Ik ben echt totaaaaaaaaaaal mijn motivatie kwijt.. ik val gewoon niet af, ik kom maar niet onder de 80... ik probeer minder te eten (niet te weinig natuurlijk) en op te letten met wat ik eet, maar waarom wil het niet? Ik denk omdat ik nog steeds amper mag bewegen.. nouja, maandag is het EINDELIJK zo ver, ik kan echt niet meer wachten
wollie2004
Geplaatst: 08-05-13 09:38
Madeira_ schreef:
Winner, wouw jij ziet er goed uittt ! Super!!
Jij ziet er ook echt goed uit Winner! Super goed!
Haha Winner ziet er 2 keer goed uit en ik niet? hihi Potjandorie wel opletten jij he?!
Ahhh, je motivatie komt wel terug hoor!! Ff doorbijten nog! komt helemaal goed, dadelijk mag je weer meer gaan doen~~
@Winner en Wollie: wat zien jullie er goed uit , alle recht om daar supertrots op te zijn.
@Madeira: , dat lijkt me ook zo lastig als je blijft hangen, maar zal idd een gewicht zijn dat je in het verleden ook langere tijd gehad hebt, dus blijf doorzetten, dan gaat het echt ook wel weer omlaag en wss vanaf volgende week weer lekker sporten, dat scheelt ook vast .
@Cass: oei, altijd zo pijnlijk aan je teen , doe maar even rustig aan en straks veel plezier op de bruiloft!
Babsiej
Geplaatst: 08-05-13 10:02
@ winner je ziet er goed uit hoor ! Maar ik zou al willen dat ik was als jou before foto
@ Madeira dat weet ik ook wel en t was ook errug lekker Ik bedoelde meer dat ik alleen maar 1 boterham en 1 appel naast mn avondeten heb gegeten over de hele dag, dat moet nog even beter.
Ik werd vanmorgen wakker met enorme jeuk en dikke ogen.. ik zit heeeeeeelemaal onder de plekken .. Geeen idee wat dat zou kunnen zijn Weet wel dat ik bijna doodga van de jeuk
Dora88
Geplaatst: 08-05-13 10:39
Leuk die foto's Dat gaat mij nog even iets te ver Maar jullie zien er mooi uit Paulien (dat was het toch?), als je weer wat meer mag bewegen, komt het vast wel weer. Ik vind het gewoon al super makkelijk dat je zonder te bewegen op je zelfde gewicht bent gebleven.
Babsiej, misschien hooikoorts of iets dergelijks? Insect? Allergische reactie van het een of het ander?
Ik was vanmorgen helemaal blij! Een week lang heb ik echt tussen de 82-83 gezeten, gewoon standaard, maakte niet uit wat ik deed en vanmorgen was het gewoon 81.5 Nu heb ik gister ook wel extreem gesport voor mijn doen - anderhalf uur mountainbiken door de bossen (hoofd leeg maken, had geen inspiratie voor mijn scriptie...), spinning en dan nog een uurtje op het voetbalveld. Vanavond lekker beachvolleyballen met mijn afdeling, zin in. Geen flauw idee wat ik ga eten vandaag, moet zo nog maar naar huis even kijken wat ik nog in voorraad heb, want afgelopen zondag is mijn pinpas ingeslikt. Dus dat wordt een weekje overleven
Beiden zien er goed uit, knap gedaan! Komt weer goed volgende week Madeira Misschien juist een cheat meal doen en kijken of dat je metabolisme een boost geeft? Succes met de jeuk Babsiej, misschien verlichtend zalfje halen?
Wendy1978
Geplaatst: 08-05-13 10:48
WOW wollie en Winner Wat goed
Ai Cass Dat klinkt echt
Moo ook met je rug
Babs, heb je geen zonneallergie ofzo? of pollen allergie?
