een niet zo’n soepele overgang wellicht, maar ik ben zo enthousiast dat ik het niet kan laten te delen; morgen ga ik mijn garmin ophalen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morris schreef:Ik bedoel ermee, dat ze in de weg lopen, en of met z’n vijven naast elkaar. Als je een beetje ruimte houdt voor de snellere, is dat erg fijn. Of de weg was te smal
iiSunshine schreef:germie, ik heb de garmin forerunner 255S gekocht. die is inderdaad wat meer op hardlopen gericht. ik wou al heel lang een smartwatch, maar wist nooit welke. daarna begonnen met hardlopen en mede door dit topic toch wat meer gaan oriënteren naar een garmin. en zo op de forerunner uitgekomen. fijn dat je tevreden bent en hopelijk kun je gauw je bucket list dingetje afvinken.
EmmaVZ, zo te lezen ben je inderdaad hartstikke goed bezig. zo ben ik ook begonnen een paar maand geleden
EmmaVZ schreef:Als het je troost, Germie, ik ben een stille meelezer en geniet altijd van dit topic! Ik heb zelf nooit veel te melden want ik bouw zo langzaam op dat er bijna geen vooruitgang in zit en dat vind ik niet erg. Als ik maar wát kan doen. En deze week is dat 3x 5 minuten, en wat geniet ik ervanEn ik ben, supposedly, een gezonde 28 jarige. Nooit met anderen vergelijken en ook niet je vroegere zelf, dat zorgt alleen maar voor negatieve gedachten
iiSunshine schreef:germie, ik heb de garmin forerunner 255S gekocht. die is inderdaad wat meer op hardlopen gericht. ik wou al heel lang een smartwatch, maar wist nooit welke. daarna begonnen met hardlopen en mede door dit topic toch wat meer gaan oriënteren naar een garmin. en zo op de forerunner uitgekomen. fijn dat je tevreden bent en hopelijk kun je gauw je bucket list dingetje afvinken.
EmmaVZ, zo te lezen ben je inderdaad hartstikke goed bezig. zo ben ik ook begonnen een paar maand geleden
WowAmigo schreef:EmmaVZ schreef:Als het je troost, Germie, ik ben een stille meelezer en geniet altijd van dit topic! Ik heb zelf nooit veel te melden want ik bouw zo langzaam op dat er bijna geen vooruitgang in zit en dat vind ik niet erg. Als ik maar wát kan doen. En deze week is dat 3x 5 minuten, en wat geniet ik ervanEn ik ben, supposedly, een gezonde 28 jarige. Nooit met anderen vergelijken en ook niet je vroegere zelf, dat zorgt alleen maar voor negatieve gedachten
Nou en post ook vooral als je wel of niet lekker hebt gelopen, volgens mij mogen hier alle ervaringen gepost worden en dat is voor iedereen die aan het hardlopen is motiverend volgens mij
Supervixen schreef:Krijg je het niet bloedheet op de loopband suusje?