zeker als ik die dag extra beweeg ofzo. Kan echt geen kwaad! En drink ook gewoon af en toe een glaasje cola light, vind ik erg lekker, lust geen alcohol o.i.d. dus dat neem ik nooit 
Welkom Nienke!
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
  maar ben daar gelukkig vanaf gekomen door het gewoon niet meer te drinken.

top zeg winner 

wollie2004 schreef:Spannend Madeira, je controle!
Hee Ava, ben heel erg benieuwd naar je nieuwe dieet, ikzelf wordt best wel misselijk van zo'n eiwitdag.
Haha [naam], ik zie jou al helemaal vliegend nar de WC, maar echt koude groene thee met ijsklontjes lijkt me wel lekker, beetje lipton green tea idee.
Ik weet eigenlijk niet wat we eten vanavond, heb vriendje gevraagd om wat uit te leggen...
tientjeh schreef:SGW Markelo bijna met paard en al onderuit gegaan op een bospad die mul was. Boomwortels waren omhoog gekomen en waarschijnlijk kreeg Uk daar een slippartij van.
 Heel veel succes met afvallen! 20 kilo is een mooi doel lijkt mij 
wollie2004 schreef:Ja denk dat dat heel erg veel voorkomt, helaas! Op obese zondagavond was ook een vrouw die altijd slank en een atleet is geweest. Na een aantal blessures is ze pas (na der 30ste) heel erg veel aangekomen... zo jammer!
 Zelfde was dus voor mij.. Maar t is ook zo raar, als je altijd heeeel veel gesport hebt en heeel fit bent geweest, en je moet daar ineens abrupt mee stoppen, kom je voor mijn gevoel veel sneller aan. Of het valt meer op.. Ik weet het niet, maar toen ik net was gevallen ben ik in twee maanden tijd denk ik ruim 5 kilo aangekomen.. Kreeg toen uit m'n omgeving ook al constant "goh ben je wat aangekomen?".. Kon er wel om janken destijds 
Frummels schreef:Ik heb trouwens vanmorgen na het rijden m'n paard onder de tuinslang gezet, waarna we even in de bak gingen wandelen.. Flash vond van niethttps://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 9696_n.jpg
 Ik had echt best wel intens gereden, na drie kwartier was madame nog niet moe maar ik wel 
 Dus heb dr nog even los in de bak gegooid en toen ging ze me toch een partij hard 
 Dus tuinslang erop en toen wou ze rollen.....tientjeh schreef:Morgen!
Tarzan, weer vol goede moed ertegen aan!
Ik ga straks maar eens een stuk wandelen. Sporten verder lukt nog niet, wandelen zal vast ook wel een redelijk goede vervanger zijn toch?

WinSel schreef:Wat zijn goede tussendoortjes, koekjes ed....
Dankjewel Madeira
Ik wil graag mijn buik weer strak hebben....
 Daar grijp ik nu soms nog steeds naar als ik er echt heel veel zin in heb... Voor de rest drink ik echt ontzettend veel water, echt rond de 2.5/3 liter per dag, en soms wat koffie. Melk bij het ontbijt als ik het in huis heb, en als het water mn neus uit komt doe ik er soms wat bosvruchten limonadesiroop doorheen. Ik ben echt afgekickt van de zoete drankjes...                                                         
 Vandaag de hele dag weer met de paarden geweest, lekker gereden en foto's gemaakt met m'n eigen doos. Eten schiet er dan altijd een beetje bij in 

.
 , dus dat is toch wel fijn, was al bang dat het zou blijven hangen na zo veel de eerste dag  
 , -2,3 kg.
 .

(dan gaan ze snijden) was vanmorgen zo blij dat ik de laatste in kon nemen 
 maarja ze zegt anders word het weer veel dikker.

.
! Super!! 
 Super goed! 

vandaag maar lekker genieten van je bruiloft. Sterkte met je teen