[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:58

Ik zie ook weer hele mooie plaatjes voorbij komen, wauw he! Hier kriebelt t nog steeds maar weet ff niet wat dus komt niks voorlopig

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:36

November : heel gaaf! Bikkel ook hoor! Hebben we samen afgezien vandaag!!

Ik ben net thuis, paard is af en rozenblaadjes ook al. Nu even naar de paarden en dan de folie eraf en douchen, dan zal ik effe foto maken en plaatsen van 't resultaat van vandaag!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:37

Ben heel benieuwd !!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:49

Mooi !

Ben zo benieuwd naar die van jou charisma

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:15

Yes haha ik heb eindelijk mijn man zo ver dat hij er één laat zetten. En als de eerste eenmaal staat.... <<)

Hij snapt mijn verslaving maar niet, dat ik er steeds méér wil. Wacht maar...

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:37

Afbeelding

Niet de beste foto...niet simpel om zelf te doen! Hij is heel rood nog, pijn valt best mee, al ben ik wel gesloopt...

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:47

Het begin is er Charisma, mooi hoor! Ga mijne zo ook schoonmaken, vind het toch best pijnlijk. Sommige stukken was echt even afzien :') maar echt heel blij mee.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:54

Ja, de straal erop ging niet, dus laten aflopen. Nu zalf gedaan en nu is ie al blijer.
Ik plaats over een paar dagen nog een foto als hij minder rood is!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:44

Gave plaatjes hoor!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:47

Heel mooi al <3

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:55

@charisma, die van jou is ook heel mooi zeg, wow!

Het is begint bij mij ondertussen steeds meer te kriebelen (6 maanden na de eerste, oeps :') ). Zeker nu ik weet wat ik wil. Heb heel veel vage ideetjes, maar heb er nu 1 die helemaal uitgedacht is.

Ik heb al een tattoo van mijn kat, en eigenlijk vind ik het best passend om ook een portret van mijn paard te laten zetten. Zij is immers al een paar jaar panger bij me dan mijn kat. Zeker aangezien ik ,nu ik in een lastige periode zit, hoe belangrijk ze voor me is. Ze is echt mijn maatje en mijn spiegel.

Het idee is voor nu redelijk hetzelde als met mijn kat. Een portret met wat floral/botanical elementen eromheen. Ook vind ik zo'n protret icm een vorm (ruit ofzo) heel gaaf. Plaats moet waarschijnlijk de binnenkant van mijn rechterbovenarm worden. Hij hoeft niet per direct zichtbaar te staan, deze laat ik echt voor mezelf zetten. Is dit een goede plaats voor zo'n idee, of zou ergens anders beter zijn?
Ik denk dat ik voor deze ook weer naar Joe ga, vond hem wel heel prettig te werk gaan vorige keer.

Moet van mezelf wel nog even wachten, iig tot na mijn vakantie, maar het beste is tot na de zomer.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:57

Paard is erg gaaf al!!!

Ik heb nu zalf van Easy Tattoo. Ik vind 'm erg fijn. Normaal kan ik paar dagen écht geen water op m'n getatoeëerde plekken verdragen. Tot bijna out gaan aan toe.

Gister toen ik thuis kwam in de middag schoongemaakt met washandje en toen ingesmeerd. In de avond zonder problemen kunnen douchen. Dat heb ik nog nooit gehad.

De boel is nu flink gevoelig en elleboog écht pijnlijk. Vanmiddag greep iemand me nog vol daar, ik ging kapot.

Is nu zo:
Afbeelding

Afbeelding

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 23:05

Het is wel echt een hele mooie aan het worden.

