Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gortdroog, kruimelig, slijt na een glas water drinken en na het dragen voelen je lippen als schuurpapier
ik heb ze verkocht
_Friemel schreef:Die La Girl liquids zijn echt vreselijk, door die liquids wilde ik bijna geen liquids meer proberengortdroog, kruimelig, slijt na een glas water drinken en na het dragen voelen je lippen als schuurpapier
ik heb ze verkocht
Daar gaan er snel nog wat van bij komen, en dan ook wel wat apartere kleuren (hello gave eyeliner).
maar dat weet ik nieg 100% zeker dus dat is onder voorbehoud haha.
Denk dat dit voor iedereen anders zal zijn.
Niniane schreef:Weet iemand of de lipsticks uit de MAC Flamingo Park collectie in de Bijenkorf winkels al helemaal uitverkocht zijn? Online wel, maar misschien in de winkel nog niet?
Vind die bordeaux-getinte heel mooi!
Denk dat dat ook de reden is dat ik mezelf niet zo ver krijg om ze te kopen, vind ze in vergelijking met de uitstraling van mijn andere palettes gewoon niet mooi, en ik weet dat het om de inhoud gaat, maar toch. 

Jans schreef:We krijgen MUA bij de kruidvat in Houten, woei
Heb ardells nummer 10 5 gehaald gisteren

Shizzel schreef:Als je het over de Naked hebt, ik heb alle 4. Als het over w7 gaat, die heb ik dan weer niet.
Ben benieuwd BelleTessa! Foto's als je hem hebt gebruikt?

die pigmentatie is heerlijk!
Nu heb ik wel hoge eisen, maar ik vind er nog zo bizar veel verschil in zitten dat ik niet snap dat iedereen de W7 een goede dupe vindt. Bij de W7 lijken alle donkere kleuren op elkaar (kleur en finish) terwijl hier bij het echte Naked 3 palette zoveel meer verschil in zit. pantuf schreef:Ik wilde net vragen er zijn er 4 toch?
Zijn ze wel echt verschillend?
Vind het moeilijk inschatten op de foto

The Balm heeft dit ook een klein beetje maar ik vind het er bij hun nog wel oké uitzien. Het oog wil ook wat. linoleum schreef:Door Friemel heb ik de Jeffree Star liquid lipsticks gekocht. En die zijn hemels. Blijven zitten, plakken niet, brokkelen niet. Ik heb ook twee van Gerard Cosmetics, die zijn niet slecht, maar ze halen het zeker niet bij mijn Jeffree StarsDaar gaan er snel nog wat van bij komen, en dan ook wel wat apartere kleuren (hello gave eyeliner).
Denk dat als je Jeffree Star gewend bent, dat niet snel nog iets anders goed genoeg is
Ben benieuwd, heb die nog niet uitgetest. Ik zal morgen even swatches maken, heb Rebel en nog een al wel uitgetest en die waren wel mooi. De chocolate palettes heb ik ook twee van, de witte en de melk. Fijne palettes
Oh So Special, maar de kleur lijkt roder dan hij in het echt is (helaas). Het is meer een donker bruin, ik kan hem morgen wel op mijn arm swatchen voor je anders? Wat ben jij een mooie vrouw trouwens
Morgen nog maar een poging wagen en dan direct de La Girl Liquids uitproberen. Ik vind het wel moeilijk om de goede kleuren voor op mijn lippen uit te kiezen. Ik heb vorige week mijn haar gekleurd van lichtbruin naar rood en merk dat kleuren direct anders gaan lijken, maar goed even uitvogelen dus.
Was niet de bedoeling, maar sommige dingen waren ineens op vandaag en ja, dan kan ik net zo goed maar meteen alles bestellen. 5 setjes wimpers (gewoon degene die ik altijd gebruik), een travel size De-Slick setting spray van UD, de normale setting spray van UD en de MUR Eyes Like Angels en MUR Mermaids Forever. Toch de twee palettes met de felle kleuren, kan ik toch eens uit gaan proberen, wil kijken of ik uit mijn comfort zone kan komen.
wil die wel heel graag