Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lis_Ol

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 01:57

Ik heb ook besteld, zag dat er nog een hoop bij was gekomen in de sale!

Heb een mascara, foam en bodycreme van Dao en de giftset (L) van Karma <3

Voor mijn moeder ook gelijk nog wat mee besteld (mascara, foam van Tsuru en 2x handcreme). Dus nu wachten.

Voor de kerst van mijn vriend het home blanket fleece plaid gekregen, heerlijk warm <3

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 10:12

Zo dat momentje sale van de week tov nu was wel echt ook een flinke prijsfout _O-

MenteamJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 10:32

Ik denk dat ik hier op de juiste plek ben! Voor mijn zusje ben ik opzoek naar een aantal leuke kadootjes en zij is heel erg fan van Rituals (Maar moet toegeven dat het ook wel echt lekker ruikt <3 <3 ).. Nu kan ik denk ik het beste aan jullie vragen welke Collecties zijn aan te raden en welke vooral niet?

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 10:55

Net ook besteld in de sale! 2 gezichtscreme, L ser van karma, foam van dao en mini face cleanser. En kreeg nog cadeautje voor mn verjaardag dus de karma shower oil gepakt.
Het klopt toch dat je als er sale is geen 'cadeautje bij minimale besteding van ...' krijgt he?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 11:05

Oh, nu ben ik helemaal dat ik besteld had met de foute prijzen!

Menteamjoey: collecties is wel erg persoonlijk, heb je geen idee welke geur lijn zij lekker vindt? De happy buddha (oranje) valt wel vaak in de smaak geloof ik.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 11:21

quarterH schreef:
Net ook besteld in de sale! 2 gezichtscreme, L ser van karma, foam van dao en mini face cleanser. En kreeg nog cadeautje voor mn verjaardag dus de karma shower oil gepakt.
Het klopt toch dat je als er sale is geen 'cadeautje bij minimale besteding van ...' krijgt he?

Geschenken worden op dit moment niet uitgegeven, dus dat klopt :)

MenteamJoey schreef:
Ik denk dat ik hier op de juiste plek ben! Voor mijn zusje ben ik opzoek naar een aantal leuke kadootjes en zij is heel erg fan van Rituals (Maar moet toegeven dat het ook wel echt lekker ruikt <3 <3 ).. Nu kan ik denk ik het beste aan jullie vragen welke Collecties zijn aan te raden en welke vooral niet?

Ligt eraan waar je zusje van houd. De geuren zijn allemaal erg uniek in karakter en daardoor kan de ene persoon het heel aangenaam vinden en de andere totaal niet.

Houd je zusje van zoet? Happy Buddha en Ayurveda zijn wat zoetere geuren. Op basis van sinaasappel (Happy Buddha) en Indiase roos (Ayurveda).

Mocht je zusje zoet niet zo lekker vinden, kan je kijken naar Sakura of Jing. Dit zijn wat meer rustige geuren en niet zo uitgesproken zoet als de twee die hierboven benoemd zijn. Jing is er in twee varianten, Jing Sleep en Jing Relax. Sleep heeft lavendel, dus daar moet je wel van houden (sommige hebben hier een heel uitgesproken voor of tegen bij)

Hammam is een lijn die door zowel mannen als vrouwen erg gewaardeerd word. Deze heeft een wat meer kruidig karakter. Amsterdam Collection is erg fris, yuzu en tulp zorgen ervoor dat het een frisse, niet zoete beleving is.

Ennnn qua sale (mocht je daar naar willen kijken): Tsuru is erg kruidig, je kan het vergelijken met een soort winter thee die je onder de douche kan gebruiken. Warm, kaneel, kruidig. Een beetje een warme deken. Dao is op basis van Jujube en de voorloper van Jing. Rustig, niet te uitgesproken, wat fris maar geen hele heftige uitgesproken tonen.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 11:47

Geen cadeautjes nu bij de bestelling ? :-(

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 13:09

Heb ik wel gekregen nou ja hij gaf het aan bij mijn bestelling dat ik kon kiezen. Was gisteren .
Volgende week komt het aan ben benieuwd

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 13:14

paddraigh schreef:
Heb ik wel gekregen nou ja hij gaf het aan bij mijn bestelling dat ik kon kiezen. Was gisteren .
Volgende week komt het aan ben benieuwd

Bedoel je soms een mini foam? Want dat is bij een nieuw account alleen maar.

