Wel gek dat je niet uit kon stappen. Meestal zie je dat ze wel een quad oid hebben om mensen op te pikken.Busy, jeetje wat krijg jij het voor je kiezen. En dan ook nog ziek geworden. Kun je je niet ziek melden van je werk? Het klinkt alsof je heel hard rust kunt gebruiken

Goof, wat fijn dat je kat terecht is!
SuperVixen, ook al ziek
Het heerst zo enorm, ik hoor het overal. Mijn zoontje is net weer beter en ik ben ook alles behalve fit. Knap dat je dan toch 15 km weet te lopen! Zo leuk dat jij en je zus zo op elkaar lijken, zij is eigenlijk jou maar dan met bruine ogen en haar

Muppet, oh dat mee proberen te rennen is zo herkenbaar. Ik heb dat heel lang gedaan, niet zeiken maar gaan en dan helemaal stukgaan
Je wordt er wel vlot beter van. Jij kan volgens mij ook veel meer dan je jezelf toekent. Gaat helemaal goedkomen. Ik doe dit even uit mijn hoofd, sorry als ik mensen vergeten ben. Ik kwakkel al zo’n tijd, ik ga van verkoudheid naar verkoudheid en elke maand stort ik wel even in. Er gaat iets niet helemaal goed. Omgeving wijst naar sporten, maar dat is juist wat me zo blij maakt. Ik moet maar eens een bezoekje huisarts doen denk ik.
Qua lopen niet veel spannends. Zaterdag hoop ik de meeuwen-makrelenloop te doen hier in Scheveningen: 16 km over het strand. Eerst maar zien of ik op tijd opknap.

.
.