Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Trouwens, met dat gele boekje.. schrijven ze daar dan ook je eerste prik in, of alleen met de 2e?
Want ik begreep dat vanaf maandag alle GGDs dat gaan doen, maar ik heb de eerste zondag (de tweede dan dus later, als alle GGDs gaan inschrijven..)
Buiten dat ik ook de app ga gebruiken, maar ja, ik heb dat boekje ook dus why not
Dorus schreef:Bedenk me nu. Ik ga er vanuit dat die vaccinatie locaties gebaseerd zijn op inwoner aantallen, maar hoeveel mensen maken een afspraak vlakbij hun werklocatie zodat ze even tussendoor kunnen? En is het daarom zo druk bij “mijn” vaccinatie locatie?
Sowieso zie ik veel verschil. Mijn GGD regio heeft maar twee vaccinatie locaties waarbij de aangrenzende regio er volgens mij zelfs 8 heeft. Ik mag naar één van de 8 en dat is nog steeds maar een half uurtje dus dat is prima. De andere was hetzelfde geweest.
bigone schreef:Ikbdenk dat er veel mensen zijn die reistijd voor lief nemen en dus verder zoeken met als gevolg dat iemand dus niet op vijf minuten afstand van zijn woonplaats terecht kan. Prikken op postcode was misschien niet zo verkeerd .