Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wij weten helaas niet uit ons hoofd wat welk product aan kcal bevat, zeker niet als we niet het merk, de exacte hoeveelheden weten, etc.

Blon_D schreef:o wat zuur maanlicht, hopelijk kunnen ze het snel herstellen.
Wat is nu eigenlijk een juist aantal kcal per dag om af v te vsllen maar jezelf niet super streng aan te pakken? Als ik enkel de reepjes aanhoud kom ik aan 400 kcal verdeeld over de ochtend en middag, savonds neem ik ongeveer 100gr aan aardappelen pasta rijst oid en veeel groente en 1 vega burger. Op hoeveel kcal kom je dan gemiddeld uit met avondeten?
Heerlijk na 4 dagen op bed liggen. Zo weer aan werk. Gelukkig beginnen met een dienst van 3 uur. Blij dat ik gisteren af heb gebeld, had echt geen 8 uur volgehouden tussen het eten. 
Ben nu alleen wel panisch dat dit dan weer meer wordt.

merk het ook echt aan mijn kleding. Ik heb wel vaak nog wat mindere dagen ertussen, maar ik eet dan niet zo gigantisch veel dat ik ervan zou aankomen. Het gaat daardoor wel langzamer, maar ik kan het zo wel makkelijker volhouden. zerena schreef:Dames ik heb jullie hulp nodig.
Ik lees al langere tijd met jullie mee.
En ik wil echt heel graag afvallen, en ben echt zoo niet blij met mijn lichaam.
Maar ik ben bang dat ik er veel teveel mee bezig ben.
Het lukt me echt niet en ik word er alleen maar ongelukkig van.
Maar wat moet ik nu, ik ben zo ook niet blij, en weet niet of ik dat wel los kan laten.
zoek eens op bmr en bereken die voor jezelf. Zoek ook de berichten van kayleigh eens op, die heeft erg nuttige tips.
Tevens zijn er ook erg lekkere gerechten, tussendoortjes etc te vinden die wel gezond zijn. Dan kun je je huidige eten vervangen door gezonder (maar ook lekker) eten. Probeer iets te vinden wat bij jou past. Het is wel aan te raden om vooral in het begin te letten op het aantal gram dat je eet, welke stoffen er in producten zitten en hoeveel calorieën. Probeer gebalanceerd te eten, van de schijf van vijf elke dag wat binnen krijgen. En probeer een vast aantal calorieën aan te houden. Zodra je daar een tijdje mee bezig bent, wen je eraan en is het helemaal niet meer erg om op te letten
zerena schreef:Dames ik heb jullie hulp nodig.
Ik lees al langere tijd met jullie mee.
En ik wil echt heel graag afvallen, en ben echt zoo niet blij met mijn lichaam.
Maar ik ben bang dat ik er veel teveel mee bezig ben.
Het lukt me echt niet en ik word er alleen maar ongelukkig van.
Maar wat moet ik nu, ik ben zo ook niet blij, en weet niet of ik dat wel los kan laten.