Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Drunksheep schreef:Vind het allebei niet echt netjes
Tazzey schreef:Ik heb me eigenlijk lang geleden al teruggetrokken uit dit topic maar hier wil ik toch even op reageren.
Ik ben heel benieuwd wat jij vind dat beter kan.
LadyMadonna schreef:Dat je het niet mooi vind, kan... dat het he ding niet is, kan (mijn ding is het ook niet).
Maar de linker nagel niet netjes?? Behalve wat Tazzey uitgelegd heeft is ie súper strak. Ach, hij is ook maar door een wereldkampioene gezet....
En rechts is niet perfect, daar is een training tenslotte voor toch? Om te trainen, te leren, te ontwikkelen....
LadyMadonna schreef:Dat je het niet mooi vind, kan... dat het he ding niet is, kan (mijn ding is het ook niet).
Maar de linker nagel niet netjes?? Behalve wat Tazzey uitgelegd heeft is ie súper strak. Ach, hij is ook maar door een wereldkampioene gezet....
En rechts is niet perfect, daar is een training tenslotte voor toch? Om te trainen, te leren, te ontwikkelen....
Tazzey schreef:LadyMadonna schreef:Dat je het niet mooi vind, kan... dat het he ding niet is, kan (mijn ding is het ook niet).
Tja, LM wat stelt dat nu voor. Misschien moeten de dames hier voortaan in de jury gaan zitten. De volgende wedstrijd in in Vegas, wel de moeite waard toch? Enjoy! I'm off.