quarterH schreef:Net ook besteld in de sale! 2 gezichtscreme, L ser van karma, foam van dao en mini face cleanser. En kreeg nog cadeautje voor mn verjaardag dus de karma shower oil gepakt.
Het klopt toch dat je als er sale is geen 'cadeautje bij minimale besteding van ...' krijgt he?
Geschenken worden op dit moment niet uitgegeven, dus dat klopt 
MenteamJoey schreef:Ik denk dat ik hier op de juiste plek ben! Voor mijn zusje ben ik opzoek naar een aantal leuke kadootjes en zij is heel erg fan van Rituals (Maar moet toegeven dat het ook wel echt lekker ruikt

).. Nu kan ik denk ik het beste aan jullie vragen welke Collecties zijn aan te raden en welke vooral niet?
Ligt eraan waar je zusje van houd. De geuren zijn allemaal erg uniek in karakter en daardoor kan de ene persoon het heel aangenaam vinden en de andere totaal niet.
Houd je zusje van zoet? Happy Buddha en Ayurveda zijn wat zoetere geuren. Op basis van sinaasappel (Happy Buddha) en Indiase roos (Ayurveda).
Mocht je zusje zoet niet zo lekker vinden, kan je kijken naar Sakura of Jing. Dit zijn wat meer rustige geuren en niet zo uitgesproken zoet als de twee die hierboven benoemd zijn. Jing is er in twee varianten, Jing Sleep en Jing Relax. Sleep heeft lavendel, dus daar moet je wel van houden (sommige hebben hier een heel uitgesproken voor of tegen bij)
Hammam is een lijn die door zowel mannen als vrouwen erg gewaardeerd word. Deze heeft een wat meer kruidig karakter. Amsterdam Collection is erg fris, yuzu en tulp zorgen ervoor dat het een frisse, niet zoete beleving is.
Ennnn qua sale (mocht je daar naar willen kijken): Tsuru is erg kruidig, je kan het vergelijken met een soort winter thee die je onder de douche kan gebruiken. Warm, kaneel, kruidig. Een beetje een warme deken. Dao is op basis van Jujube en de voorloper van Jing. Rustig, niet te uitgesproken, wat fris maar geen hele heftige uitgesproken tonen.