Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Zo dan, die zijn beiden echt heel erg gaaf! Mooi fijntjes ook Linda, tof hoor!
Ik zou eind maart mijn klavertje laten bijwerken, maar toen kon de artist niet. Met veel pijn en moeite contact gekregen, kreeg ik een tegenvoorstel van 12 mei. Tja, dan zit ik in Marokko. Direct aangegeven, en het is nou al weer een paar weken stil. Begin er toch wel erg van te balen nuHeb ook nog geen ontwerp of wat gezien, dus als ze niet heel snel wat regelt dan ga ik naar een ander toe.
[***] schreef:Ik zag net dat er 1 al op Facebook staat, dus bij deze:
[ [url=m/ECcvqm.png]Afbeelding[/url] ]
Gezet door Levi Jake, en hij heeft deze foto dus ook gemaakt.
Staat op de binnenkant van mijn enkel, en daarnaast heeft hij er vandaag ook een kleine sternum tattoo bij mij gezet, maar daar nu dus nog even geen foto van, behalve rood en ingepakt in het folie.
@Air, ziet er mooi strak uit!
Air schreef:Ik ken het dilemma Berdien![]()
Wauw Linda erg mooi, heel subtiel. Grappig, die van mij staat ook aan de binnenkant
Ik ben even aan het bedenken wat voor kleding handig is om aan te doen, gezien het blote benen weer weg is. Heb al aangeraden gekregen om iig de eerste dagen het met folie te bedekken als ik er kleding over draag.
Weet iemand of panty's fijn zitten? Is opzich rekbaar en zal er niet langs schuren omdat het goed aangesloten zit lijkt me.
[***] schreef:Ik zag net dat er 1 al op Facebook staat, dus bij deze:
[ [url=m/ECcvqm.png]Afbeelding[/url] ]
Gezet door Levi Jake, en hij heeft deze foto dus ook gemaakt.
Staat op de binnenkant van mijn enkel, en daarnaast heeft hij er vandaag ook een kleine sternum tattoo bij mij gezet, maar daar nu dus nog even geen foto van, behalve rood en ingepakt in het folie.
@Air, ziet er mooi strak uit!