Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:24

Hardloop club was ook wat drukker, maar denk dat daarvoor vooral ook geld dat de vakanties over zijn.

Pff, ging lekker hardlopen maar laatste stuk flink diep gegaan, daarna nog 2 kilometer uitlopen viel niet mee.

Met deze training erbij zou ik qua totaal kcal op boven de 2500 uit moeten komen. 1600 gegeten tot nu toe, dus mooi moment voor een beetje oppo ijs O:)

MoniekJ

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:29

Bij mij was het best rustig in de sportschool, maar ik had ook pt om 15.30 uur. Zal schelen misschien haha.
Verder afgelopen maand -2kg dus ben gewoon tevreden . Alleen mijn knie is het er zo niet mee eens.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 22:08

Mooie cijfers @Moniek.

Geniet van je Oppo @Gaucho!

Bij kickboksen vanavond was het ook weer bijzonder druk in tegenstelling tot vorige week. Ik gooi het op einde vakantie én minder mooi weer. Wel gezellig met zo'n grote groep weer :j

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:46

Ik kwam deze net tegen in Appie. Ben heel benieuwd. Vind de barbecue en de mediterrane smaak hiervan erg lekker. Hoge verwachtingen dus ;)

Afbeelding

Er verdween uiteraard ook een setje Isey Skyr én 2 bakjes Oppo in m'n mandje. Gekozen voor die Oppo bites en de Caramel cookie melt... Uiteraard ook benieuwd naar :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:57

Als ik het me goed herinner zijn die onder de streep helemaal niet zo calorievriendelijk. Vergelijk maar eens. Je kunt best eens kijken naar lichte chips zoals Nibbits of Hamka's. Omdat ze zo licht zijn lijkt 50 gram heel veel.

Ik ben sportief. Auto moest naar apk dus ik loop nu drie kwartier richting zwembad en dan nog es zwemmen. Hopelijk daarna nog energie om te werken. :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:12

Roosch schreef:
Als ik het me goed herinner zijn die onder de streep helemaal niet zo calorievriendelijk. Vergelijk maar eens. Je kunt best eens kijken naar lichte chips zoals Nibbits of Hamka's. Omdat ze zo licht zijn lijkt 50 gram heel veel.

Ik ben sportief. Auto moest naar apk dus ik loop nu drie kwartier richting zwembad en dan nog es zwemmen. Hopelijk daarna nog energie om te werken. :')

Gaat me ook gelukkig helemaal niet om calorievriendelijk. Als ik chips eet wil ik vooral chips eten die ik lekker vind :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:13

Ah kijk, groot gelijk! Zo heb ik een zakje naturel van Lays op me liggen wachten :))

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:15

Roosch schreef:
Ah kijk, groot gelijk! Zo heb ik een zakje naturel van Lays op me liggen wachten :))

Ook lekker! Ik kies deze vooral omdat ze lekker zijn (de andere varianten dan) en omdat de zak niet al te groot is en op gaat hij toch wel :') :Y)

Zak Lays Oven is 643kcal.
Zak Hamka's is 857kcal.

Best een verschil dus nog.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:27

Daarom koop ik op dit moment geen chips. Te weinig zelfbeheersing.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:30

MuSLi schreef:
Roosch schreef:

Ook lekker! Ik kies deze vooral omdat ze lekker zijn (de andere varianten dan) en omdat de zak niet al te groot is en op gaat hij toch wel :') :Y)

Zak Lays Oven is 643kcal.
Zak Hamka's is 857kcal.

Best een verschil dus nog.

lays max original (ribbel chips) is 523 :Y)
zelf vind ik de sensations sweet chilli het lekkerst, die is ''maar'' 474 kcal

edit: oh zie dat je per zak rekent. Dan weet ik het niet qua vergelijking. Hamka's per 100 gram is maar 500 namelijk

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:37

Aight schreef:
lays max original (ribbel chips) is 523 :Y)
zelf vind ik de sensations sweet chilli het lekkerst, die is ''maar'' 474 kcal

edit: oh zie dat je per zak rekent. Dan weet ik het niet qua vergelijking. Hamka's per 100 gram is maar 500 namelijk