Oeps Dora, dat wordt survivallen zonder pinpas
Ik heb precies zelfde Madeira, ik blijf maar hangen op die 80,5 nu Maar... Ik voel me er voor nu echt goed bij (beter als wat ik was) Er is nu 12,7 kg af en ik voel me goed, dus heb even een "pauze" ingelast Ga wel proberen bewuster te eten nu en dus niet meer terug aan te komen maar idd... die motivatie is dan zo lastig he
Ik heb wel voor eerst sinds jaren weer is bikini geshopt vorige week En... HIJ PASTE zo blij Kon al jaar of 2 niet echt meer slagen voor een leuke bikini terwijl mijn eisen niet eens zo heel gek waren, maar blijkbaar was dat niet in de mode ofzo en vorige week in Texel de perfecte bikini gevonden
Ahh Wendy wat goed!! Heerlijk gevoel is dat! Owjeej Babs, wat akelig! En Dora ook goed bezig!! Thanks Ava!
Dora88
Geplaatst: 08-05-13 10:52
Wat fijn dat je een bikini hebt! Ik heb nog nooit een bikini gehad, maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik gewoon enorm snel verbrand. Maar al netjes wat je hebt bereikt Wendy Logisch dat je dan even een pauze mag hebben. Ik ben allang blij dat mijn broeken weer gewoon zo goed passen. Ik moet binnenkort (als ik mijn pinpas terug heb - een nieuwe, 5 werkdagen maar met hemelvaart er tusen kan dat wel eens tot volgende week duren....) maar weer een riem gaan kopen.
Babs: wat onwijs vervelend zeg die jeuk! hoop dat het snel weg is!
wendy: wat fijn dat je een bikini hebt kunnen vinden, voordat ik ging afvallen stond ik op het punt een badpak te kopen toen maar bedacht dat het me beter leek om maar gewoon af te vallen
dora: ik merk ook dat het allemaal wat losser gaat zitten, riem gaatje strakker heerlijk!
Wij worden zo opgehaald, dus ik lees morgen weer bij! fijne dag allemaal!!
O ja, Cass, geniet ervan Hopelijk gaat het goed met je pootje
Maar ik heb het geluk dat ik nogal een hamstertje ben qua inslaan. Dus brood had ik nog genoeg in huis, fruit van thuis meegenomen en kook meestal voor meerdere keren. Dus echt slecht heb ik het nog niet . Alleen ik mis echt mijn rauwe groenten .
Wendy1978
Geplaatst: 08-05-13 11:02
oh hahaha, dat had ik ook Cas Ik dacht... nou... dan maar een badpak of tankini (heten die zo, die lange topjes)?
Maar ineens hing hij ertussen helemaal perfect... in de kleur, maat & vorm die ik al die tijd zocht Gewoon helemaal speciaal voor mij hihihihihi
Ik ben nog steeds volgens de Bmi meter iemand met overgewicht Maar iig niet meer in de rode zone, waar ik in begon
wollie2004
Geplaatst: 08-05-13 11:07
ik zit nog 0,02 boven de bovengrens van een gezonde bmi Tot morgen Cass! succes!
Ja riem strakker is zooo cool! Ik heb in februari ofzo een nieuwe gekocht, die 5 cm korter was dan mn oude (oude ging op het strakste gaatje) nieuwe gestart op het middelste gaatje en nu gaat hij ook al op het strakste gaatje!
Ik nog 2.4 Maar ik startte bijna op de 30 dus dan is dit al zeker een verbetering Maar ik ga eigenlijk meer van mijn buikomtrek uit, omdat die eigenlijk echt pas aangeeft dat ik er vet heb afgehaald. Want ik denk wel dat ik door mijn vele sporten ook mijn spieren weer wat meer heb ontwikkeld.
ik was ook richting de 30 geloof ik... Zelfs meer als ik aanvankelijk dacht omdat ik mezelf langer had ingeschat als ik was Bij mij is het meer mn benen waar het meeste vet (en nog steeds) ofzit Buikje mag nog wat strakker, maar ben al zeer tevreden!! nog even wat Jillian er tegenaan en dan zijn we bijna helemaal zomerklaar!
