Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 19:37

Hahaha als ik niet in een of andere bunker werkte met overal paslezers en camera's en ladingen toezicht overal dan had ik jullie zeker uitgenodigd!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:19

Klinkt fijn Moi22 :j

Hopelijk heb je ervan genoten Vjestagirl :j

Hier de dag toch ok geëindigd, kaas bij de courgette pasta maar ff overgeslagen en gefietst naar de bijrijdpony.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor morgen een beter plan bedacht. Ga s avonds uit eten dus dat moet op de dag wel beter :o licht ontbijt, meer ruimte voor snacken tijdens de workshop maar dan wel gezond:
Afbeelding

En kwark als lunch.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:33

Wat ziet dat er weer heerlijk uit gaucho!

Hebben jullie een idee voor een app waarin ik mijn stappen kan noteren en bijhouden? Ik zoek geen stappenteller app maar echt iets (out of the box) waar ik dit in kan zetten. Ik heb mijn horloge als tracker :) zou top zijn als ik het ergens overzichtelijk kan bijhouden. Old skool op papier is natuurlijk ook een optie :) maar een app zou lekker zijn!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:38

Welk merk horloge heb je? Mijn garmin heeft week totaal, dag (met grafiek) en gemiddeld dagtotaal, via de Garmin Connect app.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 21:50

Google Fit of Samsung Health?
Geen idee welke telefoon je hebt.

Ziet er goed uit Gaucho.

Wij hebben sinds vorige week een Kamado.
Gisteren getest met een paar quarterpounders.
Vandaag met Roseval krieltjes in aluminium bakje, een paar kleine braadworstjes en gegrilde courgette :9
Ik ben helemaal blij met m'n nieuwe speeltje.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:25

Klinkt heerlijk!

Welke telefoon heb je snippergroen?

Afbeelding
Aanhangsel had zelf wat geprobeerd. Gnocchi van zoete aardappel. Smaakte nog goed ook!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:28

gaucho schreef:
Welk merk horloge heb je? Mijn garmin heeft week totaal, dag (met grafiek) en gemiddeld dagtotaal, via de Garmin Connect app.

Heeeee dat heeft die van mij ook! Haha. Nooit naar gekeken. Ik heb een Polar Vantage M. Dit inderdaad eens proberen denk ik.

@Es_ther, een android :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 07:46

Hier vanochtend iets zwaarder op de weegschaal, maar dat geloof ik ook wel: was gisteren even naar de kermis en het enige wat ik daar wil/altijd doe is nougat kopen <3

Lekker van genoten 's avonds met mijn man samen op de bank :j

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:38

Heerlijk MuSLi :D

Ik heb vandaag mijn lichaam eens opgemeten. Benieuwd wat er over 2 maanden uitkomt :) Ik merk echt al wel verschil aan mijn lichaam, zeker door de krachttraining, maar dat akelige buikvet wordt maar niet minder :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 08:39

Hier -500 gram *\o/* !
Begin ook vorm verschil te zien. Minder vetjes, en wat meer spier. Ben nog niet waar ik wil zijn, maar gaat de goeie kant op.

En ik heb 1 hele mooie broek in de kast liggen. Die wil ik zo graag weer aan. Beetje schijt aan de weegschaal en meer kijken naar figuur en in die broek passen :).

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 12:23

Ik heb inmiddels mijn gesprek met de beweegcoach achter de rug. Het is boksen geworden.
Ze heeft me een aantal adviezen gegeven.
O en ze gaat mee maar mijn eerste les.
Verder heeft ze zwemmen en aqua joggen geadviseerd.

Het beweegloket zit in een hogeschool. Ik kreeg serieus flashbacks naar mijn schooltijd

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 14:56

Boksen, spannend!

Ik heb lekker weekend. Sta even op de Foxy want qua eten gaat er een hoop lekkers in dit weekend, dus even compensatiegedrag. Lekker flauw TLC kijken ondertussen. :))

Ik wilde sushi bestellen want ik had een UberEats korting maar die schijnt niet te werken cq ik kan niet afrekenen. Kijken of ze dat nog kunnen fiksen voor etenstijd want ik heb geen zin de volle mep te betalen. :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 15:19

purny schreef:
Ik heb inmiddels mijn gesprek met de beweegcoach achter de rug. Het is boksen geworden.
Ze heeft me een aantal adviezen gegeven.
O en ze gaat mee maar mijn eerste les.
Verder heeft ze zwemmen en aqua joggen geadviseerd.

Het beweegloket zit in een hogeschool. Ik kreeg serieus flashbacks naar mijn schooltijd

Leuk, boksen! Hopelijk vind je de lessen leuk :D wel fijn dat ze ook mee gaat naar je eerste les!

Hier vanavond nog een loopje van ruim 10km op de planning, dus er is wel wat ruimte vandaag voor wat lekkers. Dat werd een lekker schepijsje samen met m'n moeder en zoon. En net ongesteld geworden, blegh.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 15:21

Ik werk vanavond een paar uurtjes in de horeca. Is altijd goed voor mijn stappen, maar de verleidingen zijn daar altijd zooooo grooooot :+ Alles voor handen haha. Ik drink wel altijd na sluitingstijd een glas wijn mee, maar om in de tussentijd van de koekjes, de huisgemaakte ijsthee en restanten na sluiting van de keuken af te blijven (patatjes.. hamburger.. kipsate.. zuurdesembrood met aioli..).. da's altijd een uitdaging :D Maar ook nu gaan we er weer voor haha.

