[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 20:41

Prima merk. Highlighters vond ik super, palettes zijn heel goed, favorieten zijn Eyes Like Angels en Mermaids Forever bij mij. :)

Suus, deze haarkleur vind ik je heel mooi staan. Heel warm. :j

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 22:28

Staat je mooi Suus. :j Goede keuze om naar bruin te gaan.

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 23:48

Moet er zelf nog erg aan wennen hoor.. Ben wel echt n blondie.. Maar voor nu vind ik t erg leuk

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:31

Vind het ook heel mooi Suus! Alleen je wenkbrauwen vind ik nog niet helemaal passen, te assig lijkt wel.

Shizz en ik hebben vandaag ingeslagen bij de limited (Colourpop kennende valt dat wel mee) collectie van Hello Kitty x Colourpop <3
Afbeelding

De inhoud van de Hello Pretty face kit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Mama's Apple Pie quad:
Afbeelding

Surprise liquid (schijnt wat roder te zijn in het echt):
Afbeelding

Let's Play lippiestix (en deze schijnt ook wat roder te zijn):
Afbeelding

De Love a Flare set (deze hoort niet bij de HK collectie):
Afbeelding

Ik ben zo enthousiast! De verpakkingen zijn echt supertof en ik heb zo weer een hele hoop nieuwe kleurtjes erbij die ik nog niet in mijn verzameling heb.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:33

Int echt ziet t er wel goed uit maar zie wat je bedoeld op de foto.. De perfecte kleur heb ik niet.. Wil niet enkel poeder dus mix n beetje

Ribbon is echt <3
Laatst bijgewerkt door Suus___ op 02-11-16 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 00:35

Suus Gaaf die kleur.!

Leuke aankopen ds

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 01:17

Ja en ik sluit me maar aan bij wat DS zei. _O- Wij zijn losgegaan. :D Ik heb alles aangeschaft van de collectie want ben werkelijkwaar verliefd op alles, en de Love A Flare ligt te wachten samen met 2 andere pakketjes bij Shipito tot de Hello Kitty erbij is om samengevoegd te worden in een pakket. :)) En de Modern Renaissance komt deze week vanuit mijn vriendinnetje naar mij toe MAAR niet zelf betaald: kerstcadeautje van mijn ouders. <3 *\o/* Nu deze maand alleen nog de UD Full Spectrum palette en misschien een extra kleur van de eyeliners of de liquid moondust.

Zou willen dat ik de zelfbeheersing had die anderen hier hebben maar helaas ben ik geboren zonder de zogenoemde ruggengraat. :D Zodra ik verliefd word op iets moet en zal ik het ook hebben. Dit is positief en negatief. Mijn geluk is dan nog wel dat ik daadwerkelijk alles gebruik, dus het ligt niet ergens te verstoffen voor al dat geld. :+ _O-

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 01:45

Afbeelding

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 08:57

Dat is een goeie suus!

Maandag heb ik de real techniques beauty blender gekocht en de catrice liquid camouflage Foundation

Die blender heel erg blij mee. Had die van de op is op maar die raakte af.
Foundation ben ik nog niet over uit. De dekking is zeker echt top, hij is mooi mat en blijft de hele dag zitten alleen je ziet hem wel zitten. Zal binnenkort even een foto's posten

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 09:42

Is de real techniques blender net zo goed als de beauty blender? Die heb ik nu en dan is zon heerlijk zachte spons, kan daar zo lekker mee werken :) maar de real techniques heeft wel een fijner prijskaartje

Wauw wat gaaf! maak foto's als de colour pop bestelling binnen is :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 09:50

Suus kleur staat je mooi <3 erg wennen hè van blond naar donker (der) :D
Je wenkbrauwen vind ik iets te aanwezig maar zag dat je nog aan het uitproberen bent qua kleur.
Make up is weer prachtig :j

Drunksheep... Mooie sets !!!

Vandaag niet al te fit. Dus een leuke uitdaging om er fris en fruitig uit te zien. Mijn wenkbrauwen weer wat meer aangezet. Heb alleen wel het idee dat de foto het niet helemaal weergeeft.
Kleurtjes op ogen vandaag oranje/rood.

Foto lijkt met upgraden wat wazig geworden :?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:04

Je leert snel Mondy!! Mooi kleur verloop en keuze

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:33

Eight schreef:
Is de real techniques blender net zo goed als de beauty blender? Die heb ik nu en dan is zon heerlijk zachte spons, kan daar zo lekker mee werken :) maar de real techniques heeft wel een fijner prijskaartje

Wauw wat gaaf! maak foto's als de colour pop bestelling binnen is :D

Ik vind de spons van RT harder dan de BB. Maakt het daarom geen minddre spons qua applicatie vind ik alleen net wat je zelf fijner vind zacht of hard.

Mondy: mooie Look! Idd wat Velvet zegt je leert snel en mooie kleur overgang +:)+

Ik heb gisteren bij de h&m een leuke palette opgehaald.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Swachtes zijn van de onderste drie rijen.

