Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mars schreef:Ik heb ook van die plugs gehad, airplugs ofzo? Speciaal voor vliegen maar ze hielpen me niet helaas. Klaren kan ik ook niet het doet pijn en ze knallen later even hard dicht. Heb jij ook dat t lang duurt voor ze weer helemaal open zijn? Ik ben minimaal een halve dag doof
Daar begin ik niet aan.
M'n lego manege was wel jaaaarenlang m'n favo speelgoed!
en klom in bomen, had liefst een army pak aan. Ik verzamelde kogelhulzen van het oefenschieten op terrein naast defensiebasis destijds. Ik zat heel graav achterop de motor bij mn moeder. Maar was altijd druk met dieren en opvoeden van jonge dieren. Ik had wel knuffels en poppen waar ik veel van hield maar die hadden allemaal van dat kunststoffen haar. Geen barbie idee
Maar een kleine meid van 3 jaar, ja dat zijn net de makkelijke jaren voorbij. Nu komt er school en het hele geregel bij.
... Liever niet
Sintara schreef:Maar met Tinderen he. Ik durf dat ´live´ nooit te vragen maar.. Bij mij heerst het idee dat dat alleen maar is voor mensen die snel die eerste dag actie willen. Is dat nou echt zo? Of is dat een vooroordeel van mij
Sanet schreef:Wat zijn de percentages eigenlijk van gezinnen met en zonder kinderen?
Ik weet dat het 1,3(?) kind per gezin is. Maar dat zou bijvoorbeeld betekenen dat er 1 gezin is met 4 kinderen en 2 gezinnen zonder kinderen.
Volgens mij is een man met kind juist een vrouwenmagneet, er zijn super veel vrouwen die dat juist fantastisch vinden. Of bijv vrouwen die zelf ook al een kind hebben uit een eerdere relatie en dus een man zoeken die er al een heeft.
Laat maar, doei! )