[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 17:29

Mooi Mondy!

Eyeliner is hier ook van catrice.
De waterproof.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 17:31

velvetblack schreef:
Jamiefris schreef:
Zo gênant, ik was vergeten mijn hals mee te nemen met Foundation en je zit dus een duidelijke rand onder mijn kaaklijn :Y)

Sem misschien die van L'Oréal iets? Ik kan zelf niet overweg met tattoo liners maar heb deze en vind hem verder wel goed

Jamie, dan heb je waarsch een te donkere kleur? Of is je hals zoveel lichter dan je gezicht/buste?

Dat idee had ik niet alleen door wat sproetjes zie je het. Ook heb ik last van warmte vlekken in mijn hals waardoor het erg raar lijkt.

Valt op de foto helaas niet te zien

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 17:34

Ik zie geen vreemde kleurverschillen hoor Jamiefris? :) prachtige kleur oogschaduw heb je hier op!

Ja Shizzel dat is hem! Dating Joe Black :D hij is echt heel erg prettig

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 17:36

Ik wilde net reageren! Ben eigenlijk helemaal niet zo fan van die van Kat von D, dekt niet goed, haalt het vorige laagje weg enzovoort.

Heb net de Urban Decay Perversion Fine-Point Eye Pen gekocht zoals Shizz al zei, vind die echt superfijn tot nu toe. Heel fijn puntje en pikzwart!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 17:40

Oehh die van Catrice ga ik zeker halen en ik zal dan ook eens naar die van Urban Decay kijken! :D
Ik zie hier vaak zulke strakke wings voorbij komen, daar hou ik van! Ik heb zelf ook een tijdje een
gelliner gebruikt, dat vond ik ook wel prettig werken.. Misschien dat ik dat ook weer eens kan
proberen.

Zelf ben ik ook echt fan van de Catrice Liquid Camouflage concealer, werkt voor mij nog fijner dan
de MAC Pro Longwear en een stuk goedkoper. :)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 17:45

Met de MAC pro longwear zie je mijn rimpels érg goed.. De dekking is heerlijk maar ik vind het krijtachtige wat mijn rimpels benadrukt niet zo fijn. Iemand hier nog een aanrader? Dus een goed dekkende concealer die de rimpels niet zo benadrukt :)

Urban Decay is gewoon té mooi, binnenkort weer eens kijken in Breda of er nog iets leuks tussen zit

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:05

Mijn ervaring is dat alles rimpels benadrukt helaas..
Hoewel nu heb ik die van maybelline die hier nirt te krijgen is en die is wel errug fijn

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:06

Die met die spons bovenop Suus?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:44

Die maybelline met spons heb ik ook en vind ik ook heel erg fijn. :j Snap ook echt niet waarom die hier in NL niet verkocht word.

Morphe wil ik ook graag nog eens proberen, ben al een tijdje jacht aan het maken op FIF maar hij komt maar niet terug in stock -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 19:17

Fenrir schreef:
Ik vond mijn Morphe echt enorm tegenvallen. Vind de FIF nog steeds erg gaaf maar weet niet of ik nog wel iets van Morphe durf te bestellen :7

Huh echt? Ik vind het echt superfijn! Alleen zoveel pigment, dat ik de donkere kleurne niet teveel durf te gebruiken :P
Daarom wil ik de Taupe vlgende maand kopen :P

Mondy, ik bedoelde de Fall in frost(of andersom) :P

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 19:57

Fall into frost idd.
Welke vond je tegenvallen dan fenrir?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 19:57

Joolien heeft me vandaag overtuigd van Morphe oogschaduw. Wat een gave kleuren en super pigment! <3

Ik wil deze volgende maand ook bestellen.. Nu nog kiezen welk palette :o

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 20:03

Joolien schreef:
Fenrir schreef:
Ik vond mijn Morphe echt enorm tegenvallen. Vind de FIF nog steeds erg gaaf maar weet niet of ik nog wel iets van Morphe durf te bestellen :7

Huh echt? Ik vind het echt superfijn! Alleen zoveel pigment, dat ik de donkere kleurne niet teveel durf te gebruiken :P
Daarom wil ik de Taupe vlgende maand kopen :P

