thanks wat lief! En bedankt voor je swatch aanbod
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
thanks wat lief! En bedankt voor je swatch aanbod
Citaat:Bij de Bijenkorf in Eindhoven waren ze (bijna) allemaal nog toen ik ging kijken van de week. Maar meisje zei wel dat Bijenkorf het veel eerder binnen had gekregen dan Douglas en dat het bij hun dus ook sneller uitverkocht is.
Jolien, mooie palettes! Lekkere opvallende kleurtjes.Vind die bordeaux-getinte heel mooi!
Ik vind het alleen zo jammer dat die chocolate bars zo ingedeeld zijn, zo vierkant, krijg er de kriebels van.Denk dat dat ook de reden is dat ik mezelf niet zo ver krijg om ze te kopen, vind ze in vergelijking met de uitstraling van mijn andere palettes gewoon niet mooi, en ik weet dat het om de inhoud gaat, maar toch.
Dan ga ik volgende week maar is naar de Bijenkorf. Ben er toch wel een aantal keer. Komende week is het ook fabriekverkoop van de Hunkemoller in het Beursgebouw dus ook een tipje voor de meiden hier die dat leuk lijkt!
En je kan ook nog even bij Douglas binnen lopen, die hebben er ook meer staan, volgens mij hebben Douglas en Bijenkorf alles op have your cake na dan!
Ik hoop voor je dat je gaat slagen.

harley quinn suicide squad look met mijn mascha pretty lashes. Mist alleen nog rode lipstick maar moet nog even eten

BelleTessa schreef:Ik eerst falsies en daarna mascara anders zijn m'n wimpers zo gekruld dat ik ze er niet meer op krijg.
Vanmorgen het Catrice countour palette geprobeerd maar ben geen fan van crème producten, blenden te lastig. Kleuren zijn wel mooi, was het maar poeder geweest..
Catrice heeft contour kit met poeder, 2 kleuren. Ik heb er 1 van, ben er tevreden over
BelleTessa schreef:Ik eerst falsies en daarna mascara anders zijn m'n wimpers zo gekruld dat ik ze er niet meer op krijg.
Vanmorgen het Catrice countour palette geprobeerd maar ben geen fan van crème producten, blenden te lastig. Kleuren zijn wel mooi, was het maar poeder geweest..

_Friemel schreef:BelleTessa schreef:Ik eerst falsies en daarna mascara anders zijn m'n wimpers zo gekruld dat ik ze er niet meer op krijg.
Hier precies t zelfdeCatrice heeft contour kit met poeder, 2 kleuren. Ik heb er 1 van, ben er tevreden over
ik cosplay beetje. Rondkijken. Photo op met hillywood
merch en funkos scoren haha.