Stybba schreef:Vandaag in de supermarkt bij de kassa: kind legt wat op de band wat ze ergens vandaan geplukt had. Kassiere scant het want het ligt op de band. Vader gelijk boos: ze had toch gezien dat het kind erneer had gelegd, ze had het niet mogen scannen zonder eerst aan hem te vragen. Eeeh let even zelf op je kind?
Huh
En wat dacht je van, als je ziet dat het kind dat op de band legt haal je het zelf even weg?
Arme Varekaj
Ik ga ook bijna de heerlijk rustige periode in: geen gym meer op het sportveld
Echter, na de vakantie komt er dan weer een nieuwe lichting brugpiepers die altijd echt gruwelijk irritant zijn. Gelukkig zijn die echte asojochies/meisjes intussen normaal gaan doen, heb er niet echt meer iets van gemerkt..
Ik woon dus aan een sportveld dat overdag onder meer wordt gebruikt door een middelbare school in de buurt, vorig jaar hadden we daar mega veel overlast van: fietsen die de loopbrug naar onze flat blokkeerden, vechtpartijtjes (het mocht niks voorstellen maar goed) op straat die gefilmd werden door medeleerlingen, vrouwelijke bewoners die dingen als "loop niet voor me, prutsmuts" naar hun hoofd kregen.. Echt niet normaal