Wat houdt die challenge in wdj? Mooie afstand heb je gelopen. En fijn als het de dag erna ook nog goed voelt he.
Hopelijk knap je snel helemaal op BM. Laat garmin maar zeuren, eerst even opknappen.
Haha dat zou je denken he Sv? Ik denk dat ik geen aanleg heb voor echte grote spiermassa’s want ik kom al zo veel jaar in de sportschool maar zie mezelf niet echt transformeren in een bodybuilder (gelukkig ook maar hahaha).
En wat goed, -3.5kG! Is een behoorlijk gewicht wel dat je dan toch kwijt bent door een vrij kleine aanpassing. Nu ik zo naar wat beter kijk zie ik het ook!
Ik weet ook niet helemaal wat ik verwacht van de huisarts, maar ik vind het niet snel genoeg verbeteren en te snel weer verslechteren als ik iets doe wat mijn knie blijkbaar niet leuk vindt. Dus wil toch eigenlijk graag even verder kijken. Er is natuurlijk zeer recent nog een echo gemaakt, toen was alles in orde. Als ik mag kiezen maken ze een mri en een echo
maar dat is meer omdat je dan gewoon zeker weet dat er niks kapot is, of wat eventueel, wat wel.
. Nee heel flauw. Maar op de loopband na (dat dus maar 1 x gedaan), heb ik vooral veel core en armen gedaan en verder statische oefeningen voor mijn beenspieren waar mijn knie, in principe, niet echt last van zou moeten hebben. Verder een beetje wandelen en wat fietsen (geen grote afstanden). Ik vind oprecht, dat hij niet genoeg verbeterd ten opzichte van de rust die hij krijgt.