Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:21

Oke! Bedankt voor de tips! Ik ga ze onthouden en er eens een x naar kijken! :D

_Friemel

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:31

Die La Girl liquids zijn echt vreselijk, door die liquids wilde ik bijna geen liquids meer proberen :') gortdroog, kruimelig, slijt na een glas water drinken en na het dragen voelen je lippen als schuurpapier :') ik heb ze verkocht _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:49

_Friemel schreef:
Die La Girl liquids zijn echt vreselijk, door die liquids wilde ik bijna geen liquids meer proberen :') gortdroog, kruimelig, slijt na een glas water drinken en na het dragen voelen je lippen als schuurpapier :') ik heb ze verkocht _O-

Oh die van mij zit wel lekker! Voel m iets, maar niet storend ofzo. Nu na t eten is er wel wat slijtage, maar dat heb ik met mijn LA splash en Gerard ook.

Mooie buit Marjon! Ben benieuwd naar jouw liquids! En zijn dat ook sleek paletten?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:01

Door Friemel heb ik de Jeffree Star liquid lipsticks gekocht. En die zijn hemels. Blijven zitten, plakken niet, brokkelen niet. Ik heb ook twee van Gerard Cosmetics, die zijn niet slecht, maar ze halen het zeker niet bij mijn Jeffree Stars :D Daar gaan er snel nog wat van bij komen, en dan ook wel wat apartere kleuren (hello gave eyeliner).

Denk dat als je Jeffree Star gewend bent, dat niet snel nog iets anders goed genoeg is :')

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:17

Waar kan je die jeffree star bestellen lino?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:13

Marjon, welke pallet is dat van sleek? (De linkse). Die rode kleur in dat hoekje is zo mooi!!

Ik begin (als het goed is) 15 april :D maar dat weet ik nieg 100% zeker dus dat is onder voorbehoud haha.

DnT, wauw dat staat je zo gaaf! Ik vind dubbele liners altijd erg mooi :j

Voor diegene die zei: ik wil je graag zonder hoed zien, dit was vandaag. Simpele make up met eyeliner en wat schaduw in arcade boog. Lame foto, maar het was vroeg vanochtend haha
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:19

Drunksheep, gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

ElineS: Ik gebruik gewoon een blendingkwast van de Hema en die verkies ik boven iedere 'dure' die ik heb gekocht. Ligt denk ik net aan het merk en de haren, want Hema heeft ook kwasten waar ik niks mee kan en dan ga ik toch weer echt over op mijn Real Techniques voor oogschaduw, die pakken meer product op en brengen dit ook zachter aan ipv dat het heel ruw over mijn ooglid gaat. :) Denk dat dit voor iedereen anders zal zijn.

DnT, ik vind je look echt werkelijk waar práchtig. <3 <3

Niniane schreef:
Weet iemand of de lipsticks uit de MAC Flamingo Park collectie in de Bijenkorf winkels al helemaal uitverkocht zijn? Online wel, maar misschien in de winkel nog niet?

Bij de Bijenkorf in [plaats] waren ze (bijna) allemaal nog toen ik ging kijken van de week. Maar meisje zei wel dat Bijenkorf het veel eerder binnen had gekregen dan Douglas en dat het bij hun dus ook sneller uitverkocht is.

Jolien, mooie palettes! Lekkere opvallende kleurtjes. :D Vind die bordeaux-getinte heel mooi!

Ik vind het alleen zo jammer dat die chocolate bars zo ingedeeld zijn, zo vierkant, krijg er de kriebels van. -O- Denk dat dat ook de reden is dat ik mezelf niet zo ver krijg om ze te kopen, vind ze in vergelijking met de uitstraling van mijn andere palettes gewoon niet mooi, en ik weet dat het om de inhoud gaat, maar toch. :')

Marjon, je hebt een aantal mooie dingen binnen. :D

Elke, vind zo'n rustige look je ook zo mooi staan!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:31

Jans schreef:
We krijgen MUA bij de kruidvat in Houten, woei :D

Heb ardells nummer 10 5 gehaald gisteren :#

Ik zag het vandaag bij ons ook.
Binnenkort eens op mijn gemak kijken, heb er wel een primer van nee genomen.

