Ik ga op koningsdag helemaal oranje, of misschien oranje om en om met nl vlag
ik had idd ook lakje gekocht bij de action, mn zusje die blauwe sally hansen ze hebben hier altijd een heel rek met allrmaal nagelspullen, maar vooral nepnagels enzo. Nu dus ook lakjes
ivda
Geplaatst: 24-04-14 16:34
Weet niet of het hier al geplaatst is, maar big bazar heeft Ciaté kitjes voor 12.95!
Ik kreeg van de week ineens een goede ingeving China Glaze blijft bij mij voor geen meter zitten. Da's balen omdat ze wel veel toffe kleurtjes hebben. Ik heb dus eerst een basecoat gelakt, daaroverheen Sally Hansen insta dri en daaroverheen twee laagjes China Glaze en dan weer een topcoat. Dat zit als een huis
Bedankt voor degene die hier de actie van SH neerzette bij de Action. Hier zijn de Salon Manicure ook 1 euro Jammer dat ze niet veel leuke kleurtjes hadden, maar toch 1 Salon en 1 Xtreme Wear meegenomen!
hai bokkers, ik heb even meegelezen en ik vroeg me af: heeft iemand nog een leuk idee voor op mn nagels haha? ik heb best lange nagels en genoeg kleurtjes, maar het moet simpel blijven xx
Denk dat je dat het beste zelf kunt bekijken. Wij weten niet wat je hebt, welke tools, wat je leuk vind en (ook niet geheel onbelangrijk) wat je kunt
Op google en youtube is genoeg nail art te vinden.
PeelSlowly
Geplaatst: 26-04-14 14:44
Ik heb de Lemony Flutter van Tazzey's Nailfinity like-en-win-actie gewonnen, heel erg bedankt! Hier een foto met vertroetelde nagelriemen, en daar waren ze aan toe:
Lakjes zijn Sally Hansen Soy Latte met L'Oreal Sequin Explosion. En mijn nagels zijn even ultrakort om het laatste stukje peeling uit te laten groeien, hopelijk kan ik ze dan weer wat langer houden.
Zo, net thuis van een paar shopdagjes met Skess in Duitsland. Goed geslaagd bij Kiko . Skess heeft echt SUPERGAVE oogschaduws! Ik heb het bij nagellakjes gelaten. Leuke sale: alles 1,90 ipv 3,90 . Wel de eerste koningsdag van NL gemist, maargoed.. je kan niet alles hebben .
Lekker bezig Tazzey, met hele collecties bestellen! Gok dat je alleen wel voor de verkeerde collectie bent gegaan als je chg al niet fijn vindt. Want wat ik lees op blogs, lakken ze allemaal niet zo fijn. Ik ben nu Honk aan het lakken, daar eigenlijk geen problemen mee, hij is alleen wat dikker dan ik van chg gewend ben.
Image plates geen verstand van, zag alleen pas echte en supergave ergens voorbij komen, in mandela stijl