Oohhh heel gaaf Celiien! Mooi die andere kleurtjes ook!Bende valt mij mee, maar misschien valt het gewoon niet op in de bende die mijn bureau toch al is
Uhm, het is hier een grote tiefuszooi van glitters Even alle glitters geprobeerd op de bruine die ik ophad; Zo maar even schoonmaken
Mag ik mij ook melden. Ik zit wel vaker met nagellak te spelen. Maar sinds kort heb ik een stempel en stempel plates aangeschaft. En ik ben in love!
Gaaf die poeder hier was het nog niet.Maar wel 1+1 gratis op alle nagellak, dus ik heb nieuwe kleurtjes ingeslagen
Ik ben opzoek naar het boek Nail level 1. Niet al te prijzig. Iemand die iemand weet die hem wil verkopen?
Mocht je 1 en 2 willen, dan kun je ze met korting rechtstreeks bij de nagelgilde bestellen:http://www.nagelgilde.nl/naillevel.htm
ja klopt, maar wil voorlopig alleen deel 1, vind ze daar alleen best prijzig, ik probeer eerst ff 2e hands
Frummels schreef:Leuke kleurtjes Janine! Die van Essence had ik gisteren ook in mijn handen, maar niet gekocht. Haha toevallig!Ben heel benieuwd hoe ze uitpakken, het is dat het 1+1 gratis was
c_alsemgeest schreef:Die van essence (linker) heb ik... is echt een gave look op allerlei ondergrond kleuren.Oeh goeie koop dus haha
Cinnepin schreef:ja klopt, maar wil voorlopig alleen deel 1, vind ze daar alleen best prijzig, ik probeer eerst ff 2e handsJe zult vast al op Marktplaats hebben gekeken? Of bij Bol.com bij de tweedehands boeken?
Ik heh die space kleuren van Essence gister ook gekocht. Moest toch iets kopen als de Metal Shock er nog niet was. Hier in t dorp zijn die Metal's alweer uitverkocht.
Shenavallie schreef:Cinnepin schreef:ja klopt, maar wil voorlopig alleen deel 1, vind ze daar alleen best prijzig, ik probeer eerst ff 2e handsJe zult vast al op Marktplaats hebben gekeken? Of bij Bol.com bij de tweedehands boeken?ja, maar niks gevonden....allebei 0,0