[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 14:33

Afbeelding

Vriendlief zit :D

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 14:50

MyWishMax schreef:
Ik kom ook even binnenvallen :')

Succes en veel plezier allemaal!

Ik heb ook een vraag. En nee, ik heb al gezocht, lees al een tijd met jullie mee, maar dit is nogal specifiek. Waarschijnlijk kan er alsnog niemand een antwoord geven, maar jullie hebben iig iets meer ervaring. Ik heb 0 tattoo's, vooral omdat ik altijd twijfel of ik het leuk blijf vinden, de plek die ik zou willen niet de fijnste is en ik niet weet of ik er geschikt voor ben. Daar gaat mijn vraag ook over. Ik heb een aandoening aan mijn bindweefsel, kort gezegd is één van de nadelen dat mijn huid heel kwetsbaar is. Ik kreeg heel snel enorme blauwe plekken. Wondjes valt mee, maar als ik die krijg duurt het heel lang voordat het geneest en het worden altijd littekens (die als ik geluk heb na een aantal jaar wegtrekken). Jullie snappen wel dat ik dus bang ben hoe een tattoo zou gaan. Heeft één van jullie misschien ook een kwetsbare huid/snel littekens van wondjes die wel een tattoo heeft laten zetten?

En heeft één van jullie een watercolor tattoo misschien? Die er al een aantal jaar staat? :') Ik kan altijd alleen net gezette vinden, maar wil graag zien hoe het blijft houden.

Ik heb een hele gevoelige huid, als ik 1 keer te lang ergens op leun heb ik al een blauwe plek en wondjes komen heel snel en genezen langszaam. Voor zover ik weet is het bij mij geen aandoening.

Ik heb veel tattoo's, en ze zwellen altijd mega op. Soms komt er een blauwe plek, als het een groot zwart stuk is. Ik ben niet anders gewend, dus zou niet weten of het minder zeer doet als je huid normaal is. Maar ik vind de pijn niet zo extreem dat het het niet waard is.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:35

Merel, ik heb een extreem gevoelige huid, zwaar allergisch voor metalen en eigenlijk alles wat lichaam vreemd is wat m'n huid beschadigd geeft blauwe plekken, littekens, ontstekingen etc en dan ben ik ook nog eens hoog sensitief maar desondanks heb ik 4 tattoos en bij geen van allen problemen gehad. Enkel richting m'n eleboog aan de binnenzijde, heel snel een zenuwachtige pijn maar dat waren maar korte stukjes. Naar 2 dagen flinke spierpijn etc nooit last van gehad. De spierpijn kwam meer van het stil houden in een constante houding dan van de tattoo zelf

Mocht je verder vragen hebben pb me gerust :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:43

Dreamy, gaaf plaatje! Ben benieuwd naar het resultaat.

Over gevoelige huid in die vorm kan ik niet meepraten. Dit kun je vast ook met een tatoeëerder bespreken. Misschien heeft hij ervaring of tips.

Ik lag vandaag weer 2 uur. Nu flink napijn. :( Altijd erg last van. Ik heb sowieso goed gegeten en gedronken en toch ook maar even pijnstillers genomen. Iemand nog tips?
Afbeelding

Alle bloesem in de basis kleur. Uiteindelijk komen er nog meer vormen in de blaadjes. Ze zijn roze, lijkt nu heel rood. Zelf foto's maken is best lastig. Mn bloempjes zitten overal rondom. Elleboog is nu ook af qua schaduwen.
Afbeelding

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:45

Mooi!
Ik heb pas part 1. Af :o zo naar boven... moet nog 2 a 3 uur zitten...Afbeelding

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:46

Wow! Super gaaf!
Succes nog even :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:47

Hij is wel gaaf Tess!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:01

Afbeelding
Af :):)

Gaaf Tess, je bent snel gegaan :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:03

Dreamy schreef:
[ [url=m/0gj3gH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is écht prachtig! Ik hou ervan. Heb ook zo'n idee in m'n hoofd. Maar dan met een stier.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:14

Dreamy schreef:

Hij lijkt niet even groot? Of was dat ook de bedoeling cq is het optisch bedrog?