Ik reken per zak inderdaad omdat de zak toch wel op gaat :P

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 09:57

ik probeer vooral langzamer te eten als mijn vriend :') Dan eet ik toch chips mee, maar eet hij hopelijk meer van de zak op, dan kan de schade alleen maar meevallen

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 10:28

Ik hou echt van chips maar wat ik zo jammer vind is dat geen enkel chipje de smaak van het eerste chipje kan evenaren :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 10:36

Wij halen nooit chips :') . Bewust, want dan eet ik de zak leeg

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:24

Ik heb nog nooit in mijn eentje in één dag een hele zak chips leeggegeten en dat is inmiddels zo'n statement geworden voor mezelf dat er gelukkig bij mij wel een rem op chips zit := maar ik haal het zelf nooit in huis inderdaad. Want hoewel niet in een keer, ben ik toch echt wel degene die uiteindelijk de hele zak opeet en dat hoeft dan toch ook weer niet.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:42

Zoon en ik hebben net beiden zo'n Oppo bite/ball geproefd na het zwemmem. Door allebei goedgekeurd ;)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:51

Roosch schreef:
Ik heb ook weer ingeslagen! Ik vind het heerlijk.

Wat je ook kan proberen purny (gejat van insta):

Bak een paar stukjes appel, gooi die door de appel skyr. Ik ga hem van de week eens proberen. Klonk goed.

Officieel gewogen in de sportschool-6 in 7 weken. *\o/* gewoon zo doorgaan en blijven poepen dan maar!

Ik heb mijn eigen advies aan purny opgevolgd en ik kan zeggen: goede keuze! Lekker gerecht en nog geen 200 kcal.

Ik ga morgen nog even snel wat Skyr gebakken appel inslaan en appels, want ik had er maar 1 meegenomen.

Lekker zijn die he, Musli!

Ik had ze laatst online besteld, maar onze kleine AH heeft ze niet.

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 11:58

Ik heb gister zo’n klein uitdeel zakje gegeten. Toch wat lekkers en niet te veel.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:02

Heel blij dat zowel chips als alcohol niet (meer) tot mijn guilty pleasures behoren :o Dat compenseer ik wel ruim met desserts en kaas :D

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 12:26

Mijn levensmotto is echt 'een dag geen kaas is een dag niet geleefd' :j

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 13:41

Viel gelukkig mee gister met de drukte in de sportschool.
Nu wel spierpijn :')

Kaaasss, ik hou van kaas. <3

Wbt chips, er zijn 3 soorten die bij mij in 1x leeg gaan, Cheetos kaasflips, Cheetos Goals en Bugles (incl zo'n tube kruidenkaas bij de bugles).
De Cheetos Goals zijn echt de lekkerste chips ever!! Gelukkig heeft alleen de AH die in het assortiment en die hebben wij niet in het dorp, dus koop ze zelden.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 13:48

Ik had om 11.30 mijn lunch trommel al leeg :x maar even een yoghurtje nog gekocht in de kantine.

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 15:52

Hier is alles wat ongezond is wel mijn guilty pleasure :x
Chocola, chips, koek en snoep, kaas. Het is allemaal te lekker -O-

Nu ik met de lifesum bezig ben mag ik van mezelf wel elke dag wat lekkers omdat ik toch steeds kcal over houd. T zal de saxenda wel zijn maar lukt me tot nu toe goed om het dan ook bij dat ene te houden en afhankelijk van of ik dan eiwit, vet of kh mis een keuze te maken.

Goed bezig gaucho. Lunch zo vroeg op was waarschijnlijk niet je bedoeling maar wel schade beperkt met je yoghurtje.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 17:30

Wij hebben vanavond 'hapjes avond' op het werk, in de nachtdienst. Tot dusver weet ik dat er nacho's komen met alle vormen van topings, stokbrood met ladingen kazen en smeersels, een hoekje zoet met veel chocolade en koekjes, wraps, olijven, en dan mis ik nog van zeker 2 mensen hun bijdrages.

Iets zegt me dat ik vanavond niet af ga vallen XD

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 18:21

Zijn wij ook uitgenodigd? :D