Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikemuis schreef:Oh, dat klinkt echt heel gezellig en leuk! En respect voor deze dame op haar stadsfiets. De afgelopen dagen heb ik op mijn stadsfiets heen en weer gefietst naar het ziekenhuis en dat viel wat tegen. Op de racefiets gaat dat toch een stuk soepeler.
maaikemuis schreef:Ik heb voor mijn wegfiets een co2-patroon en een set bandenlichters en een nieuwe binnenband. Geen idee hoe ik dat dan moet doen, maar daar kom ik vast wel uit en anders kijk ik hulpeloos om me heen.
De gravelfiets is tubeless en heeft minder kans op lekrijden. Maar als ik die lek rijd dan is het echt game over, dan kan ik er niets meer aan doen. Wel heb ik een co2-patroon mee voor het geval dat er lucht in moet.
Het klinkt wel heel leuk Gothico!!!!
maaikemuis schreef:Ik heb voor mijn wegfiets een co2-patroon en een set bandenlichters en een nieuwe binnenband. Geen idee hoe ik dat dan moet doen, maar daar kom ik vast wel uit en anders kijk ik hulpeloos om me heen.
De gravelfiets is tubeless en heeft minder kans op lekrijden. Maar als ik die lek rijd dan is het echt game over, dan kan ik er niets meer aan doen. Wel heb ik een co2-patroon mee voor het geval dat er lucht in moet.
Het klinkt wel heel leuk Gothico!!!!
PanamaD schreef:Zijn er toevallig nog meer racers die as zaterdag mee gaat doet met Sloten koers?
Het wordt mijn eerste koers en vind het stiekem echt dood eng! Haha wel veel zin in!
IMAY1990 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net definitief een nieuwe fiets gekocht. Het is deze geworden in een ander kleurtje: https://www.cube.eu/nl/2022/bikes/women ... icncarbon/
Ik had eigenlijk deze op het oog na lang wikken en wegen: https://www.cube.eu/nl/2022/bikes/road/ ... alncarbon/
Maar die zou naar verwachting pas ergens in November op zijn vroegst geleverd kunnen worden en die die het is geworden is officieel de vrouwenfiets en heet dus anders en heeft een ander verfje(Donkergrijs met blauw, ik weiger op een roze te fietsen) maar exact dezelfde specificatie en geometrie. Enige functionele verschil is het zadel. Ze gaan hem nog afmonteren, verwachting is dat ik hem uiterlijk volgend weekend kan ophalen