Wat gaaf al die tattoos weer! Ik ben inmiddels ook met een tas vol eten onderweg naar Alkmaar. Wel een beetje zenuwachtig hoor, geen idee wat te verwachten want het is natuurlijk de eerste
Hoi allemaal, Sorry voor het binnenvallen in het topic Ik ben een vaste meelezer hier, maar zou nu graag tips krijgen Wat komen er trouwens weer prachtige tattoos voorbij.
Mijn vraag is het volgende We zijn opzoek naar een Artiest die goed en strak teksten kan zetten, met tekst bedoel ik dan ook echt een lap tekst op jawel de ribben Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen Geen voorkeur voor regio, mag ook belgie of duitsland zijn Zelfs florida valt onder de optie
Hoi! Ik kom ook even binnenvallen. Ik lees al even mee, maar ik had nog niet de ballen om mijn vraag te stellen. Wel wil ik even zeggen dat ik echt prachtige dingen voorbij zien komen.
Oke, mijn vraagje. Een paar maanden geleden was ik aan de beurt op de wachtlijst bij een artiest. Opnieuw stuurde ik alle gegevens, mijn idee en de gewenste grootte, en toen kreeg ik mijn eerste schatting van de prijs. Ik schrok van de enorme range die er inzit, voor een tattoo in de kleur en de maat van 13x5,5 cm.
De geschatte prijs was 475 tot 875 euro. Ik heb me toen opnieuw op de wachtlijst laten zetten, want ik had wel gespaard, maar ik had sowieso niet verwacht dat mijn eerste tattoo in die maat bijna 900 euro zou gaan kosten. Is het normaal dat een range zo groot is?
Ik vind de range ook behoorlijk. Ik weet niet om wat voor ontwerp het gaat? Als het iets ingewikkelds is dan kan ik daar nog wel inkomen, maar bij mijn artist is de range echt maximaal 2 uur (dus ongeveer 250/300 euro), maar dan gaat het wel om een enorm formaat. Bij het formaat dat jij noemt geeft hij meestal een range van een uur, dus 100 tot 200 euro meer of minder.