wollie2004 schreef:Spannend Madeira, je controle!
Hee Ava, ben heel erg benieuwd naar je nieuwe dieet, ikzelf wordt best wel misselijk van zo'n eiwitdag.
Haha [naam], ik zie jou al helemaal vliegend nar de WC, maar echt koude groene thee met ijsklontjes lijkt me wel lekker, beetje lipton green tea idee.
Ik weet eigenlijk niet wat we eten vanavond, heb vriendje gevraagd om wat uit te leggen...
Ja klopt! Maar die green tea is naar mijn idee nog best wel zoet, dit is gewoon echt thee met ijsklontjes. Ja ik vind het echt heerlijk maar mijn vriend snapt niet wat ik erin zie haha.
tientjeh schreef:SGW Markelo bijna met paard en al onderuit gegaan op een bospad die mul was. Boomwortels waren omhoog gekomen en waarschijnlijk kreeg Uk daar een slippartij van.
Aiiii...
Heel veel succes met afvallen! 20 kilo is een mooi doel lijkt mij 
wollie2004 schreef:Ja denk dat dat heel erg veel voorkomt, helaas! Op obese zondagavond was ook een vrouw die altijd slank en een atleet is geweest. Na een aantal blessures is ze pas (na der 30ste) heel erg veel aangekomen... zo jammer!
Klopt
Zelfde was dus voor mij.. Maar t is ook zo raar, als je altijd heeeel veel gesport hebt en heeel fit bent geweest, en je moet daar ineens abrupt mee stoppen, kom je voor mijn gevoel veel sneller aan. Of het valt meer op.. Ik weet het niet, maar toen ik net was gevallen ben ik in twee maanden tijd denk ik ruim 5 kilo aangekomen.. Kreeg toen uit m'n omgeving ook al constant "goh ben je wat aangekomen?".. Kon er wel om janken destijds 
Frummels schreef:Ik heb trouwens vanmorgen na het rijden m'n paard onder de tuinslang gezet, waarna we even in de bak gingen wandelen.. Flash vond van niet
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 9696_n.jpg
Haha die van mij deed echt exact hetzelfde gisteren
Ik had echt best wel intens gereden, na drie kwartier was madame nog niet moe maar ik wel
Dus heb dr nog even los in de bak gegooid en toen ging ze me toch een partij hard
Dus tuinslang erop en toen wou ze rollen.....
tientjeh schreef:Morgen!
Tarzan, weer vol goede moed ertegen aan!
Ik ga straks maar eens een stuk wandelen. Sporten verder lukt nog niet, wandelen zal vast ook wel een redelijk goede vervanger zijn toch?
Ligt eraan wat voor tempo je aanhoudt, maar als je gewoon flink doorwandelt is het echt heel goed voor je hoor! Wij namen de honden van m'n tante altijd mee en dan gingen we uuuuuren wandelen door de bossen. Als je echt gaat lopen sjokken is het niet zo heel spannend voor je calorieën, maar als je er wat tempo in houdt is het heel goed voor je 
WinSel schreef:Wat zijn goede tussendoortjes, koekjes ed....
Dankjewel Madeira

Ik wil graag mijn buik weer strak hebben....
Gewoon iets lichts.. Toen ik stopte met snoepen tussendoor merkte ik heel erg dat het niet echt honger was, maar vooral lekkere trek. Ik eet nu 3 goede maaltijden op een dag, en ik merk dat ik een beetje ben afgekickt van de tussendoortjes. Als ik me dan toch wel een beetje flauwtjes voel of ik heb gewoon echt trek dan eet ik een cracker of een paar rijstewafels (die krengen eet ik sowieso alsof mn leven er vanaf hangt). Of een appel ofzo. Gewoon afblijven van alles qua tussendoortjes waar veel calorieën in zitten.
Ik heb het geluk gehad dat mijn ouders eigenlijk nooit frisdrank in huis wouden halen voor ons, dus ik ben er nooit echt verslaafd aan geraakt. Wat ik wel een tijdje heel veel heb gedronken is energy drankjes
Daar grijp ik nu soms nog steeds naar als ik er echt heel veel zin in heb... Voor de rest drink ik echt ontzettend veel water, echt rond de 2.5/3 liter per dag, en soms wat koffie. Melk bij het ontbijt als ik het in huis heb, en als het water mn neus uit komt doe ik er soms wat bosvruchten limonadesiroop doorheen. Ik ben echt afgekickt van de zoete drankjes...