Ik wil graag een 3d vlinder maar zoek nog een artiest die dat echt mooi kan

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:27

Ik had 6 juli een afspraak bij Joey Boon (die ik twee jaar terug heb gemaakt :') ), maar ga echt de dag erna op vakantie naar de zon. Heb hem nu een weekje kunnen verzetten naar 27 juni, dus dan is de tattoo 2 weken oud als ik op vakantie ga. Niet echt ideaal, maar erna was geen optie of ik moet wachten tot 2021 :=

Heb nu afgesproken dat als er nog eerder een uitvaller is dat ze me dan bellen. Duimen jullie mee voor me?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:42

Niet heel handig je zomervakantie gepland _O- Zou mij ook overkomen haha

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:53

goldenarrow schreef:
Ik had 6 juli een afspraak bij Joey Boon (die ik twee jaar terug heb gemaakt :') ), maar ga echt de dag erna op vakantie naar de zon. Heb hem nu een weekje kunnen verzetten naar 27 juni, dus dan is de tattoo 2 weken oud als ik op vakantie ga. Niet echt ideaal, maar erna was geen optie of ik moet wachten tot 2021 :=

Heb nu afgesproken dat als er nog eerder een uitvaller is dat ze me dan bellen. Duimen jullie mee voor me?

Zou eerder kiezen voor een plekje erna wat vrij komt.
Je betaald bij hun flink en zonde als hij mede door je vakantie heel erg vervaagt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:59

Zou ook voorzichtig zijn! Ik ging na 2 weken onder de zonnebank, niet bij nagedacht.. hij deed zeer! :oo Voorzichtig zijn hoor! Zonde als je je vakantie of tattoo verpest!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:10

Kan je je vakantie niet verzetten? Of denk ik nu te simpel :x

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:26

Ik zette mijn tattoo ook in de zomer, elke dag heel dik insmeren en hij heeft het gewoon overleefd :')

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:31

Wauw wat een gave werken komen weer voorbij zeg!
November en charisma, beide echt super mooi!

De afspraak voor mijn derde tattoo is inmiddels gemaakt, 28 mei ga ik weer onder de naald!
Het word een tekst, versierd met bloemen over de lengte van mijn ruggengraat. De verwachtte tijd is zo’n 4 uur, en het word mijn grootste tattoo tot nu toe. Maar ik heb er mega veel zin in!!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 14:36

cinniz123 schreef:
goldenarrow schreef:

Zou eerder kiezen voor een plekje erna wat vrij komt.
Je betaald bij hun flink en zonde als hij mede door je vakantie heel erg vervaagt.

Inderdaad... zou mijn keus ook niet zijn...

Als je je vakantie al geboekt had, dan kon je daar toch rekening mee houden met afspraak maken voor je tattoo?
En andersom ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 16:59

goldenarrow schreef:

Mijn artist zei dat er nu ook tattoo balm was met beschermingsfactor 75. Zo kun je zelfs de dag na het zetten in de zon.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 17:02

Afbeelding

Binnenkort ga ik weer een afspraak maken. Ik wil graag zo iets op de binnenkant van mn onderarm *\%/*

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 17:09

Rekening houden met de afspraak is niet mogelijk, ik heb 2 jaar terug die afspraak gemaakt. Hij zit ook de aankomende 2 jaar vol, dus de afspraak even naar achteren verzetten is ook niet zo simpel. Vakantie ging helaas ook niet op een ander moment. Ik werk als flexkracht en dat houdt in dat de zomervakantie mijn meest drukke periode is qua werk. En in de afgelopen 2 jaar is mijn leven ook enorm veranderd, waardoor het niet mogelijk is om buiten de vakantieperiodes op vakantie te gaan. Dat hoef ik niet allemaal hier uit te leggen natuurlijk, maar ga er maar vanuit dat we naar de andere opties hebben gekeken en tot de conclusie kwamen dat die er niet waren. Dat het niet handig is ben ik me compleet bewust van, ik heb al 7 tattoo's, dus ik weet wel iets van het genezingsproces.

Maar met een beetje geluk komt er nog een uitvaller en kan ik dan de tattoo laten zetten. Maar ik ga niet nog een keer 2 jaar wachten, dat snappen jullie wel denk ik :P

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 17:57

Angela_ schreef:
goldenarrow schreef:

Mijn artist zei dat er nu ook tattoo balm was met beschermingsfactor 75. Zo kun je zelfs de dag na het zetten in de zon.

Lijkt me nou niet de meest verstandige keuze. Ik lag van de week even op bed na het tatoeëren, en het zonnetje scheen door het raam. Deed verrotte zeer op m'n arm hoor.
Moet er dan niet aan denken op vakantie te zijn en in de zon te lopen.