Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:het leven moet ook nog leefbaar blijven, leuke dingen met lekker en niet al te verantwoord eten horen daar gewoon bij.
Sall schreef:Het gaat ook niet in 1 x. Ik ben ook iemand v alles of niks en leer steeds meer om daar balans in te vinden!
Een gezond eetpatroon is ook niet 1 2 3 opgebouwd, anders zou iedereen die wel hebben!![]()
Het is gebeurd, geniet er van als het gebeurd en dan weer lekker gezond door! Enaan de shred
Bhriseis schreef:Ik vind persoonlijk niets zo irritant als mensen die met feestdagen na een zo'n haute cuisine-bord waar 1 wortel en 1 struik witlof opligt op hun buik wrijven en zeggen dat ze 'zò ontzettend vol zitten, en écht genoeg hebben, en nee, er kan beslist geen stukje taart meer in, want én een bord soep, én wat hapjes...'Natuurlijk doet de rest van de tafel dan mee.
Mars schreef:Ik hoop het ja
Wat vinden jullie van mijn eetpatroon? Ik heb de neiging in het alles of niks te schieten, dus óf ik eet teveel van alles of meteen véél te weinig. Het is zo lastig een gezonde balans te vinden en ik wil ook absoluut niet mijn lijf tekort doen. Dit heb ik bvb vandaag op/ga ik nog eten:
O: Vol bord Brinta met halfvolle melk
T: Groene smoothie met spinazie/ananas/aardbei/avocado/beetje rucola
L: Volkoren broodje filet americain, volkorenbeschuit met magere smeerkaas
T: Krentenbol (neem ik zo na het shredden)
A: 150gr aardappelen/200gr groenten/ stukje kip zal rond de 150-200gr zijn
T: klein schaaltje yoghurt of nog een groene smoothie met bladgroente en fruit (weet nog niet waar ik zin in heb)
Water: anderhalve liter.
Mars schreef:O: Vol bord Brinta met halfvolle melk
T: Groene smoothie met spinazie/ananas/aardbei/avocado/beetje rucola
L: Volkoren broodje filet americain, volkorenbeschuit met magere smeerkaas
T: Krentenbol (neem ik zo na het shredden)
A: 150gr aardappelen/200gr groenten/ stukje kip zal rond de 150-200gr zijn
T: klein schaaltje yoghurt of nog een groene smoothie met bladgroente en fruit (weet nog niet waar ik zin in heb)
Water: anderhalve liter.
LuckyBoy90 schreef:Gister een dagje overgeslagen. Na een dik uur gefietst te hebben, 2 huizen te hebben geschrobd en mijn paard gereden te hebben, was ik best wel moe.
Nu nog motivatie vinden om er vandaag weer voor te gaan. Wie wilt me een schop voor mn kont geven?
Seven schreef:enige wat ik niet kon doen waren de push ups doordat ik een peesblessure heb in mijn pols iemand de tip welke oefening ik daar voor in de plaats kan doen?