Gave palletes allemaal

Proficiat elke !

Ik heb vandaag een w7 Palette mee genomen maar vind de kleuren erg licht zag het amper.

Stiekem ook gekeken naar de Urban decay palettes maar zou niet weten welke dan te kiezen :+

Hier zijn ook dames met dat Palette toch?
ik zocht met de zoek functie in dit topic maar er komt niks omhoog ?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:38

Ik en meerderen hebben of de Naked2 of Naked3. Nog steeds erg blij met m'n 2.

Elke leuk je zo te zien, heel anders zonder hoed!

Ik heb het Catrice countour palette gekocht, ben benieuwd! Zit een fijne lichte matte highlight in. Morven proberen, helaas niet in daglicht mogelijk want ik moet werken dus hoop dat ik er niet uit ga zien alsof ik modder op m'n wangen heb.

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:45

De UD naked 3 lijkt mij erg mooi...

Elke, wat fantastisch dat er zo snel zoiets moois op je pad is gekomen! :-) Mooie rustige look :j

Drunksheep, gefeliciteerd!

Wat een mooie kleurrijke paletten heb je gekozen Joolien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:46

Als je het over de Naked hebt, ik heb alle 4. Als het over w7 gaat, die heb ik dan weer niet. _O-

Ben benieuwd BelleTessa! Foto's als je hem hebt gebruikt? :))

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:47

Shizzel schreef:
Als je het over de Naked hebt, ik heb alle 4. Als het over w7 gaat, die heb ik dan weer niet. _O-

Ben benieuwd BelleTessa! Foto's als je hem hebt gebruikt? :))

Ik wilde net vragen er zijn er 4 toch?
Zijn ze wel echt verschillend?
Vind het moeilijk inschatten op de foto

Lees overal wel dat de kleuren wel aardig overeen komen maar dat urban decay echt wel intenser is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:49

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
La girl bazaar. Die zit npg beter. Voel ik helemaal niet op m'n lippen.

En gespeeld met sleek sunset :D die pigmentatie is heerlijk!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:50

Jaa sleek sunset, ik zweer bij dat palletje. Kun je zoveel leuks mee!!
En je hebt eindelijk keer je haar los. Heerlijk :o?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:53

Nooooo. Had ik hele post geschreven, alles weg...

Ik heb Naked 1, 2 en 3 en Vice 4 van Urban Decay. Had net de Naked collectie compleet, kwam Smokey uit :')

Heb van de Naked 3 ook de W7 versie, waarvan in vergelijking de kleuren zo beroerd zijn, de pigmentatie beroerd is en alles eigenlijk gewoon beroerd :') Nu heb ik wel hoge eisen, maar ik vind er nog zo bizar veel verschil in zitten dat ik niet snap dat iedereen de W7 een goede dupe vindt. Bij de W7 lijken alle donkere kleuren op elkaar (kleur en finish) terwijl hier bij het echte Naked 3 palette zoveel meer verschil in zit.

Vind die chocolate palettes echt helemaal niks. Snap dat andere mensen dit wel geweldig vinden, maar vind die verpakkingen zo goedkoop en plastic. Vind dat echt zonde om bij mijn overige collectie te leggen.

Met de echte Too Faced palettes net zo trouwens. Hun oudere palettes vond ik wel mooi en fijn (natural eye, nude eye, smokey eye, etc.) Vind hun nieuwe stijl waarbij alles zo kinderlijk is en gebaseerd op eten verschrikkelijk. Heb liever dat het er chique (Dior/Chanel), strak (MAC) of stoer (Urban Decay) uitziet dan grappig, lief of kinderlijk. Dat weerhoudt mij ook altijd nog van het kopen van Benefit producten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 21:55

pantuf schreef:
Ik wilde net vragen er zijn er 4 toch?
Zijn ze wel echt verschillend?
Vind het moeilijk inschatten op de foto

http://www.temptalia.com/urban-decay-na ... s-swatches
Denk dat deze link het meest overzichtelijk is voor de verschillen! De 1 is meer bruin, de 2 meer goud, 3 meer roze en warme kleuren en smokey is zitten een aantal mat/satijn kleurtjes in en de rest heeft heerlijk veel shimmer maar is wat 'koeler'. :)

