Magrathea schreef:Een uur of twee met een baby op je armmoeten ze in die tijd niet een keer poepen ofzo?
Gelukkig niet anders zou ik haar snel doorgeven

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Lijkt me trouwens nog een heel gedoe om je huis kindproof te maken.
Stopcontacten, harde oppervlaktes en hoeken, keukenkastjes met gevaarlijke middelen, deuren die open kunnen, traphekjes...
Magrathea schreef:Mijn ouders hebben nooit het huis "kindproof" gemaakt![]()
De koffietafel had al afgeronde hoekjes. De trappen zit een deur naartoe (niet voor naar boven maar dat was geen probleem). De stopcontacten zitten op rare plekken waar je niet zomaar bij komt (bijv in de 10 cm tussen het raam en de koelkast). Voor de rest moest ik maar gewoon leren van mijn fouten denk ik hihi.
Ik ben één keer van de trap gevallen, op vakantie, waar ze nota bene wél een traphekje hadden
Kesje schreef:Ik ben al sinds een uur of 9:30 aan het werk achter de computer. En ik zweer het je dat er al de HELE OCHTEND een kind zit te janken hier in de buurt. AAAAAH![]()
Sanet schreef:Kesje schreef:Ik ben al sinds een uur of 9:30 aan het werk achter de computer. En ik zweer het je dat er al de HELE OCHTEND een kind zit te janken hier in de buurt. AAAAAH![]()
Mijn buren bij ons oude huis zetten hun kind buiten als hij ging huilen. Echt super tof in de zomer op m’n stikhete zolderkamer aan het werk.
Ik heb echt wel eens op het punt gestaan om keihard terug te gaan krijsen. Ik heb me kunnen inhouden en heb 3 ventilatoren en een radio gekocht.