Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plus mijn Latijn skills zijn zeer beperkt. Ik zou zelf misschien 'memento vivere' willen bij mijn dolk maar dat lijkt me ook vreemd want die wordt Grieks, ben bang dat ik daar opmerkingen over krijg
En het moest ook kloppen met de hexameter natuurlijk.
ik denk dat veel mensen het verschil niet zouden zien en anders is het toch een mooie vermenging van 2 rijke culturen?
heb de tekst zelfs al op mijn rib geschreven, om eens te kijken. Hoe doen jullie dat? Gewoon zeggen hup ik stuur een mail en ik doe het? Ik durf niet
. Ik heb eigenlijk ook geen zin om het zo op voorhand te bespreken met mijn ouders, ze zijn niet tegen tattoo's en ik ben 18 dus ik mag eigenlijk doen wat ik wil, maar ik kan toch moeilijk op een dag afkomen :'hoi, willen jullie mijn nieuwe tattoo zien?'
Ik ben gewoon tijdens het eten begonnen erover, toen iedereen relaxed was. Uitgelegd dat het mijn eigen lichaam was en ik er graag eerlijk met ze over wilde zijn. Dat begrepen ze en vonden ze fijn, en hoewel ze het zonde vinden wil mijn moeder wel graag mee als 'ie gezet gaat worden. 

) heeft een geometrische pijl van hem op haar rug!
Echt, heb aan paar jaar tweetalig onderwijs wel het gevoel voor 'dit klopt'of 'waah klinkt krom' overgehouden maar om het dan te verbeteren of goed te verbeteren is helaas een tweede