Noordje en Athelas, wat een mooi licht op jullie foto's.Hier is het gelukkig niet glad, heb eindelijk weer eens normaal kunnen lopen met de honden.
Hier is het ook niet echt meer mooi wit. Wel was er een dun laagje sneeuw bij gevallen maar het is vooral vies ijzel en raar glad. Anders dan van de week.
Mooi Lizard! Nu stuifsneeuw ipv stuifzand?Ik ben halverwege mijn rondje uiterwaarden omgekeerd. Er lag zo'n enorme laag ijs op het pad dat zelfs speurneus niet normaal vooruit kwam. Het is wel zonnig en de mussen doen alsof het voorjaar is. Gek contrast met de sneeuw haha
Het sneeuw hier momenteel nog licht en het vriest flink Ik ben lui, vandaag pyjama dagje Hopelijk heb je je niet bezeerd BF!
Wat een mooie plaatjes bootsiebob.Jammer Eelmo dat het zo glad was dat je terug moest.Hier is het saai, grijs en koud. Heb ook een luie dag.
Nou idd ik vond het ook heel glad op veel plekken. Lizard bij jou was het echt nog heel mooi.Bij mij ook mooi nog in het bos, maar dus wel gevaarlijk glad soms. Nog 3 mooie reeën gezien ze staan op 1 van de foto's .Op deze foto staan de reeën, is wel een zoekplaatje.
Prachtig SusanH En lizard daar nog een pak sneeuw Prachtig Be funny, hopelijk geen pijn Gedaan Ik na werk met lil naar dochter, daar lag ook nog wat in bos Verder is het heel koud
Gaucho,waar ga je naar toe,in lapland?Mijn zus,en zwager zijn daar nu net aangekomen op hun vakantie adres.Het is daar minus 34 graden.Ik ben net even het dorp rond geweest.De fietspaden zijn schoon,maar de stoep is een grote ijsbaan.Helemaal niet leuk.
Wat een mooie foto's Susan!Ik was vanmorgen in het bos, de paden waren echt spekglad, dus heel ontspannen lopen was het niet. Wel lekker om even buiten te zijn.
Daarom ben ik vandaag niet het bos in gegaan. Mijn man wel, in Noord Limburg. Die is dus gevallen en heeft nu zijn knie kapot
SusanH, oh jee. Wat vervelend voor je man Mooie plaatjes lizard.Boedjang een avondwandelingetje.Gisteren heerlijk de bergen in geweest Het was koud, maar wel windstil en zonnig dus het was prima te doen. Echt prachtig zo met de sneeuw.
Prachtig Athelas, heel sfeervol En van de rest ook nog mooie winterse plaatjes, prachtig !Beterschap voor je man SusanH !
Oh balen voor jeman SusanH Athelas machtig mooiLizard mooie foto Hier vanmorgen uit t raam ook zo'n mooi plaatje en toen naar paardjes toen waar teveel ijs ligt. Kon ook niet wandelen, te glad overal en ik had een verjaardag dus verder binnen gebleven
Oh Athelas geweldig Boedjang ook mooiIk ben terug van concert, wat was het glad zojuist, net een ijsbaanConcert zelf was prachtig
Het was hier vanmorgen glad door de ijzel.Werd een poosje later wel beter.Ik heb gewandeld op het Dwingelderveld.Daar ligt veel meer sneeuw dan hier.Was erg leuk.Ook nog een paar reeën gezien.De reeën.