Oscar schreef:Oh fok, ik ben weer te laat hoor. Heel m'n mandje vol met Dao en dan de volle mep kunnen betalen. Heel jammer dit
Ik zou toch zweren dat jij een tijd geleden je dao collectie weg wilde doen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Ik ben benieuwd of ik mijn bestelling dan ook echt binnenkrijg. Ik heb wel een bestelbevestiging gehad.
Dallista schreef:Maureen95 schreef:Ik ben benieuwd of ik mijn bestelling dan ook echt binnenkrijg. Ik heb wel een bestelbevestiging gehad.
Ik ga er echt vanuit van wel. Zal natuurlijk wat langer duren dan normaal, maar het komt vast gewoon. Ze hebben altijd issues met die app, maar leveren over het algemeen keurig wat je besteld hebt.
Alwiene schreef:Ik gok dat deze prijzen 2e kerstdag terug komen als de sale hoort te beginnen zeg maar.
Maureen95 schreef:Ik weet niet of het vergezocht is. Maar als ik Yalda opzoek in de app krijg ik dit. Als ik klik krijg ik een foutmelding maar hopelijk verschijnt er de aankomende dagen wat![]()
[ [url=m/NsDpEd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oscar schreef:Dallista schreef:
Ik heb een... Rituals reputatie in de familie die ik hoog moet houden.![]()
![]()
Heb jij ook zo'n eigen prive-winkeltje waar je uit kunt shoppen?
DideH schreef:Oscar schreef:Dallista schreef:
Ik heb een... Rituals reputatie in de familie die ik hoog moet houden.![]()
![]()
Heb jij ook zo'n eigen prive-winkeltje waar je uit kunt shoppen?
[ [url=m/sGFMlp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik houd van die privé winkeltjesDit is alles wat nog dicht is.
Heb nog wat geschenkverpakkingen liggen voor cadeaus en alles wat open is slingerd overal door het huis en in tassen rond. Toch handig zo'n privéwinkel als je een keer vergeet een cadeau te kopen. Altijd iets in huis en je maakt mensen er gegarrandeerd blij mee