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:35

Dankjulliewel! Het is hier echt top uit te houden

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:36

Dreamy schreef:

Schattig!
Ja we gaan hard!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:37

TessJazz schreef:
Dankjulliewel! Het is hier echt top uit te houden

Te vroeg gejuiched :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:42

Seven schreef:
Merel, ik heb een extreem gevoelige huid, zwaar allergisch voor metalen en eigenlijk alles wat lichaam vreemd is wat m'n huid beschadigd geeft blauwe plekken, littekens, ontstekingen etc en dan ben ik ook nog eens hoog sensitief maar desondanks heb ik 4 tattoos en bij geen van allen problemen gehad. Enkel richting m'n eleboog aan de binnenzijde, heel snel een zenuwachtige pijn maar dat waren maar korte stukjes. Naar 2 dagen flinke spierpijn etc nooit last van gehad. De spierpijn kwam meer van het stil houden in een constante houding dan van de tattoo zelf

Mocht je verder vragen hebben pb me gerust :D

Ik ben niet eens bang voor de pijn. :') Meer voor de genezing eigenlijk. Hoewel het me niet lekker lijkt op ribben, aangezien er niet echt een buffer tussen bot en huid zit.

Maar het klinkt goed, dan ga ik er nog even over nadenken.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 17:46

Afbeelding
Mijn nieuwe.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:04

Heel mooi Needje!

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:23

MyWishMax schreef:
Ik kom ook even binnenvallen :')

Succes en veel plezier allemaal!

Ik heb ook een vraag. En nee, ik heb al gezocht, lees al een tijd met jullie mee, maar dit is nogal specifiek. Waarschijnlijk kan er alsnog niemand een antwoord geven, maar jullie hebben iig iets meer ervaring. Ik heb 0 tattoo's, vooral omdat ik altijd twijfel of ik het leuk blijf vinden, de plek die ik zou willen niet de fijnste is en ik niet weet of ik er geschikt voor ben. Daar gaat mijn vraag ook over. Ik heb een aandoening aan mijn bindweefsel, kort gezegd is één van de nadelen dat mijn huid heel kwetsbaar is. Ik kreeg heel snel enorme blauwe plekken. Wondjes valt mee, maar als ik die krijg duurt het heel lang voordat het geneest en het worden altijd littekens (die als ik geluk heb na een aantal jaar wegtrekken). Jullie snappen wel dat ik dus bang ben hoe een tattoo zou gaan. Heeft één van jullie misschien ook een kwetsbare huid/snel littekens van wondjes die wel een tattoo heeft laten zetten?

En heeft één van jullie een watercolor tattoo misschien? Die er al een aantal jaar staat? :') Ik kan altijd alleen net gezette vinden, maar wil graag zien hoe het blijft houden.

Misschien een gek idee, maar een klein stukje laten tattoëren, op een plek waar het niet opvalt? Dat je eerst uitprobeert hoe je lichaam erop reageert?

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:54

Afbeelding

Klaar voor vandaag!!
Volgende maand afmaken :)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:00

Bikkel _O_

Wat een mooierds komen er weer voorbij <3
Van de kat dacht ik ook dat ie niet echt in spiegelbeeld lijkt maar weet natuurlijk niet hoe de kat er zelf uitziet? Vind het realistische deel mooier.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 08:15

Needje: mooi fijn gezet!
TessJazz: goed gebikkeld! Benieuwd als hij helemaal af is!

Hier nog douchen, voorraad eten inpakken en dan vertrekken! Spannend!! Beetje gezonde zenuwen op 't moment! Ik weet zo goed wat er gaat komen maar toch altijd die spanning!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 08:46

TessJazz schreef:
Vandaag om 11 u in de shop zijn! Heerlijk lang pijnlijden :+
Ben super benieuwd!! Onderarm is af, op naar bovenarm :D

Succes!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 08:48

TessJazz schreef:
Mooi!
Ik heb pas part 1. Af :o zo naar boven... moet nog 2 a 3 uur zitten...[ [url=m/uAHmn2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf!!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 08:48

Dreamy schreef:

Mooi! Ik hou ervan!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 08:54

Mn arm is zo lekker gevoelig vandaag :+ ik kan alleen niet wachten tot de rest af is _O- ovb 11 mei :D
Ik irriteer me gewoon dat het dan een onafgemaakte tattoo is _O-

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 09:53

TessJazz, ik ken het gevoel.

Mijn elleboog is nu ook zooooo pijnlijk :(