Hmz, kom ook pas op zijn vroegst na het weekend bij de Action, dan zal ik wel te laat zijn. Heb één heel fijne lak van SH, Pink Slip. Die gebruik ik als ik net iets meer wil dan naturel, één laagje geeft net een leuk en net effect. En voordeel is dat er geen base of top meer bij hoeft, dus dan ben ik ook lekker vlot klaar.
Baal van mijn rolstoel, ben weer eens met een nagel op een spaak gekomen en daar kunnen nagels heel slecht tegen! Had er hiervoor één met maar 5 kunststof spaken per wiel, maar nu weer een stoel met een soort fietswielen, dus veel dunne nagel-slopers.

Moet daar echt nog even goed mee leren omgaan, maar dat komt hopelijk vanzelf goed.
Had maandag ook nog 7 paarden staan vlechten (kan wel beetjes staan, niet zo goed en ver lopen), en dat is ook al funest voor mooie nagels bij mij. Maar goed, die beesten maken ook een boel goed en verruïneerde nagels zijn altijd een goede reden om weer opnieuw te lakken natuurlijk. Met tweemaal daags lemony flutter smeren zijn mijn nagelriemen al een heel eind opgeknapt, gelukkig!