Mag ik me ook melden? Ten eerste @Winner & @Wollie : wat zijn jullie goed bezig! Ga zo door! Ook alle anderen jullie zijn allemaal heel goed bezig! Ik hoop dat ik het jullie na kan doen haha. Sinds ik 3 jaar geleden ben aangereden en sport ik bijna niet meer en dat heeft ervoor gezorgd dat ik ben aangekomen. Ik heb natuurlijk ook teveel en ongezond gegeten in die tijd laat ik dat niet vergeten. Ik weeg nu ongeveer 64 kilo terwijl ik eerst altijd rond de 54/55 kilo woog. 10 kilo aangekomen dus en ik wil graag weer op mijn oude gewicht komen.. Alleen mag ik nu nog niet echt sporten (ik heb ontstoken pezen in beide voeten) dus hardlopen of iets in die richting mag ik nog niet doen dus ik ga maar oefeningen doen van Blogilates ( ongeveer een half uur per dag) waarbij ik mijn voeten (bijna) niet hoef te belasten. Eerst wilde ik beginnen met de 30 day shred maar dat mag en kan ik helaas nog niet. Ik ben trouwens 1.67m. Ik wil niet zeuren dat ik nu te zwaar ben of iets in die richting maar ik voelde me veel fijner en fitter met mijn vorige gewicht dus ik hoop dat ik die terug kan krijgen. Vanochtend heb ik mijn maten en gewicht genoteerd in een boekje en eens per week ga ik weer opnieuw wegen en meten en ik probeer het zo zo goed mogelijk bij te houden. Ik denk dat bij mij al scheelt als ik niet meer 4 suikerklontjes in een kopje thee doe, geen snoep/koekjes of chips eet en kleinere porties eet. Voor mijn ontbijt heb ik 2 'plakjes' knackebrod gegeten. 1 met ham en 1 met kaas en komkommer. Een banaan, versgeperste jus d'orange en twee kopjes thee. Ik drink trouwens een afslankthee uit China genaamd Nan Yu thee. Ik geloof niet dat je van thee af kunt vallen maar de thee is zeker honger stillend!
Tuurlijk mag je je melden. Wat goed dat je bezig bent met noteren en gezonder eten. Lijkt me inderdaad lastig als je minder mag bewegen. Zou je mogen zwemmen? Vergeet niet dat je wel genoeg moet eten hé, uithongeren heeft niet veel zin!
Samantha
Geplaatst: 08-05-13 12:23
Ja zwemmen mag ik wel. Ik denk dat ik dat ga doen dankje! Gewoon 2 a 3 keer per week een uur baantjes zwemmen. Nee klopt alleen vind ik het zelf wel moeilijk om te weten wanneer ik te veel of te weinig eet. Ik denk altijd dat ik 'vol' zit als er echt niks meer bij kan maar ik hoorde laatst dat dat dus niet zo is. Een vriendin vertelde mij dat alles wat je eet in je hand moet passen, dat dat genoeg eten is voor jou lichaam. Dus bijvoorbeeld als je aardappelen met vlees en groente eet dan mag je niet meer aardappelen en vlees eten dan wat in je hand zou passen maar groente mag onbeperkt. Als je dus meer aardappelen en vlees zou eten, eet je te veel. Weet iemand toevallig of dit klopt?
Samantha
Geplaatst: 08-05-13 12:27
Ohja en ik probeer me gewoon aan 3 gezonde maaltijden per dag te houden en daarnaast nog 2 a 3 tussendoortjes bijv. fruit, snoeptomaatjes, komkommer, worteltjes of een eierkoek. Daarnaast probeer ik natuurlijk ook zoveel mogelijk water te drinken. Ik ben trouwens vandaag pas begonnen.
Zit er in een eierkoek noet enorm veel calorieën. Ik dacht altijd dat dit heel mager was totdat iemand mij er op wees dat het helemaal niet mager was. Ik vind ze alleen zo ontzettend lekker.....
Mijn bmi was 29,7 en is nu 25,6. Nog 3 kilo afvallen en dan heb ik weer een goede bmi. Vorige week ging ik als een speer en nu ben ik al een paar dagen weer iets zwaarder. Ik merk dat mijn ring ook strakker zit dus ik zal wel wat vocht vasthouden denk ik.