Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannert schreef:Kom op, you can do it!Zo dag 1 level 1 erop zitten. En wat valt dat vies tegen.maar voor niks gaat de zon op ! Heb wel nog even wat before and after plaatjes gekeken voor de extra stimulans.
marleeentje schreef:Goede tip inderdaad! De warming up is wel erg belangrijk om spierpijn (en blessures) te voorkomen/verlichtenVoor degenen met spierpijn... Gewoon rustig aan beginnen met de warming up (desnoods 2x de warming up doen) en dan zul je zien dat je al wat makkelijker kan bewegen, omdat je spieren wat warmer zijn.
Doubtless schreef:Gelukkig niet!Blijft die spierpijn 30 dagen aanhouden?
Bhriseis schreef:ik geloof dat cornflakes niet heel 'nuttig' voor je lichaam is. Ontbijtkoek is ook niet heel goed, je haalt beter jouw suikers en energie uit fruit of een donkere boterham met beleg. Pindakaas zou dan weer het beste biologisch zijn. (Zelf eet ik ook niet altijd even clean hoor)
Maar sowieso zou ik veel meer fruit eten als tussendoortjes.
Met pasta/rijst/aardappels is niets mis; als je kan kies dan wel voor volkoren pasta en zilvervliesrijst.
Elke dag een bord salade vind ik erg netjes!
Doubtless schreef:De kantine heeft gelukkig een divers aanbod en doet erg z'n best om het gezond te maken! En meestal is het hartstikke lekkerScheelt al, want iedere avond uit eten én gezond eten is veel lastiger.
Wat zijn quinoaflakes trouwens? Combinatie van cornflakes en iets anders?
myrt3 schreef:Waar woon je ergens op het moment nu?
Ik woon in Zweden en t brood hier is ook heel anders dan we in NL gewend zijn, en voornamelijk wit.
En hier is alles ook heel erg duur, dus hou goed de aanbiedingen in de gaten!
Had van de week bij de lidl een kilo kiwi's gescoord voor heel weinig:P dus eet deze week voornamlijk kiwi's haha
rockey schreef:ik heb gisteren van die dumpbells gekocht van 2 kilo, is dat goed om mee te beginnen?