Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:21

Wat jammer dat de route niet zo mooi was Puera. Maar wel super goed gelopen. Zelf ben ik ook meer van de lange loops ipv lussen maar het geeft wel een soort van zekerheid natuurlijk met die lussen. Was dit nu je verste afstand?

Wat houdt die challenge in wdj? Mooie afstand heb je gelopen. En fijn als het de dag erna ook nog goed voelt he.

Hopelijk knap je snel helemaal op BM. Laat garmin maar zeuren, eerst even opknappen.

Haha dat zou je denken he Sv? Ik denk dat ik geen aanleg heb voor echte grote spiermassa’s want ik kom al zo veel jaar in de sportschool maar zie mezelf niet echt transformeren in een bodybuilder (gelukkig ook maar hahaha).
En wat goed, -3.5kG! Is een behoorlijk gewicht wel dat je dan toch kwijt bent door een vrij kleine aanpassing. Nu ik zo naar wat beter kijk zie ik het ook! :o

Ik weet ook niet helemaal wat ik verwacht van de huisarts, maar ik vind het niet snel genoeg verbeteren en te snel weer verslechteren als ik iets doe wat mijn knie blijkbaar niet leuk vindt. Dus wil toch eigenlijk graag even verder kijken. Er is natuurlijk zeer recent nog een echo gemaakt, toen was alles in orde. Als ik mag kiezen maken ze een mri en een echo :Y) maar dat is meer omdat je dan gewoon zeker weet dat er niks kapot is, of wat eventueel, wat wel.

Goof

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:06

Echt een dooddoener hoor; maar heb je het idee dat je je knie voldoende rust hebt gegeven?

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:42

leonie87 schreef:
Wat houdt die challenge in wdj? Mooie afstand heb je gelopen. En fijn als het de dag erna ook nog goed voelt he.

In totaal 2026 km hardlopen in 2026.
Ja, dat is zeker fijn, ik ben niet meer piep dus ben heel erg alert op overbelasting.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:00

Goof schreef:
Echt een dooddoener hoor; maar heb je het idee dat je je knie voldoende rust hebt gegeven?

Haha dat ik idee had ik na 1 dag al :') . Nee heel flauw. Maar op de loopband na (dat dus maar 1 x gedaan), heb ik vooral veel core en armen gedaan en verder statische oefeningen voor mijn beenspieren waar mijn knie, in principe, niet echt last van zou moeten hebben. Verder een beetje wandelen en wat fietsen (geen grote afstanden). Ik vind oprecht, dat hij niet genoeg verbeterd ten opzichte van de rust die hij krijgt.
Grote kans dat de huisarts zegt, ja geef het nog een week complete rust en kom dan terug. I know. Maar ik ben vreselijk ongeduldig :7

Ow Wdj dat is wel een leuke. Dit jaar zou ik de 2000 gaan aantikken maar ben bang dat mijn knie roet in het eten gooit.

Supervixen

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 15:42

Wdj leuke uitdaging, moet te doen zijn.

Leonie ik snap je ongeduld helemaal, maar ik snap ook goed dat je er goed naar wilt laten kijken. Ik denk wel dat de kans er is dat de ha zegt dat je meer rust moet nemen.