Ik draag ook meestal wel foundation of concealer, maar als ik echt haast heb pak ik een wat dikkere foundation en breng ik die op de plekken waar ik normaal concealer gebruik aan, beetje deppen met een beautyblender en dan zijn mn rode/blauwe regionen gelukkig wel redelijk onder controle Moet dan alleen geen rode lippenstift ofzo dragen
Glossi
Geplaatst: 25-08-14 00:26
Ik moet echt nooodiig bijlezen zo snel gaan jullie
Vraagje: Wie zou voor mij een flesje witte face&body fountion willen halen bij de prostore? Ik weet dat het me al een paar keer is aangeboden maar ik weet niet meer door wie Ik zit nu weer met een foundation probleem en ben het self tannen nu een beetje zat dus het word nu echt tijd voor een witte foundation zodat ik gewoon een drugstore foundation kan aanschaffen en die mijn eigen kleur kan maken
xNavatu
Geplaatst: 25-08-14 02:29
Suus___ schreef:
Iemand bekend in Rotterdam? Hebben ze alleen mac bij de Bijenkorf?
Hey meiden, ik had dinsdag avond bij MAC besteld. Maar nu check ik de status van het pakketje en er staat nog steeds; ''pakketje wordt voorbereid door verzender''
Is het normaal dat het zó lang duurt?
Glossi
Geplaatst: 25-08-14 08:44
Bij mij heeft het een paar keer 5 dagen geduurt. Is niet abnormaal bij MAC. Daarom bestel ik als het even kan altijd bij Douglas. Maar dit duurt wel erg lang.. Als hij er morgen nog niet is zou ik er achteraan bellen. Zo meteen zijn ze jou bestelling vergeten
ontherun
Geplaatst: 25-08-14 09:06
Ik heb eigenlijk hetzelfde als loose als ik haast heb. Alleen gebruik ik altijd foundation of in ieder geval een compact powder.
Deijs dat duurt wel errug lang! Zou er ook even een mailtje of telefoontje tegenaan gooien.
Glossi ik wil hem wel voor je halen en opsturen als ze hem bij de counter hebben?
Ik gebruik bijna nooit gezichtsprimer maar ik heb ook wel een hele makkelijke gladde huid. Alleen als ik echt uitga en ik wat extra van alles gebruik wil ik ook nog weleens primer gebruiken (die van ELF bevalt prima).
Suus! Ga je vandaag naar Rotterdam? Er zit ook een bobbi brown in de Bijenkorf, gelijk naast Mac. Ook aan te raden hoor! En als je richting V&D loopt zit er aan je linkerhand een lush. Die schijnen tegenwoordig ook makeup te verkopen. Misschien ook een aanrader om even te kijken?
NYC2B
Geplaatst: 25-08-14 10:23
Top ik ga alvast inpakken
Ik ga denk ik de Estee Lauder sumptuous infinite daring length + volume mascara bestellen!
(er is ook 40% korting op de 2e foundation, poeder of concealer )
Ik ben al lush addict dus die weet ik te zitten idd Stom dat bobbi Brown me niet echt trekt, wat vind jij aanraders?
linoleum
Geplaatst: 25-08-14 10:38
Ja 40% korting mascara! Ik zat er al op te wachten.
Iemand goede aanraders nog? Gebruik nu combi van Diorshow maximizer en daaroverheen de gewone Diorshow. Maar wil wel overstappen op een goede mascara, waarvoor ik de Maximizer niet meer nodig ben. Diorshow Overcurl, Chanel??
NYC2B
Geplaatst: 25-08-14 10:39
Nou chanel vind ik qua mascaras persoonlijk geen succes! Ik ben erg fan van Estee Lauder Sumptuous extreme lash (gouden verpakking)