Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

licht ontbijt, meer ruimte voor snacken tijdens de workshop maar dan wel gezond: 
zou top zijn als ik het ergens overzichtelijk kan bijhouden. Old skool op papier is natuurlijk ook een optie
maar een app zou lekker zijn!

Ik merk echt al wel verschil aan mijn lichaam, zeker door de krachttraining, maar dat akelige buikvet wordt maar niet minder
!
. 
purny schreef:Ik heb inmiddels mijn gesprek met de beweegcoach achter de rug. Het is boksen geworden.
Ze heeft me een aantal adviezen gegeven.
O en ze gaat mee maar mijn eerste les.
Verder heeft ze zwemmen en aqua joggen geadviseerd.
Het beweegloket zit in een hogeschool. Ik kreeg serieus flashbacks naar mijn schooltijd
wel fijn dat ze ook mee gaat naar je eerste les!
Alles voor handen haha. Ik drink wel altijd na sluitingstijd een glas wijn mee, maar om in de tussentijd van de koekjes, de huisgemaakte ijsthee en restanten na sluiting van de keuken af te blijven (patatjes.. hamburger.. kipsate.. zuurdesembrood met aioli..).. da's altijd een uitdaging
Maar ook nu gaan we er weer voor haha.
. Onze AH kan mijn favoriete skyr niet bestellen, en alle andere soorten waren er ook niet
. Van ellende maar skyr bij de Lidl gehaald
. Die is wel iets minder lekker, maar beter dan niets. Oh ja, en de Oppo was er ook niet…
hopenlijk gaat dat zo door.

purny schreef:Het is trouwens cardioboxing.
Ik heb het opgezocht op YouTube. Ik vermoed dat ik niet meer kan lopen de volgende dag