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 17:39

Leuk Boxen purny!! Fijn dat je coach de eerste keer ook mee kan.

Lastig hoor als alles zo onder je neus ligt Snippergroen. Geeft dan wel eeer extra voldaan gevoel als je er af kan blijven ;)

Hier net even een geluksmomentje. Wij gaan morgen middagje skiën in Landgraaf. Moet zeggen dat t een bijzondere gewaarwording is om vanuit zomerkleding skipak te passen :+
Broek kon ik de juiste helaas niet vinden en had geen zin om voor par uurtjes de halve zolder overhoop te halen dus dan maar even in te grote. Jas paste ik m’n oude jas die ik bijna 4 jaar geleden aan had *\o/*
Geeft gelijk weer stimulans voor de wintersport. Hopelijk dan zo veel kgs kwijt dat ik de broek die bij die jas hoort ook weer past.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 18:33

Ik moet even klagen :o . Onze AH kan mijn favoriete skyr niet bestellen, en alle andere soorten waren er ook niet |( . Van ellende maar skyr bij de Lidl gehaald :'). Die is wel iets minder lekker, maar beter dan niets. Oh ja, en de Oppo was er ook niet…

Leuk, skiën Moi! Veel plezier morgen!

Succes met je inhouden Snippergroen. Je kan het!

En Purny, wat leuk boksen. Heb ik ook veel gedaan. Is echt een leuke training.

Verder gaat het hier best prima, ondanks het calorieën opbouwen toch -500 gr. deze week.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 19:03

Hier gaat het best ok deze week. Het doel is het om onder de 2000kcal te blijven. Ik vul meestal wel alleen ontbijt tussendoortjes en lunch in. Avondeten vind ik altijd lastig in te vullen.

Ik merk langzaam dat ipv aan te komen er wat afgaat *\o/* hopenlijk gaat dat zo door.
Voor de rest is er jammer genoeg geen energie. Dus het is iedere dag wandelen, 1xpw zwemmen en 2xpw gewichten en voor de rest rusten -O-
Maar we zijn ermee bezig.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 19:19

Oh Sharani wat zonde. Wat ik dan doe is online bestellen , tijdvak kiezen dat het goedkoopst is en mandje volgooien. :')

Ik heb vanmiddag nog even wat bijgehaald, m'n lunch skyr gebakken appel beviel me wel!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 19:36

Meteen geprobeerd om te bestellen, maar helaas is het niet mogelijk op ons adres.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 19:53

Het is trouwens cardioboxing.
Ik heb het opgezocht op YouTube. Ik vermoed dat ik niet meer kan lopen de volgende dag :')

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 20:43

purny schreef:
Het is trouwens cardioboxing.
Ik heb het opgezocht op YouTube. Ik vermoed dat ik niet meer kan lopen de volgende dag :')

Heb je dan niet het gevoel dat je extreem goed aan het verbranden ben geweest? :D
Tip van jaren terug: drink de dag voor het trainen heel veel water. De trainer daar zei dat de meeste spierpijn voorkomen kan worden door goed te drinken.

Spierpijn is voor mij echt een goed gevoel, dat ik echt goed bezig ben geweest. Hopelijk kan je er van genieten!

Ik heb prikken gehad waardoor ik even een paar dagen op de bank zit. Nieuwe paard is ook wel iets meer handen vol als dat ik had gedacht. Volgende week weer nieuwe kansen :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 21:18

Ik ga hier van het weekend naar een grotere AH voor een herkansing - meer smaken Skyr en Oppo.

Eetplan van vandaag was wel goed geslaagd, ook nog 15.000 stappen gezet dus etentje paste prima, heb er van genoten en niet extreem qua kcal:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met dit soort eten mis ik frietjes of brood echt niet, en enorm genoten van het citroen taartje toe <3

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 21:24

Lekker! Ik had gisteren een afscheidsetentje van mijn werk omdat mijn hoge leidinggevende met pensioen ging.
Ik had een wrap met biefstuk en witte kool met chimichuri en als hoofdgerecht zeebaarsfilet met groente. Paar patatjes erbij en citroentaart met sorbetijs toe.

Ze begon al over push ups en dat ga ik denk ik niet volhouden. Maar het is goed dat er een trainer is, kan die me drillen :D

Tip van het water ga ik meenemen, ik heb les van 7 tot 8 in de avond, is het aan te raden om daarna nog iets van eiwitten te nemen?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-22 21:40

Hoeft niet, als je veel trek hebt kun je altijd nog een schaaltje kwark nemen. Goed drinken is inderdaad belangrijker.

Je zou bijna zeggen dat ik goed bezig ben, heb mijn horloge nu een week:
Afbeelding

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 07:54

Ik zie veel goede dingen voorbij komen, echt inspirerend!!

Gaucho, wow, top zeg!

Ik heb van mijn PT een aantal workouts gekregen, maar dat zit een workout bij met hardlopen. Die ga ik overslaan en volgende week even met hem bespreken. Ik heb namelijk een oude knieblessure van het hardlopen maar dat is hij denk ik vergeten :')

Ik heb sinds vandaag Samsung Health aan Lifesum gekoppeld, puur voor de stappenteller.
Maandag heb ik een afspraak met de dietiste. Ik vind het een beetje spannend om te gaan werken en het eten van de afgelopen twee weken vol te houden dus ik hoop dat zij mij met praktische tips kan helpen.