Ik heb me trouwens opgegeven voor een Santa run.
Je kunt 2.5km, 5km of 10km lopen en je krijgt een kerstmanpak voor de run om aan te trekken.
Dus het is vooral niet te serieus. Na afloop een medaille en chocolademelk. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je kunt 2.5km, 5km of 10km lopen en je krijgt een kerstmanpak voor de run om aan te trekken.
Dus het is vooral niet te serieus. Na afloop een medaille en chocolademelk. germie schreef:Misschien zie ik je dan wel Goof. Al zal ik je niet herkennen, want ik heb geen idee hoe je er uit ziet. En ik ben ook zeer slecht in namen en gezichten onthouden.
Goof schreef:germie schreef:Misschien zie ik je dan wel Goof. Al zal ik je niet herkennen, want ik heb geen idee hoe je er uit ziet. En ik ben ook zeer slecht in namen en gezichten onthouden.
Als ik je zie, spreek ik je even aan![]()
In welk tijdvak start je?
Jemig, lopen in een kerstmanpak, lekker warm![]()
Nilda, heb je dan een koptelefoon met je eigen muziek op? Dat is toch het principe van een silent disco of vergis ik me?
He, fijn Samantha. Weer een beetje lopen zo.
Ik ging vanmorgen lopen. Wilde eigenlijk ergens heen rijden voor een leuk rondje, maar mijn man wilde de auto meenemen. Toen ging ik een sprinttraining doen vanuit huis, maar ik heb hem afgebroken dit keer.
Op zich liep ik wel lekker, mijn benen wilden wel, maar ik was zo moe en mijn hartslag zat binnen 6 minuten al in het rood tijdens het rustig inlopen en toen dacht ik "waar ben ik eigenlijk mee bezig?"
Dus ik ben omgekeerd en ik zat met 18 minuten en nog net geen 3km weer thuis aan de koffie![]()
Ook prima.
. Super zin in morgen. Hoop alleen dat het droog blijft.
Heb alles hardgelopen. De laatste twee kilometer (redelijk vlak) wilde ik echt heel graag een stukje wandelen, maar heb ik mezelf maar verteld dat dat echt zonde zou zijn na al die hellingen rennend gedaan te hebben
En dat werkte. Net binnen het uur gefinisht en erg tevreden.