Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanaf mijn 6de (toen mijn oudste zus uit huis ging, die het altijd voor ons deed) maakte ik 's ochtends zelf mijn brood 's en mijn lunchbox voor school. Op den duur skipte ik dat gewoon, ontbeet ik niet en nam ik ook niets mee naar school. En 's avonds was het standaard frituur, lasagne of pizza. Het geen structuur hebben in eten en het skippen van ontbijt en lunch zit er een beetje ingebakken
Het is ook wel eens anders geweest hoor. Toen ik bij mijn vader introk kwam er weer structuur in, later toen ik op mezelf woonde, ook wel. Maar het is er de laatste maanden weer een beetje in geslopen, dat niet eten, omdat ik het best druk heb nu en dan vergeet ik het gewoon. Was me er niet ook niet zo bewust van. Maar nu wel, dus nu gaan we het fixen
Sannert schreef:Kom op, you can do it!Zo dag 1 level 1 erop zitten. En wat valt dat vies tegen.maar voor niks gaat de zon op ! Heb wel nog even wat before and after plaatjes gekeken voor de extra stimulans.
marleeentje schreef:Goede tip inderdaad! De warming up is wel erg belangrijk om spierpijn (en blessures) te voorkomen/verlichtenVoor degenen met spierpijn... Gewoon rustig aan beginnen met de warming up (desnoods 2x de warming up doen) en dan zul je zien dat je al wat makkelijker kan bewegen, omdat je spieren wat warmer zijn.

Doubtless schreef:Gelukkig niet!Blijft die spierpijn 30 dagen aanhouden?
Bij mij was na drie dagen de spierpijn weg. En bij level 2 had ik nog wel 1 dag spierpijn in mn buikspieren, maar dat was ook gauw weer weg.

Dit is beter te doen en heb toch het gevoel flink aan het werk te zijn geweest. Als de Shred klaar is wil ik Ripped gaan doen. Ben ook weer begonnen met hardlopen, dus ik verwacht Insanity daarna op te pakken. Die opbouw is wat beter voor het lijf.
Ik heb er geen flauw idee van hoeveel er zit in knackebrood en ontbijtkoek.
Bhriseis schreef:ik geloof dat cornflakes niet heel 'nuttig' voor je lichaam is. Ontbijtkoek is ook niet heel goed, je haalt beter jouw suikers en energie uit fruit of een donkere boterham met beleg. Pindakaas zou dan weer het beste biologisch zijn. (Zelf eet ik ook niet altijd even clean hoor)
Maar sowieso zou ik veel meer fruit eten als tussendoortjes.
Met pasta/rijst/aardappels is niets mis; als je kan kies dan wel voor volkoren pasta en zilvervliesrijst.
Elke dag een bord salade vind ik erg netjes!
Vandaar dat ik brood geschrapt heb. Verder is de kaas hier behoorlijk vet en is het vlees (voorverpakt of vers, maakt niet uit) is erg dik gesneden. Dat is ten eerste niet te eten, maar ten tweede ook niet erg mager
De pindakaas is wel biologisch
!
Fruit ziet er hier vaak niet goed uit en de keuze is vrij beperkt.. Kan helaas ook niet kiezen voor volkorenproducten 's avonds. Vaak is de keus tussen witte of gele rijst, weet eigenlijk niet wat beter is?
Doubtless schreef:De kantine heeft gelukkig een divers aanbod en doet erg z'n best om het gezond te maken! En meestal is het hartstikke lekkerScheelt al, want iedere avond uit eten én gezond eten is veel lastiger.
Wat zijn quinoaflakes trouwens? Combinatie van cornflakes en iets anders?
myrt3 schreef:Waar woon je ergens op het moment nu?
Ik woon in Zweden en t brood hier is ook heel anders dan we in NL gewend zijn, en voornamelijk wit.
En hier is alles ook heel erg duur, dus hou goed de aanbiedingen in de gaten!
Had van de week bij de lidl een kilo kiwi's gescoord voor heel weinig:P dus eet deze week voornamlijk kiwi's haha
Heerlijk wit brood, maar niet erg gezond
Verder doen ze óveral gesmolten kaas op en kennen ze geen gerechten zonder jus haha.
. rockey schreef:ik heb gisteren van die dumpbells gekocht van 2 kilo, is dat goed om mee te beginnen?

Ben benieuwd!