Jolien wat een mooie look. <3

Lino, ik heb dus precies datzelfde met die choco palettes/Too Faced. Vind ze er zo kinderlijk uitzien en dan open ik ze en voel ik me nog meer teleurgesteld. -O- The Balm heeft dit ook een klein beetje maar ik vind het er bij hun nog wel oké uitzien. Het oog wil ook wat.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:00

Dank dames dan ga ik voor de naked en geen w7
Heb nou sowieso niet de gene die op de naked palettes lijkt

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:00

Mooi Joolien!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:11

linoleum schreef:
Door Friemel heb ik de Jeffree Star liquid lipsticks gekocht. En die zijn hemels. Blijven zitten, plakken niet, brokkelen niet. Ik heb ook twee van Gerard Cosmetics, die zijn niet slecht, maar ze halen het zeker niet bij mijn Jeffree Stars :D Daar gaan er snel nog wat van bij komen, en dan ook wel wat apartere kleuren (hello gave eyeliner).

Denk dat als je Jeffree Star gewend bent, dat niet snel nog iets anders goed genoeg is :')

Je wordt er een beetje verwend van ja alleen ik probeer wel graag alles, ik had de La Girls voor
M'n Jeffree's maar sinds ik Jeffree heb is dat echt nr 1. Tot nu toe kan niets daaraan tippen idd, ben benieuwd naar m'n coloured raine liquids :j

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:14

Mooi Jolien!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:34

Mooi Jolien!
Sleek Sunset is idd nice :)

Ik heb Weirdo bestels van Jeffreestar :D via Cocktailcosmatics.uk

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:44

Gefeliciteerd Elke!

Wat goed zeg :D *\o/* *\o/* *\o/*

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:50

Joolien, Instinct staat je goed! Bazaar ook trouwens :D Ben benieuwd, heb die nog niet uitgetest. Ik zal morgen even swatches maken, heb Rebel en nog een al wel uitgetest en die waren wel mooi. De chocolate palettes heb ik ook twee van, de witte en de melk. Fijne palettes :D

De LA Girl Liquids vind ik tot nu toe best fijn, maar zijn ook mijn eerste liquids dus ook geen vergelijkingsmateriaal. Ik moet wel oefenen met aanbrengen, op de een of andere manier gaat dat echt de hele tijd mis. Vooral met de donkere kleuren :=

Elke; het linkse palet is inderdaad van Sleek :D Oh So Special, maar de kleur lijkt roder dan hij in het echt is (helaas). Het is meer een donker bruin, ik kan hem morgen wel op mijn arm swatchen voor je anders? Wat ben jij een mooie vrouw trouwens <3

Ik moet wel ontzettend wennen aan de pigmentatie van Sleek. Ik had iets teveel op m'n kwast zitten uiteindelijk.. Soort clown effect zeg maar :') Morgen nog maar een poging wagen en dan direct de La Girl Liquids uitproberen. Ik vind het wel moeilijk om de goede kleuren voor op mijn lippen uit te kiezen. Ik heb vorige week mijn haar gekleurd van lichtbruin naar rood en merk dat kleuren direct anders gaan lijken, maar goed even uitvogelen dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:54

Zo, ik heb weer make up besteld hoor. :') Was niet de bedoeling, maar sommige dingen waren ineens op vandaag en ja, dan kan ik net zo goed maar meteen alles bestellen. 5 setjes wimpers (gewoon degene die ik altijd gebruik), een travel size De-Slick setting spray van UD, de normale setting spray van UD en de MUR Eyes Like Angels en MUR Mermaids Forever. Toch de twee palettes met de felle kleuren, kan ik toch eens uit gaan proberen, wil kijken of ik uit mijn comfort zone kan komen. :)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:56

laat me weten hoe die mermaids is Shizzel :) wil die wel heel graag :)