O: Overnight oats
T: Mango
L: Salade
A: Iets met worst en groenten

S: halfuurtje lopen denk ik
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tova schreef:finnens schreef:Waarom zo veel kwark? Kun je het niet mengen met fruit, muesli oid? Zodat je minder kwark eet maar je je wel vol genoeg voelt? Ik kan zelf ook niet zo goed er tegen, maar van geitenyoghurt heb ik weer geen last. Zal vast ook wel kwark van zijn.
O: Yoghurt wat walnoten en beetje honing
T: handje noten
L: 3 crackers vk met zalm en komkommer
A: boerenkool met stukje worst
T: snicker
De kwark is verdeeld over 2 porties. Waarom zoveel kwark? Voor de eiwitten. Eet als lunch 300 gram kwark met 100 gram rood fruit, 30 gram muesli, 5 gram gebroken lijnzaad en 20 gram havermout.
Als pre bedtime meal eet ik 150 gram kwark met 20 gram muesli en 5 gram gebroken lijnzaad.
Ik ben bezig met spieren op te bouwen, dus heb de eiwitten hard nodig.
Annikoe schreef:Klinkt opzich wel lekker emma! Ik ben benieuwd hoe het smaakt![]()
En ik heb/had ook een lichte popcorn verslaving, vooral zouteNu maak ik het voortaan ook wel eens zelf en dat vind ik ook superlekker!
En cottage cheese vind ik ook heerlijk! Lekker zacht en fris van smaak, het staat vandaag ook op het menu.
O: 2 crackers met zuivelspread en provencaalse kipfilet + breaker high protein
L: Salade met tonijn, beetje surimi, eitje en cottage cheese
T: Stukjes ananas
A: Andijviestamppot met een speklapje
B: 2x hond uitlaten
Misschien een rare vraag, maar wat vinden jullie van bezig zijn met afvallen, maar dan toch een speklap eten bij het avondeten? Het past in mijn macro's, dus ik vind dat het wel kan. Maar ik weet zeker als ik volgende week mijn lijstjes aan mijn voedingsbegeleider laat zien dat dat dus gelijk hetgeen is waar ik dan commentaar op krijg ('dat is veel te vet, dat moet je niet doen, veel te ongezond'). Dan voel ik mij gelijk zo slecht
Eulogy schreef:Ik ben echt groot voorstander van echt met je maximale gewicht trainen, zie vooral heel veel vrouwen met dumbells circuitachtige trainingen doen en daar is op zich niks mee maar imo behaal je daar wel echt minder resultaat mee. Zeker als je niet alleen maar wil afvallen
secricible schreef:ik vind de structuur van cottage cheese zo naar he. Die kleine brokjes in je mond *gruwelt*
Tova, google maar eens op lactase supplement of lactase druppels. Vaak is een lactoseintolerantie doordat je een tekort hebt aan lactase, dat kun je op die manier omzetten. Avond van tevoren er doorheen roeren en de volgende dag gebruiken. Smaak zal er wel iets door veranderen, meestal smaakt het iets zoeter (de lactose wordt omgezet in glucose)