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 13:18

Ben al erg lang member, maar idd ik kon kiezen Uit twee dingen.
Heb voor de 50ml foam gekozen idd
Dus zou het daarom wel zijn!
Bestel bijna nooit via Rituals zelf. Veelal via andere sites

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 13:44

Matheno schreef:
Geen cadeautjes nu bij de bestelling ? :-(

Nee, alleen eventuele Welcome Gift.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 14:03

Ligt het aan mij of valt de sale dit jaar echt heel erg tegen? Weinig van de reguliere geuren in de sale. Had gehoopt wat spullen van de happy buddha te kopen, maar zie er amper tot niks van opstaan jammer.. :(

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:11

HB is nog niet eruit, dus ik verwacht eigenlijk dat die pas in de juni sale komt.

edit: ik vond de sale geweldig, maar dat komt dan ook echt alleen omdat ik dankbaar gebruik heb gemaakt van de foutieve sale prijzen in de app. :D

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:31

Maar ik heb in een facebook groep gehoord dat HB in februari naar ritual of mehr gaat? Dus zou wel bizar zijn als die pas in juni in de sale komt? :?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 15:34

Nee hoor, ze kunnen iets wat nu nog geen vervanging heeft, niet in de sale gooien. ZE houden dit dan hoogstwaarschijnlijk achter, en gooien dit dan met de sale in juni weer online. Dat is een beetje met alles altijd zo gegaan geloof ik... :=

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 16:01

Balen, had graag de HB gescoord :( dan bewaar ik mijn kadobonnen maar in de hoop dat die in juni in de sale komt.. vind het zonde om ze nu uit te geven aan geuren of dingen die ik toch niet ga gebruiken. :(

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 18:00

Sale valt een beetje tegen... hier alleen Sakura handlotion en Himalaya parfum 10ml gekocht. En daarnaast nog karma douchefoam en deo <3

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 22:35

Ik heb 3 douche foams in de sale besteld vanmorgen, de Tsuru, Chado en Dao.

Kreeg voor mijn verjaardag de Karma douche olie er gratis bij.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 10:48

Klein beetje paniek hier :D

Ik gebruik al een paar maanden de geurbooster & wasverzachter (rice milk & cherry blossom)
Maar help, niet op voorraad -O- , is dit spul nu zo razend populair of gaat het er juist uit, weet iemand dit?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:06

Hubbels schreef:
Klein beetje paniek hier :D

Ik gebruik al een paar maanden de geurbooster & wasverzachter (rice milk & cherry blossom)
Maar help, niet op voorraad -O- , is dit spul nu zo razend populair of gaat het er juist uit, weet iemand dit?

Volgens mij wordt die wel weer aangevuld. Ik kan trouwens wasparfum(.NL) ook aanraden. Heeeeeerlijk :j

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:20

Van de week al mijn favo luchtje 3 keer besteld met tsuru foam maar net nog maar een bestelling gedaan, kon het niet laten :))
Afbeelding

Afbeelding

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 12:49

Ik mag van mijzelf alleen maar de dry olie kopen. :o

Dat is zo lekker om na het douchen op je lijf te smeren. Ik had het niet verwacht dat dat zo lekker zou zijn <3

De olie voor tijdens het douchen ben ik ff klaar mee. Voelt toch weer heel anders.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:26

Nog even voor de winter toch maar een paar tsuru foam gekocht, die is ook wel lekker kruidig.

Die dry olie vind ik persoonlijk echt vreselijk, droogt mijn huid nog verder uit. Plus die fles is qua ontwerp echt vreselijk. Als je handen glad zijn schiet ie zo weg.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 14:56

Iemand die weet of je zonder ticketje mag wisselen bij rituals?
Voor kerst van mn mama een body crème gekregen, net eentje die ik al heb, zou dan liefst wisselen voor een andere geur of een scrub:)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 15:04

is er ook een geur die in de buurt komt van Banyu?