Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Mijn tip: niet in een jas doen, dan bonkt dat ding heen en weer.
Koop een broek met groot zijvak op je bovenbeen, of doe een band om je arm ofzo.
Ik heb hem of in mijn broek, of in mijn rugzak en heel soms in een band om mijn arm.
Castilja schreef:Net een rondje van 8,5 km achter de rug. Moest even "omlopen" omdat mijn normale route te glad was (ren altijd door het Sloterpark maar op alle paden ligt nog veel sneeuw en gladde zooi), heel fijn om weer te kunnen lopen! Als je drie maanden geleden tegen me had gezegd dat ik verslaafd zou raken aan hardlopen had ik je voor gek verklaardDenk erover om binnenkort bij de Decathlon een lekker hardloopjasje te halen, loop nu altijd in een sportshirt, vestje en daarover mijn zomerjas maar is nog niet de ideale combinatie. Wil wel een jas met een flinke zak waar ik mijn telefoon in kwijt kan; als iemand tips heeft...
![]()
hwn schreef:Ai Memuska, het zit je niet mee blijkbaar. Ik heb het geluk - afkloppen maar! - dat mijn rugklachten juist overgegaan zijn met hardlopen.
Ik ben stiekem toch wel een beetje trots op mezelf: ik hou mijn kalenderloop nog steeds goed vol, vandaag op dag 11 van februari dus 11 km gelopen, wat neerkomt op al 66 km op de teller in februari. En het gevoel blijft goed, spierpijn vermindert zelfs dagelijks, alleen hartslag is wat aan de hoge kant, maar ik twijfel aan de betrouwbaarheid van mijn sporthorloge op dat vlak.
Morgen gelukkig in gezelschap van iemand die dezelfde challenge doet, zal leuker zijn dan steeds alleen lopen. Een loopvriendin meldde dat ze ook wel es wou meelopen. Toen ik haar vroeg wanneer, zei ze: "Misschien de 28ste?" Blijkbaar heeft zij meer vertrouwen in mijn loopkwaliteiten dan ikzelf, want ik denk niet dat ik dat haal, dus afgesproken voor de 21ste, lijkt me nog quasi onmogelijk, maar we zien wel.