Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Dan hebben ze het hier toch beter geregeld. Je kunt 3 weken lang naar een paar aangewezen TESTlocaties om je stempels te halen..
https://www.dvhn.nl/extra/Wil-jij-alsno ... 65869.html
Vayo schreef:Hier is een vriendin van me door de GGD gebeld die qua leeftijd nog niet aan de beurt was. Ze hebben iom scholen een lijst met leerkrachten die nog niet gevaccineerd hadden kunnen worden. Die worden nu gebeld als er vaccins over zijn. Ze kon per direct komen en is geheel onverwachts dezelfde dag nog gevaccineerd.
Sheran schreef:Beetje rare vraag misschien, maar het ziet ernaar uit dat ik morgen ook een afspraak mag maken!![]()
Nu heb ik een vriend die met Moderna geënt was en die was gaan overgeven. Nu heb ik emetofobie (dus echt een fobie voor overgeven) dus ik zit een beetje tegen het plafondIk zou beide toch nemen hoor, maar is er een overzicht van locaties waar ze alleen Pfizer prikken bijvoorbeeld?
MarlindeRooz schreef:Mijn vriend heeft een Janssen opgepikt die door de stroomstoring in Nieuwegein op moest. 1200 vaccins moesten voor middernacht op.
Echt fijn dat die niet verloren is gegaan!
8nnemiek schreef:Ik mag sinds gisteren ook de prik halenHelaas kan ik alleen uit vrijdagen en zaterdagen kiezen, dan zit ik met mijn werk.. Weet iemand of er ook op doordeweekse dagen geprikt wordt?