Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tarzan schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb besloten m'n nagels toch zelf te gaan doen na een paar jaar ze laten doen.
M'n eerste echte set, ik dacht begin maar meteen even met moeilijk doen![]()
![]()
Maar ik vind het zelf niet slecht voor een eerste keer
[ [url=m/4t4OUw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie set hierboven, wauw echt gaaf! Zet je dat zelf?
Wijslander schreef:Heb al heeel lang niks meer geplaatst hier, maar ik heb nu dit en vind het wel zomers:
[ [url=m/fOknsQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het is nog heel makkelijk ook, 2 kleuren die in het midden met elkaar mengen en daaroverheen milky white gel (en afgemaakt met een gouden shimmer topcoat, maar dat hoeft natuurlijk niet).
Zo ziet het eruit zonder de gel:
[ [url=m/qeW0ZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan natuurlijk met veel verschillende kleuren, dus misschien vind je het iets...
Wijslander schreef:Tarzan, echt heel knap gedaan!! En ik doe mijn nagels inderdaad zelf, heb een privésalon en een opleiding gevolgd. Maar doe alleen mijn eigen nagels op een uitzondering na, het is een hobby!
Libiris dank je wel, dit is de milky white gel van Diva.
Wijslander schreef:Britt schreef:Ik ben nog aan het nadenken wat ik voor de vakantie op mijn nagels zet. Ik ben inspiratieloos
Heb al heeel lang niks meer geplaatst hier, maar ik heb nu dit en vind het wel zomers:
[ [url=m/fOknsQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En het is nog heel makkelijk ook, 2 kleuren die in het midden met elkaar mengen en daaroverheen milky white gel (en afgemaakt met een gouden shimmer topcoat, maar dat hoeft natuurlijk niet).
Zo ziet het eruit zonder de gel:
[ [url=m/qeW0ZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan natuurlijk met veel verschillende kleuren, dus misschien vind je het iets...