Ik kan me heel goed voorstellen dat je je er slecht bij voelt, maar zit er verder maar niet over te tobben. Werkelijk iedereen snoept wel eens en skipt wel eens een dagje. Nu heb je weer nieuwe motivatie om gezond en actief door te gaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je er slecht bij voelt, maar zit er verder maar niet over te tobben. Werkelijk iedereen snoept wel eens en skipt wel eens een dagje. Nu heb je weer nieuwe motivatie om gezond en actief door te gaan
leven moet wel leuk blijven. Om te compenseren eet ik deze hele week gewoon gezond
En Raponsje heeft mij aan het Shredden gekregen, dus zij heeft dit eigenlijk allemaal veroorzaakt

Zeker wel zwaarder dan level 1, maar wel weer leuke andere oefeningen. 
Ben benieuwd hoe het bij jou gaat!

Citaat:Ben benieuwd! Ging het goed?
Wij hebben net dag 4 achter de rug, ging helemaal top!
Mars schreef:Ga jij ook gewoon door in de weekenden?
Ik had gedacht om die als rust te nemen, ga ik alleen zondags een rondje hardlopen oid. En dan doordeweeks shredden

xRowina schreef:Ja ging best wel goed! Zitten wel een aantal zwaardere oefeningen in dan in level 1 maar de cardio onderdelen vind ik makkelijk te doen. En sommige dingen lukken me nog niet helemaal goed maar dat komt vanzelf haha.
Wat voor dingen gaan nog niet helemaal goed?
Sta je daar helemaal dood te gaan terwijl er een stel tieners de sportschool komen bekijken hehe
.
Op momenten dat je dat jezelf gunt moet je er gewoon van genieten en de volgende dag denken 'zo, dat was heel lekker, en nu gaan we gewoon weer door op de gezonde toer'. Niks aan de hand