Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:31

Een dagje zeuren doet heus niet je hele shred om zeep! :(:) Ik kan me heel goed voorstellen dat je je er slecht bij voelt, maar zit er verder maar niet over te tobben. Werkelijk iedereen snoept wel eens en skipt wel eens een dagje. Nu heb je weer nieuwe motivatie om gezond en actief door te gaan :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 10:46

Met Pasen ga ik ook lekker aan de taart en koek en chocola :D leven moet wel leuk blijven. Om te compenseren eet ik deze hele week gewoon gezond :)

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:18

Ik heb jullie allemaal aan het Shredden gekregen :)) En Raponsje heeft mij aan het Shredden gekregen, dus zij heeft dit eigenlijk allemaal veroorzaakt ~~}>

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:27

Ja, het is allemaal jullie schuld en nou ben ik zo ongeveer verslaafd... ^)

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:29

MUHAHAHAHAHA }>

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:33

Vandaag voor het eerst level 2 gedaan, en ik moet zeggen ik vind het een leuk level! :) Zeker wel zwaarder dan level 1, maar wel weer leuke andere oefeningen.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:35

mag ik vragen of je ook veel been oefeningen moet doen met deze dame? dit ivm Dystrofie in onderbeen en bij erg veel fysieke belasting ik last krijg van uitstraling helaas.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:38

Ja je doet in principe wel veel met je beenspieren ja, kijk anders maar eens in de OP, daar staan de filmpjes wel. Ik denk dan niet dat deze work-out voor jou geschikt is helaas.

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:40

ik was er al bang voor ik ga thuis wel even naar de filmpjes kijken misschien kan ik er toch nog wat uithalen voor mijn bovenlijf en buikspieren!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:54

Jillian heeft geloof ik ook een programma speciaal voor buikspieren , volgens mij heet dat Killer abs of zoiets. Of ben ik dan in de war met iemand anders? Wellicht is dat wel iets voor je?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 11:56

Volgens mij heeft ze speciale programma's voor elk lichaamsdeel. Mogelijk kan je er gewoon wat uitpikken en er een 'compilatie' van maken?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:02

xRowina schreef:
Vandaag voor het eerst level 2 gedaan, en ik moet zeggen ik vind het een leuk level! :) Zeker wel zwaarder dan level 1, maar wel weer leuke andere oefeningen.

:):) Ben benieuwd! Ging het goed?

Wij hebben net dag 4 achter de rug, ging helemaal top!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:03

Fijn dat dag 4 goed ging Doubtless, daarmee ga ik ook zo aan de gang! :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:04

Succes Mars! Ik heb me vandaag extra gericht op de cardio gedeeltes omdat de kracht goed gaat. Zweten als een paard dus :D Ben benieuwd hoe het bij jou gaat!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:07

Ga jij ook gewoon door in de weekenden?
Ik had gedacht om die als rust te nemen, ga ik alleen zondags een rondje hardlopen oid. En dan doordeweeks shredden :j

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 12:44

Citaat:
:):) Ben benieuwd! Ging het goed?

Wij hebben net dag 4 achter de rug, ging helemaal top!

Ja ging best wel goed! Zitten wel een aantal zwaardere oefeningen in dan in level 1 maar de cardio onderdelen vind ik makkelijk te doen. En sommige dingen lukken me nog niet helemaal goed maar dat komt vanzelf haha.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:08

Mars schreef:
Ga jij ook gewoon door in de weekenden?
Ik had gedacht om die als rust te nemen, ga ik alleen zondags een rondje hardlopen oid. En dan doordeweeks shredden :j

Ja! Er is hier in het weekend overdag niet zo heel veel te doen dus dan vind ik het juist lekker om extra lang naar de sportschool te gaan haha :Y)

xRowina schreef:
Ja ging best wel goed! Zitten wel een aantal zwaardere oefeningen in dan in level 1 maar de cardio onderdelen vind ik makkelijk te doen. En sommige dingen lukken me nog niet helemaal goed maar dat komt vanzelf haha.

Dat klinkt goed! Kracht gaat me nog niet perfect af, maar fijn om te horen dat level 2 daar meer uitdaging in biedt :) Wat voor dingen gaan nog niet helemaal goed?

Wij hadden bezoek van een intro groepje tijdens het shredden _O- Sta je daar helemaal dood te gaan terwijl er een stel tieners de sportschool komen bekijken hehe :+ .

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:09

O jij doet t bij de sportschool? Das helemaal makkelijk zeg!
Zou ik ook wel handig vinden, nu moet ik elke keer mn woonkamer verbouwen om wat ruimte te maken :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:12

Heb je geen ruimte op de zolder oid om een plekje in te richten? Hoewel het me wel fijn lijkt om 't via de tv te doen (of doe je dat niet)?
Wij zetten de laptop neer in de sportschool idd, matjes erbij, gewichtjes erbij en knallen maar. De bonkies aan de andere kant van de zaal (waar de toestellen staan) vinden het vaak erg interessant, da's dan weer minder fijn, maar goed.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:14

Nee ik heb geen zolder helaas, slaapkamer en studeerkamer zijn net te krap om de oefeningen te doen. Dus nu sleep ik gewoon de salontafel opzij, werkt ook wel haha :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:54

myrt3: Je moet je daar echt niet druk om maken. Joh, je moet toch een beetje van het leven genieten. Je zo schuldig voelen omdat je iets gegeten hebt is nergens voor nodig. Dan sport je 20 min extra een keer of eet je de volgende dag wat gezonder ;) Balansdagen..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:01

Ik ben dat eens met ElineS trouwens.
het leven moet ook nog leefbaar blijven, leuke dingen met lekker en niet al te verantwoord eten horen daar gewoon bij. Aankomend weekend is het pasen en eten wij 1e paasdag bij mijn schoonouders en tweede bij mijn eigen ouders. Dan zullen er ook geen spruitjes en volkorenrijst op tafel staan, maar ik neem echt wel wat lekkers hoor :j Op momenten dat je dat jezelf gunt moet je er gewoon van genieten en de volgende dag denken 'zo, dat was heel lekker, en nu gaan we gewoon weer door op de gezonde toer'. Niks aan de hand :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:05

Ik moet nog steeds op nieuw beginnen, maar nu ik voor mijn tentamens aan het leren ben, gaat het niet werken.. Moet daarbij snoepen _O-

Grapjasjes12Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:07

Ik pas elke dag iets lekkers in m'n voeding, is helemaal niets mis mee. Op speciale dagen hou ik niet bij wat ik eet. Op maandagen trouwens ook niet, mijn klasgenoten kunnen te goed koken :')

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 14:36

Even een vraagje hier voor de kenners, spelt brood... Mij lijkt dat wel wat, om gewoon brood te vervangen voor spelt brood, dat zijn wel vezels, maar toch iets minder koolhydraten..
Ik heb nl het idee dat het buikvet (vooral de love handles en de gelly rond de navel) puur suiker afhankelijk zijn (insuline 'tolerant' vet) of draaf ik dan teveel door?