Suus, deze haarkleur vind ik je heel mooi staan. Heel warm.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Eight schreef:Is de real techniques blender net zo goed als de beauty blender? Die heb ik nu en dan is zon heerlijk zachte spons, kan daar zo lekker mee werkenmaar de real techniques heeft wel een fijner prijskaartje
Wauw wat gaaf! maak foto's als de colour pop bestelling binnen is
Mondy schreef:Dankjewel beide![]()
Ik doe mijn best. Begin er ook echt lol in te krijgen om te kijken wat waarbij kan.
Ik ben nu een beetje op zoek naar wat feller kleuren..blauw en groen tinten.
Wat zijn nou de mooie palletes of losse met een goed pigment ?
Jamiefris schreef:Zo gênant, ik was vergeten mijn hals mee te nemen met Foundation en je zit dus een duidelijke rand onder mijn kaaklijn
Sem misschien die van L'Oréal iets? Ik kan zelf niet overweg met tattoo liners maar heb deze en vind hem verder wel goed
Sem_ schreef:Ik gebruik al heel lang de Kat von D tattoo liner in de kleur Trooper, maar die is zo duur en ook niet heel
makkelijk verkrijgbaar.. Wat zijn jullie aanraders qua eyeliner? Het liefst een beetje vergelijkbaar met
de tattoo liner omdat ik die gewoon erg makkelijk vind werken. Laatst las ik dat iemand er eentje had
van, ik geloof, Urban Decay en dan de razorsharp, is dat wat? Hij moet wel bij te werken zijn met een
wattenstaafje, dus niet dat de eyeliner dan afbrokkelt.
Eight schreef:Sem_ schreef:Ik gebruik al heel lang de Kat von D tattoo liner in de kleur Trooper, maar die is zo duur en ook niet heel
makkelijk verkrijgbaar.. Wat zijn jullie aanraders qua eyeliner? Het liefst een beetje vergelijkbaar met
de tattoo liner omdat ik die gewoon erg makkelijk vind werken. Laatst las ik dat iemand er eentje had
van, ik geloof, Urban Decay en dan de razorsharp, is dat wat? Hij moet wel bij te werken zijn met een
wattenstaafje, dus niet dat de eyeliner dan afbrokkelt.
Ik vind serieus de eyeliner van catrice heel erg fijn, ik ben totaal niet van deze merken maar ik was op een weekendje weg mijn eigen eyeliner vergeten en had deze geleend van een vriendin. hij werkt echt super, gitzwart, dekt in een keer en blijft zitten als een huiszo lang ik er niet mee door de regen loop uiteraard ik heb hem na dit weekendje ook gehaald