Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
velvetblack schreef:Jamiefris schreef:Zo gênant, ik was vergeten mijn hals mee te nemen met Foundation en je zit dus een duidelijke rand onder mijn kaaklijn
Sem misschien die van L'Oréal iets? Ik kan zelf niet overweg met tattoo liners maar heb deze en vind hem verder wel goed
Jamie, dan heb je waarsch een te donkere kleur? Of is je hals zoveel lichter dan je gezicht/buste?
Fenrir schreef:Ik vond mijn Morphe echt enorm tegenvallen. Vind de FIF nog steeds erg gaaf maar weet niet of ik nog wel iets van Morphe durf te bestellen
Joolien schreef:Fenrir schreef:Ik vond mijn Morphe echt enorm tegenvallen. Vind de FIF nog steeds erg gaaf maar weet niet of ik nog wel iets van Morphe durf te bestellen
Huh echt? Ik vind het echt superfijn! Alleen zoveel pigment, dat ik de donkere kleurne niet teveel durf te gebruiken![]()
Daarom wil ik de Taupe vlgende maand kopen
Mondy, ik bedoelde de Fall in frost(of andersom)
Avelienvd schreef:Fall into frost idd.
Welke vond je tegenvallen dan fenrir?
Eight schreef:Met de MAC pro longwear zie je mijn rimpels érg goed.. De dekking is heerlijk maar ik vind het krijtachtige wat mijn rimpels benadrukt niet zo fijn. Iemand hier nog een aanrader? Dus een goed dekkende concealer die de rimpels niet zo benadrukt
Urban Decay is gewoon té mooi, binnenkort weer eens kijken in Breda of er nog iets leuks tussen zit
Liselot schreef:Wow suus wat is je haar mooi zo. Geeft veel meer warmte en volwassenheid dan je blonde haar.
Van morphe heb ik geen verstand, dus van mij geen tips.
Heb trouwens EINDELIJK mijn Colourpop refund gestort gekregen nadat ik er vanmorgen achteraan ben gegaan. Was ook al weer een maand geleden dat het pakje retour was gegaan, dus mocht ook wel een keertje