Hier ook veel paddestoelen al. Leuk die paddestoelen. Mooi paardje Faringo. Ik hou daar van.
Faringo
Geplaatst: 14-08-21 19:15
Ik ook Pien, zou m zo mee naar huis nemen .
noordje
Geplaatst: 14-08-21 19:58
Paddestoelen zie je hier ook al langer, idd als het maar vochtig is.
Ik heb vandaag heerlijk gewandeld. Ik had wat goed te maken, dacht ik, het is bijna 16km geworden Uitzicht vanaf de' seter', zomerverblijf / weides waar de koeien en schapen zich lekker volvreten. Onderweg besjes snoepen Lief watervalletje
En lekkere bosbessen. Veel gelopen Noordje en leuke foto's.
gaucho
Geplaatst: 14-08-21 20:36
Prachtig Noordje
Hier maar eens aan de andere kant van het dorp gelopen. Ik woon aan de noordkant dus ga meestal die kant op, nu een rondje aan de zuidkant. Of eigenlijk in een andere provincie zelfs ik was de Amstel over gestoken.
jojoleinee
Geplaatst: 14-08-21 20:41
Die sterren Lizard!
Vandaag was onze laatste wandeling in Oostenrijk. Als ik ooit zou mogen/moeten emigreren, zou Oostenrijk mijn land zijn, ik hou er al van kinds af aan van . We hebben zo'n 10 km afgedaald van de berg (gletsjer/dam) en het was zo'n mooie wandeling. Een pad was er sommige delen niet echt, zo rotsig. Ik hou ervan!
Faringo, tof! Ik ging vanavond met een vriendin en haar paard mee naar het strand om foto's te maken en heb er aan het einde ook nog even op gezeten. Ik heb al in geen jaren meer gereden omdat ik er zo'n last van krijg, dus op een drafje over een verlaten strand bij zonsondergang was echt een waanzinnig mooi momentje. Ik heb lang niet zo genoten!
Gaucho, Dolemieten ken ik niet zo maar Oostenrijk heeft voor mij echt het totaalplaatje met het landschap, de mensen, de sfeer. Gister was hier een dorpsfeest en heel het dorp gaat los op de plaatselijke fanfare, ik hou ervan
Goof
Geplaatst: 14-08-21 23:22
pien_2010 schreef:
Heb je ook foto van jezelf Goof op het paard? De lucht is zo mooi en je foto's ook. Dus ben wel benieuwd.
Ja, krijg ze net via app binnen!
Wat heb ik genoten
Goof
Geplaatst: 14-08-21 23:25
pien_2010 schreef:
Heb je ook foto van jezelf Goof op het paard? De lucht is zo mooi en je foto's ook. Dus ben wel benieuwd.