[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:22

Angela_ schreef:
goldenarrow schreef:
Ik had 6 juli een afspraak bij Joey Boon (die ik twee jaar terug heb gemaakt :') ), maar ga echt de dag erna op vakantie naar de zon. Heb hem nu een weekje kunnen verzetten naar 27 juni, dus dan is de tattoo 2 weken oud als ik op vakantie ga. Niet echt ideaal, maar erna was geen optie of ik moet wachten tot 2021 :=

Heb nu afgesproken dat als er nog eerder een uitvaller is dat ze me dan bellen. Duimen jullie mee voor me?

Mijn artist zei dat er nu ook tattoo balm was met beschermingsfactor 75. Zo kun je zelfs de dag na het zetten in de zon.

Zelfs met factor 100 raad ik het af hoor. In de zon met een verse plaat is echt
Slecht voor je plaat. Ik heb er al gezien die 2 dagen later in de zon gaan met factor 50 gesmeerd, toch verbrand. Die tattoos zijn uitgelopen en liggen echt dik op de huid. Dus toch oppassen!

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:37

Ik neem ook aan dat ze niet gaat liggen bakken in zon? Het lijkt me daar ook niet voor bedoeld, maar meer omdat je zon niet 100% kan voorkomen in de zomermaanden. Ook al zit je in de schaduw, je hebt nog uv straling. Ik gebruik hem nu tijdens het sporten bijvoorbeeld. Ik zou sowieso die eerste 2 weken die ze heeft niet in de zon gaan. Ik weet ook niet haar bestemming en wat ze er gaan doen. Ik ga over 8 weken naar Mexico en het is dan 10 weken na de laatste tattoo sessie en ik ga die balm daar gebruiken.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 19:31

Bedankt voor de complimenten, ben er zelf ook blij mee!

Hij is vandaag ook al wat liever. De clinic ging goed vandaag, had em goed ingepakt en geen centje pijn of ongemak. En erna was hij nog steeds lief!

Bibiq: mooi hoor je sleeve, balen dat je altijd zo pijn hebt erna! Elleboog lijkt me ook rot! Dat water kan ik ook ni zo goed verdragen, vandaag al beter dan gisteren gelukkig. Ik smeer Bepanthen baby zalf, 5 dagen moest maar. Hij geeft ook al geen vocht meer en is heel rustig aan het worden.

Balen van de timing Goldenarrow, maar snap dat je niet nog es 2j wil wachten. Als zou ik em toch ook bedekken op vakantie...zon lijkt me echt niet fijn...

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 19:58

Die zalf die ik nu heb is echt goed. Kon erdoor dus wel water verdragen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:25

goldenarrow schreef:
Rekening houden met de afspraak is niet mogelijk, ik heb 2 jaar terug die afspraak gemaakt. Hij zit ook de aankomende 2 jaar vol, dus de afspraak even naar achteren verzetten is ook niet zo simpel. Vakantie ging helaas ook niet op een ander moment. Ik werk als flexkracht en dat houdt in dat de zomervakantie mijn meest drukke periode is qua werk. En in de afgelopen 2 jaar is mijn leven ook enorm veranderd, waardoor het niet mogelijk is om buiten de vakantieperiodes op vakantie te gaan. Dat hoef ik niet allemaal hier uit te leggen natuurlijk, maar ga er maar vanuit dat we naar de andere opties hebben gekeken en tot de conclusie kwamen dat die er niet waren. Dat het niet handig is ben ik me compleet bewust van, ik heb al 7 tattoo's, dus ik weet wel iets van het genezingsproces.

