Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en daar is mijn bouw ook naar, ik heb dus heel smalle spillebenen, slanke armen, flinke borsten (altijd wel meer gehad dan gemiddeld) en nu dus vooral een flinke buik, kont en flinke bovenbenen. Ziet ook echt gek uit. 
 . Trouwens dik geworden na zittend beroep, zwanger zijn en daarna het toppunt kantoorwerk thuis met de hele dag verleidingen en stoppen met sporten als slechte combi. 

: die thee heeft mijn moeder eens geprobeerd, en ik kan je aanraden om zo dicht mogelijk bij je toilet te blijven de 4 uur nadat je de thee gedronken hebt 

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 9696_n.jpg                                                         

Ben juist net weer begonnen.                                                         
 Maar het was leuk meegedacht van hem inderdaad, haha.
 Zou wel heul vervelend zijn, haha.
 ) schoolboeken voor mijn neus die echt gelezen moeten zijn voor morgen.. What to do?                                                         

. Hahaha, gepaneerd paardje  
 , hier ook begonnen op anti-dieetdag en nieuwe kleren zijn altijd leuk  
 .
 .
) maar ik ga er nu weer vol tegenaan!
 .

en dat met buikje rond eten, dat geeft de burger moed.avaluna schreef:Ik wil 12 kilo kwijt, ben nu topzwaar voor mijn doen ben ongeveer 1.76 en 12 kilo minder weeg ik 64-65 kg.
Ben 37 en moeder, heel, heel slank is prachtig, maar hoeft niet meer, denk dat 65 kilo een mooi en gezond gewicht is dat bij mijn lijf en leeftijd past.

wollie2004 schreef:Ja denk dat dat heel erg veel voorkomt, helaas! Op obese zondagavond was ook een vrouw die altijd slank en een atleet is geweest. Na een aantal blessures is ze pas (na der 30ste) heel erg veel aangekomen... zo jammer!

Ga nu vrijdag pas weer wegen, anders wordt het zo'n obsessie!                                                         
 , idd maar even laten rusten. Heb mezelf jaren niet gewogen  
 , nu wil ik het straks ook in de gaten blijven houden en ingrijpen indien nodig  
 . Ik had zoveel ook niet verwacht, ook omdat ik nog niet naar de wc geweest ben  
 . Verwacht dan ook niet dat er de komende dagen nog veel vanaf zal gaan, maar het voelt wel ff goed en ik moet zeggen dat het me wel heel er motiveert  
 . Hahahaha, wie weet zit er morgen weer een kilo aan