Voor mij zou het wel ergens op moeten slaan. Ben medisch onderlegd dus een willekeurige looks-like-pulse wordt 'm niet.
Daarvanafgezien houd ik niet echt van watercolour. Dat is nu echt in, maar hoe blijft het na 10 of 20 jaar zitten? Tribals zijn nu misschien uit, maar hebben zich imo wel bewezen. Ik persoonlijk vind ze nog steeds mooi. Iemand had het over witte inkt wat een goede tatooeerder niet zou doen omdat het niet blijft zitten? Heb wat foto's opgezocht en vind het erg mooi. Vooral wanneer er dikke inkt lijkt gebruikt en de huid dus reliëf krijgt. Komt denk ik ook omdat ik zulke expres gemaakte littekentattoos (hoe heet dat officieel) ook erg mooi vind. Maar voor mij iets te pijnlijk
Poess91
Geplaatst: 26-07-15 10:15
maylotje schreef:
Stille meelezer moest dit even melden.
Ik zag die muis en wist meteen dat die van jou was poes! Hij is zo gaaf!
Hahaha tof! Thanks! Hier op bokt komt hij ook wel lekker over, een poes met een muis haha.
Dat jij dat vindt safiera betekent niet dat het dan ook zo ís.
Witte inkt vind ik ook erg mooi, soort scarification maar dan minder 'erg'... jammer dat het in de zon snel schijnt te verdwijnen.
Safiera
Geplaatst: 26-07-15 10:30
Captain schreef:
Dat jij dat vindt safiera betekent niet dat het dan ook zo ís.
Dat bedoelde ik juist door 'ik vind' en 'voor mij' te gebruiken
Het is voor iedereen anders wat men mooi vind, wel of niet wil... en zolang iemand blij is met wat hij laat zetten is er geen enkel probleem natuurlijk.
Maar de hartslag van het paard is toch juist hetzelfde? Alleen de frequentie is anders. Maar een paard heeft toch ook gewoon boezems en een kamer die vol lopen enz.
Ik vind het wel een mooie tattoo! De uil is ook gaaf
Tja, de een is medisch onderlegd, de ander zal misschien mijn kompas niet realistisch genoeg vinden omdat 'ie al jaren op zee vaart. Everyone their own stuff.
Krissis
Geplaatst: 26-07-15 13:01
laughterline schreef:
Krissis schreef:
Dat met dat paardehoofd lijkt me het gaafst met de pulse van een paard (wellicht in een bepaalde gang). Het moet wel ergens op slaan...
Ja precies @krissis, het kwam alleen een beetje over alsof het 'moet' en dat het zo is. Maar dat is niet zo. Meningen zijn altijd vrij. Verkeerd begrepen dan .