[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Willl65

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 18:59

Ben benieuwd Linda!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:13

Ik zag net dat er 1 al op Facebook staat, dus bij deze:

Afbeelding

Gezet door Levi Jake, en hij heeft deze foto dus ook gemaakt.

Staat op de binnenkant van mijn enkel, en daarnaast heeft hij er vandaag ook een kleine sternum tattoo bij mij gezet, maar daar nu dus nog even geen foto van, behalve rood en ingepakt in het folie.:P

@Air, ziet er mooi strak uit!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:29

Mooi zeg Linda heel sierlijk ook . Love it!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:30

Zo dan, die zijn beiden echt heel erg gaaf! Mooi fijntjes ook Linda, tof hoor!

Ik zou eind maart mijn klavertje laten bijwerken, maar toen kon de artist niet. Met veel pijn en moeite contact gekregen, kreeg ik een tegenvoorstel van 12 mei. Tja, dan zit ik in Marokko. Direct aangegeven, en het is nou al weer een paar weken stil. Begin er toch wel erg van te balen nu :\ Heb ook nog geen ontwerp of wat gezien, dus als ze niet heel snel wat regelt dan ga ik naar een ander toe.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:32

Berdien schreef:
Zo dan, die zijn beiden echt heel erg gaaf! Mooi fijntjes ook Linda, tof hoor!

Ik zou eind maart mijn klavertje laten bijwerken, maar toen kon de artist niet. Met veel pijn en moeite contact gekregen, kreeg ik een tegenvoorstel van 12 mei. Tja, dan zit ik in Marokko. Direct aangegeven, en het is nou al weer een paar weken stil. Begin er toch wel erg van te balen nu :\ Heb ook nog geen ontwerp of wat gezien, dus als ze niet heel snel wat regelt dan ga ik naar een ander toe.

Wat vreemd.. Ik heb haar laatst nog gemaild en had na 2 uur al weer bericht..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:33

Oh doet haar inbox het weer? Laatste mails kreeg ik steeds terug omdat de inbox vol was :+ Zal het nog eens proberen dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:33

[***] schreef:

[ [url=m/ECcvqm.png]Afbeelding[/url] ]

Staat op de binnenkant van mijn enkel, en daarnaast heeft hij er vandaag ook een kleine sternum tattoo bij mij gezet, maar daar nu dus nog even geen foto van, behalve rood en ingepakt in het folie.:P

Wauw <3

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:35

Mooie plaatjes weer allemaal! Ik kan nu nog minder wachten op de volgende.

Inderdaad Berdien.. zou dan toch ook gewoon naar een ander gaan zoeken dan. Dit is niet netjes

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:35

Berdien schreef:
Oh doet haar inbox het weer? Laatste mails kreeg ik steeds terug omdat de inbox vol was :+ Zal het nog eens proberen dan.

Toen ik haar de 18e mailde wel weer. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:39

Oh dan mail ik haar wel even. Thanks!

Helene, ze levert echt gewéldig werk. Is ook echt een tof persoon, en voel me enorm op m'n gemak bij haar. En heb het liefst dat de update van het klavertje (linker enkel) qua stijl overeenkomt met mijn Kokopelli (rechter enkel), die ook door haar is gezet. Dus ik heb er best wel wat voor over :)) Maar zo werkt het ook niet echt lekker...

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:40

Graag gedaan Berdien! :D

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:44

Las het laatste niet over haar inbox.. zou dan inderdaad nog maar een mail sturen.
Mijn artiest zit gelukkig redelijk in de buurt.. dus daar hobbel ik altijd zo ff naar binnen als ik een vraag heb oid..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 19:59

Oh ze zit op een kwartiertje fietsen :D Maar ben zelf razend druk en vind het ook zo wat om daar zo binnen te stuiteren.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 20:13

Ooh dat doe ik wel als ik wat wil weten :D Zal binnenkort even heen om te kijken of mijn roos nog moet worden bijgewerkt, en denk dat ik meteen maar een helix laat zetten, als ik er toch ben O:)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:31

