Ik wandel de laatste tijd heel weinig dus trek me even terug uit het topic. Wel blijf ik natuurlijk kijken. En als ik weer activer wordt dan zal ik ook weer activer nee kletsen.
noordje
Geplaatst: 15-01-24 16:44
Leuk Pien, hoe warm is het bij jullie?
Befunny, gaat het wel goed met je?
Speurneus
Vergeten te vertellen dat we gisteren onderweg een heule grote zwart/bruine slang voor ons op de weg zagen. Hij keek gemeen , zal wel een giftige zijn
Brrrrrr hihi. Zijn het niet meestal de onschuldig kijkende die giftig zijn?
BeFunny ik blijf duimen dat je gauw weer lekker aan (hard)lopen toekomt. Je bent goed bezig
Mandyy
Geplaatst: 15-01-24 17:10
Pien geniet ervan daar!
Lizard jij was er bij toen de sneeuw nog mooi was!
Doe je voorzichtig op de scooter Noordje? Ik heb dat nooit aangedurfd daar met het chaotische verkeer. Misschien is het op de eilanden rustiger? Prachtige locatie!
Gaucho daar was inderdaad weinig van over bij jou!
Speurneus Wat een lieve blik!
BeFunny ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat. Heb veel aan je gedacht!
Mandyy
Geplaatst: 15-01-24 17:11
Eelmo
Geplaatst: 15-01-24 17:13
Bootsiebob schreef:
Aaah Sneeuwneus Hoe oud is hij?
Hij wordt in april 3! Hij heeft eerder al wel een beetje sneeuw gezien, maar nog nooit een paar cm dik.
Mooie omgeving Pien!
Noordje, volgens mij geldt vaak juist hoe kleiner hoe giftiger. Maar ik zou het alsnog niet proberen uit te vinden
BuFunny Hopelijk gaat het naar omstandigheden goed met je en ben je snel weer fit om met de hondjes op pad te kunnen!
Wat komen er vandaag bijzondere en mooie foto's voorbij! Ik zou willen dat het hier eindelijk fatsoenlijk ging sneeuwen. Goede sneeuw of gewoon mooi weer. Maar voorlopig is het hier vooral nog meer nattigheid en drab.
Lugea
Geplaatst: 15-01-24 22:53
pien_2010: Vervelend dat je een wat onrustige nacht achter de rug hebt, maar wel fijn dat je even kon genieten van een wandeling langs de zee. Dat blijft toch altijd iets moois hebben. je zit in een mooie omgeving.
lizard: Wat een mooie foto’s. Het lijkt me echt een prachtige omgeving om te wandelen, die gaat zeker op m’n lijstje.
noordje: Wat een mooie natuur. Prachtige foto’s. Geniet er nog van de komende tijd!
gaucho: Jammer dat de sneeuw alweer bijna helemaal weg was. Grappig dat het dan juist op het pad bleef liggen.
Eelmo: Wat leuk dat Speurneus voor het eerst in de sneeuw heeft kunnen spelen. Ze blijven dat toch altijd bijzonder vinden hè.
BeFunny: Jammer dat je de laatste tijd weinig kunt wandelen. Hopelijk komt daar in de loop van het jaar weer verandering in voor je.
Mandyy: Wat een grote sneeuwpop zeg! Bij jullie dus ook aardig wat gevallen zo te zien.
axel_1997: Jammer dat er bij jullie niet veel sneeuw is gevallen / is blijven liggen. Misschien komt dat er de komende dagen nog aan.
Hier had het vannacht al een klein beetje gesneeuwd en tijdens de ochtendronde om 06:45 uur begon het weer flink te sneeuwen.
Na m’n werk er weer even op uit gegaan om een fijne wandeling te maken. We zijn naar landgoed Broekhuizen geweest.
Lugea je honden lopen altijd keurig in het gelid, ik hou daar van, en de fluoriserende bandjes vind ik grappig en slim. Leuke fotos weer.
Lugea
Geplaatst: 16-01-24 09:47
Er lag hier inderdaad een aardig laagje sneeuw. Vannacht is er weer wat bij gevallen, dus alles is nu mooi wit. Ik vind dat echt prachtig.
pien_2010: Ze lopen (uit zichzelf) vaak zo met z’n drietjes naast elkaar, maar we zitten ook heus wel eens in de knoop hoor, haha. Maar het is wel fijn dat ze zo rustig aan de lijn kunnen lopen, anders zou het geen doen zijn om er drie tegelijk aangelijnd mee te nemen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 16-01-24 14:00
De upload bleef hangen dus bijleespost is weg . Zag mooie vakantie foto's en sneeuw. Ik heb ook sneeuw al dooit het nu hard.
En na het wandelen meteen door naar stal en mijn paard gereden. Na het rijden weer buiten gezet. Voor de paarden hoop ik dat de sneeuw en natte zooi gauw weg zijn.
Er is een hoop gewandeld en gepost afgelopen dagen, fijn. En super gevarieerde foto's ook; van sneeuw en grauw naar palmbomen en zon Heerlijk, ben jaloers op de vakantiegangers. Veel plezier!
Ik ben vanmorgen naar het bos geweest. Niet mijn gebruikelijke wandeldag, maar ik ben in overleg met werk ziekgemeld deze week. Ben mentaal even helemaal vastgelopen en moest van mijn teamleider even afstand nemen, aan mezelf denken en gaan wandelen. Dus dat advies heb ik ter harte genomen.
Het was schitterend vanmorgen, ik heb er gelukkig echt van kunnen genieten.
Fijn dat je teamleider zag dat je even afstand moest nemen Goof. Wandelen is zo goed voor je mentale gestel. Mooie foto's, hebben de honden ook genoten?
Leuk SusanH de sneeuw foto's, vond Coco het leuk?
Wat gezellig zo met z'n allen in de sneeuw Lugea. En die bandjes in het donker zijn leuk!
jojoleinee
Geplaatst: 16-01-24 16:30
Pien, waar ben je? Dat heb ik even gemist.
Haha, zelf gemaakt Mandy?
Ik vind jouw hondjes zo leuk Lugea, zo drie op een rij. Er is inderdaad flink wat sneeuw gevallen tijdens jullie wandeling.
Hopelijk kom je snel weer meekletsen Befunny
De wereld is mooi zijn Susan
Prachtige foto's Goof. Hopelijk voel je je snel beter. Het bos en de zon werken daar wel goed aan mee lijkt me.
Ik ben tussen werk en werk (op mijn vrije dag) door over de Spinola schans gelopen. Daar kwam ik vaker toen we nog in ons appartement woonden. Helaas was de sneeuw al flink aan het dooien, maar de zon was heerlijk.
Leuk Jojo. Ik had het er toevallig vanmorgen met mijn man nog over dat mijn kat het ook echt leuk zou vinden om mee te gaan naar het bos. Misschien moet ik het eens doen.
Ja zeker doen! De sneeuw vinden ze een beetje gek, maar ze genieten echt van de zon en de geurtjes die ze er kunnen vinden. In het voorjaar ook van de beestjes die ze kunnen vangen haha.