Pigmentatie is redelijk ik ben er tevreden mee in verhouding met de prijs en donkere kleuren swachten goed de lichtere kleuren zijn ietjes te licht maar met stapelen moet dat goed komen! Ik ben er in iedere geval blij mee *D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:03

Dankjewel beide :):)
Ik doe mijn best. Begin er ook echt lol in te krijgen om te kijken wat waarbij kan.

Ik ben nu een beetje op zoek naar wat feller kleuren..blauw en groen tinten.
Wat zijn nou de mooie palletes of losse met een goed pigment ?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:08

Mooi hoor mondy!
Ik hou sowieso wel van n sterke brow dus echt lichter gaan ze niet worden denk ik :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:19

Mondy schreef:
Dankjewel beide :):)
Ik doe mijn best. Begin er ook echt lol in te krijgen om te kijken wat waarbij kan.

Ik ben nu een beetje op zoek naar wat feller kleuren..blauw en groen tinten.
Wat zijn nou de mooie palletes of losse met een goed pigment ?

Ik hbe dus die Morphe palette, en die is 23 euro, maar zitten veel kleuren in, en zijn echt goed.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:46

Welke bedoel je joolien ? Kan even niet terugvinden welke je hebt :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 13:15

Ik vond mijn Morphe echt enorm tegenvallen. Vind de FIF nog steeds erg gaaf maar weet niet of ik nog wel iets van Morphe durf te bestellen :7

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 13:34

Ik gebruik al heel lang de Kat von D tattoo liner in de kleur Trooper, maar die is zo duur en ook niet heel
makkelijk verkrijgbaar.. Wat zijn jullie aanraders qua eyeliner? Het liefst een beetje vergelijkbaar met
de tattoo liner omdat ik die gewoon erg makkelijk vind werken. Laatst las ik dat iemand er eentje had
van, ik geloof, Urban Decay en dan de razorsharp, is dat wat? Hij moet wel bij te werken zijn met een
wattenstaafje, dus niet dat de eyeliner dan afbrokkelt. :)

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:26

Zo gênant, ik was vergeten mijn hals mee te nemen met Foundation en je zit dus een duidelijke rand onder mijn kaaklijn :Y)

Sem misschien die van L'Oréal iets? Ik kan zelf niet overweg met tattoo liners maar heb deze en vind hem verder wel goed

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:54

Echt een mooie haarkleur Suus!

Mijn favo foundation is op; de urban decay in kleur 3,5. Was iets aan de donkere kant nu.
Heb vorige keer de 3.0 gekocht, maar die vind ik qua kleur helemaal niet matchen nu

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 14:58

Jamiefris schreef:
Zo gênant, ik was vergeten mijn hals mee te nemen met Foundation en je zit dus een duidelijke rand onder mijn kaaklijn :Y)

Sem misschien die van L'Oréal iets? Ik kan zelf niet overweg met tattoo liners maar heb deze en vind hem verder wel goed

Jamie, dan heb je waarsch een te donkere kleur? Of is je hals zoveel lichter dan je gezicht/buste?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 15:16

Sem_ schreef:
Ik gebruik al heel lang de Kat von D tattoo liner in de kleur Trooper, maar die is zo duur en ook niet heel
makkelijk verkrijgbaar.. Wat zijn jullie aanraders qua eyeliner? Het liefst een beetje vergelijkbaar met
de tattoo liner omdat ik die gewoon erg makkelijk vind werken. Laatst las ik dat iemand er eentje had
van, ik geloof, Urban Decay en dan de razorsharp, is dat wat? Hij moet wel bij te werken zijn met een

Ik vind serieus de eyeliner van catrice heel erg fijn, ik ben totaal niet van deze merken maar ik was op een weekendje weg mijn eigen eyeliner vergeten en had deze geleend van een vriendin. hij werkt echt super, gitzwart, dekt in een keer en blijft zitten als een huis :j zo lang ik er niet mee door de regen loop uiteraard ik heb hem na dit weekendje ook gehaald :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:15

Er is niets vergelijkbaar met Kat von d imo.. Jammer dat de mijne zo kort meeging dat houd me tegen m nog ns te kopen.. Ik gebruik nu geen pennetjes meer die zijn allemaal in n week uitgedroogd bij mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 17:26

Eight schreef:
Sem_ schreef:

Ik vind serieus de eyeliner van catrice heel erg fijn, ik ben totaal niet van deze merken maar ik was op een weekendje weg mijn eigen eyeliner vergeten en had deze geleend van een vriendin. hij werkt echt super, gitzwart, dekt in een keer en blijft zitten als een huis :j zo lang ik er niet mee door de regen loop uiteraard ik heb hem na dit weekendje ook gehaald :=

Heb ik ook met een van Catrice, die in 001 Dating Joe Black. Geweldig.

De razorsharps zijn heerlijk maar voornamelijk in andere kleuren dan zwart te krijgen. Je hebt wel de perversion liner, dat is een normale zwarte, die heeft DS binnen gehad pas geleden. :)