Ik ken het dilemma Berdien :+

Wauw Linda erg mooi, heel subtiel. Grappig, die van mij staat ook aan de binnenkant :)

Ik ben even aan het bedenken wat voor kleding handig is om aan te doen, gezien het blote benen weer weg is. Heb al aangeraden gekregen om iig de eerste dagen het met folie te bedekken als ik er kleding over draag.
Weet iemand of panty's fijn zitten? Is opzich rekbaar en zal er niet langs schuren omdat het goed aangesloten zit lijkt me.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:32

Ik voelde me bij Hedde ook direct op mijn gemak, terwijl ik toch echt een introvertje ben. Hij heeft gewoon een chille vibe, en die hangt daarbinnen ook.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:36

Ik kreeg juist bij de tattoo op mijn kuit te horen dat ik geen panty's moest dragen tot hij genezen was. Ik heb gewoon spijkerbroeken gedragen.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:37

Air schreef:
Ik ken het dilemma Berdien :+

Wauw Linda erg mooi, heel subtiel. Grappig, die van mij staat ook aan de binnenkant :)

Ik ben even aan het bedenken wat voor kleding handig is om aan te doen, gezien het blote benen weer weg is. Heb al aangeraden gekregen om iig de eerste dagen het met folie te bedekken als ik er kleding over draag.
Weet iemand of panty's fijn zitten? Is opzich rekbaar en zal er niet langs schuren omdat het goed aangesloten zit lijkt me.

Ik had bij mijne de eerste dagen joggingbroeken aan, spijkerbroeken werd hem echt niet. Als ik er niet omheen kon om hem bloot te laten, dan had ik er wel folie om, omdat hij nogal wondvocht lekte de eerste dagen. Mijne zit aan de buitenkant van de kuit en is vrij groot :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:49

Panty's zijn synthetisch, in combinatie met folie wordt dat lekker broeierig denk ik. Ik heb wijde spijkerbroeken (dus geen uberstrakke skinny :P ) gedragen toen. Inderdaad met folie erover als ik de deur uit ging, thuis met een korte(re) broek aan.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 21:57

Ik heb gewoon een rokje met legging aangehad de eerste drie dagen. Twee dagen afgedekt met folie en thuis laten luchten.
Mijn kuit begint al flink te jeuken en hier en daar al wat korstjes.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 22:08

Hmm ik heb gelukkig lekker stretchy spijkerbroeken dus dat dan maar :P

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 22:12

[***] schreef:

[ [url=m/ECcvqm.png]Afbeelding[/url] ]

Deze vind ik echt onwijs gaaf :oo Heel mooi!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 22:15

Ik heb gewoon panty's over mijn net gezette tattoos gedragen. Er zit de eerste dagen toch folie over als ik de deur uit ga, dus dat broeit niet meer of minder dan met een broek. Daarbij stretcht een panty juist zo fijn mee, in tegenstelling tot veel broeken die vooral schuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 15:33

Bedankt voor de complimenten! Ben er heel blij mee, zo fijntjes en sierlijk, precies zoals ik in mijn hoofd had. Hij is alleen nog steeds een beetje rood, dus blijf hem goed insmeren en dan moet het wel wegtrekken. Ik heb nog geprobeerd een foto van mijn mini sternum te maken, aangezien hij gister nog best rood was:
Afbeelding
Ook heel fijntjes. Als ik een shirt met een v-hals aan doe dan is er net een stukje te zien, maar anders is hij gewoon bedekt, dus dat vind ik top. Ik zag er best wel tegenop, maar het viel echt mee. Nauwelijks last van gehad met het zetten. Duurde ook maar een minuut of 15 maar dan nog :Y)

Overigens kwa kleding had ik vandaag gewoon een jeans met de onderkant opgerold want ik had tot 2 uur college's, maar thuis loop ik nu gewoon met een joggingbroek en bh loos zodat ze beide niet geïrriteerd door de kleding kunnen worden. Thuis is er toch niemand die me ziet.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 15:35

Ik heb helemaal niks met van die fijne tattoos, maar ze zijn wel mooi gezet :) Ik vraag me altijd af hoe lang zoiets mooi blijft/überhaupt blijft zitten.