Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:06

Morgen moet ik bij v&d werken, daar hebben ze sleek. Ik test het zelf wel even, al ken ik dat pallet idd wel al! Lijkt inderdaad stuk roder :j thanks wat lief! En bedankt voor je swatch aanbod :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:13

Citaat:
Bij de Bijenkorf in Eindhoven waren ze (bijna) allemaal nog toen ik ging kijken van de week. Maar meisje zei wel dat Bijenkorf het veel eerder binnen had gekregen dan Douglas en dat het bij hun dus ook sneller uitverkocht is.

Jolien, mooie palettes! Lekkere opvallende kleurtjes. :D Vind die bordeaux-getinte heel mooi!

Ik vind het alleen zo jammer dat die chocolate bars zo ingedeeld zijn, zo vierkant, krijg er de kriebels van. -O- Denk dat dat ook de reden is dat ik mezelf niet zo ver krijg om ze te kopen, vind ze in vergelijking met de uitstraling van mijn andere palettes gewoon niet mooi, en ik weet dat het om de inhoud gaat, maar toch. :')

Bij deze hef ik mijn No-Buy op. :') Dan ga ik volgende week maar is naar de Bijenkorf. Ben er toch wel een aantal keer. Komende week is het ook fabriekverkoop van de Hunkemoller in het Beursgebouw dus ook een tipje voor de meiden hier die dat leuk lijkt! :j

Ik hou echt van het uiterlijk van de eerste twee Chocolate Bars van Too Faced, maar die Chocolate Bon Bons had echt wel wat minder kinderachtig gemogen inderdaad. Het Peach palette zit nog net op de grens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:20

Twilight, komt goed! Zodra ik hem binnen heb maak ik er een look van.

Oh goede tip, ga ik daar ook nog eens kijken bij die fabriekverkoop. :D En je kan ook nog even bij Douglas binnen lopen, die hebben er ook meer staan, volgens mij hebben Douglas en Bijenkorf alles op have your cake na dan! :) Ik hoop voor je dat je gaat slagen. *\o/*

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:27

Gisteren nog eens een look geprobeerd :)
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:28

Geslaagde look

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:30

Bedankt, mijn wenkbrauwen heb ik nog niet onder controle :p

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:53

:')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:20

Doen jullie trouwens eerst mascara en dan pas valse wimpers, of eerst valse wimpers en dan mascara over alles?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 07:37

Ik deed altijd eerst falsies en daarna mascara, nu doe ik altijd eerst mascara en daarna falsies. Dat laatste werkt nu beter voor mij. Daarna doe ik altijd nog een beetje mascara voor de styling :)

Geslaagde look inderdaad! Mooi kleur gebruik.

En dat meiske van dat filmpje volg ik op instagram. Zij heeft echt een gave!! Wat is zij goed zeg. En knap sowieso

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 07:48

Ik eerst falsies en daarna mascara anders zijn m'n wimpers zo gekruld dat ik ze er niet meer op krijg.

Vanmorgen het Catrice countour palette geprobeerd maar ben geen fan van crème producten, blenden te lastig. Kleuren zijn wel mooi, was het maar poeder geweest..

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 07:53

Omdat iemand zei dat ik een cosplay look wel kon plaatsen :') harley quinn suicide squad look met mijn mascha pretty lashes. Mist alleen nog rode lipstick maar moet nog even eten :)

Afbeelding
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:30

BelleTessa schreef:
Ik eerst falsies en daarna mascara anders zijn m'n wimpers zo gekruld dat ik ze er niet meer op krijg.

Vanmorgen het Catrice countour palette geprobeerd maar ben geen fan van crème producten, blenden te lastig. Kleuren zijn wel mooi, was het maar poeder geweest..

Hier precies t zelfde :j Catrice heeft contour kit met poeder, 2 kleuren. Ik heb er 1 van, ben er tevreden over :j

Blixem

BelleTessa schreef:

Spoiler:
dat is bij de action in poeder vorm :+

Drunksheep

Ga je ook naar DCC, Twilight? :D En leuke look hoor!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:34

Ik heb donderdag bij de Mac de BB Cream meegenomen in compact, exact dezelfde kleur als de tube alleen nu loop ik net buiten en ik ben een oempaloempa |( :') :')mijn nek is veeeeel te wit!! Gelukkig sjaal om :') *trekt rits nog verder omhoog*

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:44

Drunksheep schreef:

Yes!! Haha moet daar alleen nog ff omkleden :) wel leuk hoor makeup waarbij het niet netjes hoeft :P

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:55

_Friemel schreef:
BelleTessa schreef:

Hier precies t zelfde :j Catrice heeft contour kit met poeder, 2 kleuren. Ik heb er 1 van, ben er tevreden over :j

Ja, die zag ik ook liggen maar twijfelde daar zo over de kleur. Ga het nog een aantal keer proberen maar ben er niet van overtuigd.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:07

Twilight schreef:
Drunksheep schreef:

Yes!! Haha moet daar alleen nog ff omkleden :) wel leuk hoor makeup waarbij het niet netjes hoeft :P

Tof, ik ben er ook twee dagen. Niet verkleed, maar doe mee met het Hearthstone toernooi :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:18

Ahh cool :) ik cosplay beetje. Rondkijken. Photo op met hillywood :) merch en funkos scoren haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:44

Degenen die mascara na de falsies opdoen, hoe doe je dit met reinigen? Neem aan dat de mascara van je falsies afmoet voor je ze hergebruikt?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:45

Ik wilde ook graag naar DCC, maar ik had niemand om mee te gaan en ik moet nu werken |(

Ik hergebruik mijn falsies ongeveer een kleine maand en ik maak de nooit schoon qua mascara, ik haal alleen de lijm resten er altijd af

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 09:59

Ik lees alweer een tijdje mee en nu durf ik wel een keer mijn look van gisterenavond te delen. Ben wel benieuwd wat jullie vinden. :)

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:20

Zo, kind slaapt en tijd over. Tijd voor een look :# heb er ook eindelijk weer eens zin in :))

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:41

Heb een paar uitdagingen van dnt gekregen, nummerrrr 1! Twijfel of ik t mooi vind zo zwaar onder mn oog icm boven:
Afbeelding
Afbeelding

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:45

M'n ooglook is niet uitgepakt zoals gehoopt en met m'n wenkbrauwen heb ik altijd ruzie, maar Fleur vind ik wel een leuk kleurtje :D

Even charmant een selfie in de keuken :')

Afbeelding

Edit; mooi Suus! Jouw eyeliner ziet er altijd zo strak uit :=