Maar met een beetje geluk komt er nog een uitvaller en kan ik dan de tattoo laten zetten. Maar ik ga niet nog een keer 2 jaar wachten, dat snappen jullie wel denk ik :P

Tja ik werd ongepland zwanger na 1,5 jaar op de wachtlijst staan en bijna aan de beurt te zijn.
Doe je niets aan dus toen ook maar verzet.
Ik wilde niet het risico lopen dat ie niet naar wens zou worden.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 00:30

Ik denk dat goldenarrow met haar hoeveelheid tattoos ook wel goed genoeg weet wat wel en niet kan. Ik ben ook wel eens met een tattoo van 4 weken oud naar China op vakantie gegaan in putje zomer en geen probleem gehad. Ik heb zoveel mogelijk maxi jurken gedragen maar ook hier en daar een short. Mijn man is ook wel eens gaan zwemmen met een tattoo van 3 weken oud. Is het de allerslimste keuze? Wellicht niet, maar al onze tattoos zien er nog prima uit. En uiteindelijk is het jouw tattoo en jouw keuze. Wij hebben niet te zeggen of ze haar afspraak of vakantie moet verzetten.

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:29

Ik heb 5 en 6 juli een nieuwe tattoo gepland bij Olga Sergeeva (https://www.instagram.com/giena_revess/) , die als gastartieste bij Inksane te Roeselare komt.
Heb al aardig wat (grote) tattoo's, maar die zijn allemaal black and grey. Dit wordt m'n eerste tattoo in kleur en ik ben benieuwd hoe ik dit zal ervaren.

Ik laat een portret zetten van m'n prairiehond Harrie op m'n linkerbil :+ . Volledig anders dus dan de tattoo's die ik al heb. Maar ik vind haar stijl zo geweldig en volgens mij zal ze Harrie's karakteristieken (dik aardappellichaam, korte pootjes, domme blik :') ) goed kunnen weergeven.

Het model in kwestie: Harrie de prairiehond 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:32

Omg geniaal :D :D Prairie dogs zijn zo tof! Hoe kom je eraan om hem als huisdier te houden?

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:37

Ik had ze ooit eens gezien in een dierenwinkel en toen zei ik 'ooit als ik later groot ben wil ik prairiehonden'. En zo geschiedde :') . Toen ik groot was en de plaats had om ze te huisvesten zijn Harrie en Betsy gekomen. Heeft me een fortuin gekost voor 'maar twee simpele knaagdieren'. Lees: 300 euro per 'stuk'.
Maar ze zijn zo geweldig _/-\o_ _O- . Verschrikkelijk irritante terroristjes met een eigen wil in huis eigenlijk.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:02

Ooh leuk! Ik heb ook een tattoo van Olga, wel in blackwork :D Ik wens je veel plezier, het is echt een fijne artieste.

En zoo gaaf die prairiehond <3 Sta er van versteld dat je dat eigenlijk in België mag houden, want hier mag echt niks qua meer exotische dieren.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:25

Jackytje schreef:
.

En zoo gaaf die prairiehond <3 Sta er van versteld dat je dat eigenlijk in België mag houden, want hier mag echt niks qua meer exotische dieren.

Gelukkig niet. Daar zijn hele goede redenen voor.

Weer ot: ik zie heel veel mooie stukken voorbij komen, maar ook dingen waarvan ik denk : hoe weet je zo zeker of je dat als je echt volwassen bent nog mooi vind. Ik zou me daar best zorgen om maken.
Ik heb ook over een tattoo gedacht, maar het idee dat ik met 80 jaar met een verlepte tattoo rondloop schrikt me zo af. Hoe gaan jullie daarmee om, of vraag je je dat gewoon niet af? Wie dan leeft, wie dan zorgt?

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:39

Heel eerlijk? Ik denk daar ook niet goed overna. Ik heb een paar tattoos met een hele diepe betekenis die nooit zal slijten maar ik heb ook tattoos waar van ik dacht "das mooi, zet dr maar op". Later zie ik later wel :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:04

Wanneer wij 80 zijn, heeft iedereen tattoos dus dan zijn we lang niet de enige meer. En de technologie en technieken van nu zijn zoveel beter dan 10-20 jaar geleden, dus een goed gezette tattoo van nu gaat veel langer mee dan die verlepte tattoos die mensen in de jaren ‘80 hebben laten zetten.