Mondy, ik bedoelde de Fall in frost(of andersom) :P

Ah maar die heb ik juist :j Ik zoek meer wat blauw en meer groentinten :)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 20:11

Ik gebruik deze eyeliner trouwens. Heb ooit wimperextensions gehad en toen raadden ze me deze aan (i.v.m. olievrij enz). Maar vond hem zó fijn, dat ik de eyeliner nu nog steeds gebruik.
Ervaring met andere eyeliners is dat ze vaak afgeven boven mn oog, wanneer ik teveel met mn ogen knijp. Maar deze doet dat totaal niet :o

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 21:26

Volgens mij heeft fen de 35o dacht ik

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 21:33

Denk: ga ff snuffelen in je onderschrift. Doen de linkjes het niet meer :'(

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 22:29

Klopt met de spons idd :j
Ben blij dat ik er twee heb meegenomen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 22:37

Wow suus wat is je haar mooi zo. Geeft veel meer warmte en volwassenheid dan je blonde haar.

Van morphe heb ik geen verstand, dus van mij geen tips.

Heb trouwens EINDELIJK mijn Colourpop refund gestort gekregen nadat ik er vanmorgen achteraan ben gegaan. Was ook al weer een maand geleden dat het pakje retour was gegaan, dus mocht ook wel een keertje

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 22:50

Avelienvd schreef:
Fall into frost idd.
Welke vond je tegenvallen dan fenrir?

35O Nature Glow, raakte enthousiast door alle positieve berichten hier over Morphe en de kleuren die er in zitten zijn mooi maar hij blend echt waardeloos en het pigment is ook niet zo heel bijzonder (ook niet heel slecht, maar kan zoveel beter).
Ik heb er 1 look mee gemaakt en hem verder niet meer aangeraakt -O- Zo jammer...

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 23:00

Apart dat het zo per palette kan verschillen.
Heb nu 3 morphes, en bevallen allemaal prima, valt wel op dat de shimmers beter blenden dan de mattes.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 23:04

Eight schreef:
Met de MAC pro longwear zie je mijn rimpels érg goed.. De dekking is heerlijk maar ik vind het krijtachtige wat mijn rimpels benadrukt niet zo fijn. Iemand hier nog een aanrader? Dus een goed dekkende concealer die de rimpels niet zo benadrukt :)

Urban Decay is gewoon té mooi, binnenkort weer eens kijken in Breda of er nog iets leuks tussen zit

Persoonlijk vind ik de pro longwear concealer ook wat mooier zitten bij een wat vettere huid. Misschien is de mineralize concealer iets voor je? Ik gebruik zelf geen concealer, omdat het bij mij eerder accentueert ipv camoufleert. Maar die is favoriet bij mijn collega's

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 00:11

Liselot schreef:
Wow suus wat is je haar mooi zo. Geeft veel meer warmte en volwassenheid dan je blonde haar.

Van morphe heb ik geen verstand, dus van mij geen tips.

Heb trouwens EINDELIJK mijn Colourpop refund gestort gekregen nadat ik er vanmorgen achteraan ben gegaan. Was ook al weer een maand geleden dat het pakje retour was gegaan, dus mocht ook wel een keertje

Hier ook vd week, had gemaild want ze zei dat ik de track en tracé van usps kon volgen maar die bleef maar op delivered in Nederland staan. Was t vorige week zo zat heb gemaild met printscreens van NL track en tracé dat ze naar het land van bestemming waren en kreeg toen mail terug dat ze alle 3 m'n orders hadden gerefund :D

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 00:23

Weten julie of je bij de ici pari met je verjaardag een kortingscode oid krijg? Anders wacht ik met de ud pallets en anders haal ik m morgen :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 00:24

Ja 5 euro korting en volgens mij min 25 euro besteden

Thanks voor de complimenten meiden <3

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 12:03

Kleurtjes van vandaag
Afbeelding

Mijn wimpers plakken vandaag wat aan elkaar met mascara op doen. Gebruiken jullie een kammetje om dat tegen te gaan ?