Dus nee, ik trek me er niets van aan. :P

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:05

Ik kan hopelijk in mei terecht!
Heb een aantal data doorgekregen. 1 datum kon gelukkig een collega ruilen. Dus hopelijk kan ik dan nog terecht. Ze heeft de data naar meerdere mensen gestuurd. Wie het eerst komt. Ik heb het gelukkig een dag later al door kunnen geven.

Even spannend nog!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 13:23

Als ik 80 ben loop ik waarschijnlijk niet meer in bikini dus boeien hoe ze er dan uit zien.
Moet die leeftijd eerst maar zien te halen. Met alle ellende die ik om me heen zie en lees.
Dan maken een paar uitgezakte tattoos weinig meer uit gok ik. Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:23

Ik vind 80 jarige verlepte mensen sowieso al lelijk. Dat erbij verlepte plakplaatje maakt het misschien net wat minder vreselijk. Kan je nog gokje wagen wat er ooit gestaan heeft voor het ging hangen :')

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:35

Nabster schreef:
Weer ot: ik zie heel veel mooie stukken voorbij komen, maar ook dingen waarvan ik denk : hoe weet je zo zeker of je dat als je echt volwassen bent nog mooi vind. Ik zou me daar best zorgen om maken.
Ik heb ook over een tattoo gedacht, maar het idee dat ik met 80 jaar met een verlepte tattoo rondloop schrikt me zo af. Hoe gaan jullie daarmee om, of vraag je je dat gewoon niet af? Wie dan leeft, wie dan zorgt?

Wat versta je onder later als je echt volwassen bent? :') gezien je leeftijd
Ik heb die van 20 jaar geleden ook geen spijt ik zie het als een periode in mijn leven en hoop dat als ik 80 ben en bejaard dat ik er nog zo over denk.
Zo niet ach pech alles is dan verlept dus mn tattoos ook :')
En ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ik dan echt niet de enige ben.
Waars die gene die er net geen heeft is meer een uitzondering.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:12

Nabster schreef:
Jackytje schreef:
.

Gelukkig niet. Daar zijn hele goede redenen voor.

Troost je als je 80 bent zie je er zonder tattoo’s net zo verlept uit als met tattoo’s.

Peony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:13

Hier een stille meelezer. Super mooie tattoo’s komen er steeds voorbij! Ik heb vandaag mijn tattoo laten bijwerken bij Melanie van Azi ink. Erg tevreden!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:20

Ik hoop dat ik 80 mag worden en dat dat het enige is waar ik me dan druk over zou moeten maken, haha. Maar zonder gekheid, ik maak me totaal niet druk om hoe het er dan uitziet. Alles is dan toch al verlept, dus die plaatjes maakt dan niet meer uit denk ik.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:00

Zo is het! En we zullen vast niet alleen zijn op die leeftijd met tattoos, dus echt opvallen doen we dan ook niet :D Lekkere stoere oma's!

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 23:39

1 mei neiuwe ink :) :)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:37

Afbeelding

Foto van paar dagen later, rondom tijger moet nog af worden gemaakt hoor geen paniek haha. Nu lekker aan t jeuken :=

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 08:44

Ziet er top uit Tessjazz!! Hoe vaak moet je nog gaan voor hij af is?

Ik ga vanavond ook eens een foto maken nu hij rustiger is :) Ik heb echt niks last, bijna geen jeuk en geen korsten. Hier en daar is hij nog iets gevoelig, maar niets spectaculairs eigenlijk.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 09:02

Charisma schreef:
Ziet er top uit Tessjazz!! Hoe vaak moet je nog gaan voor hij af is?

Ik ga vanavond ook eens een foto maken nu hij rustiger is :) Ik heb echt niks last, bijna geen jeuk en geen korsten. Hier en daar is hij nog iets gevoelig, maar niets spectaculairs eigenlijk.

Nog 1x alleen de achterkant zou voor het mooie nog stukje opgevuld mogen maar dat komt wel, stoor ik me niet echt aan, dus officeel gezien 2x voordat er geen plekje meer zichtbaar is :D .

Lekker als je geen jeuk hebt haha!