[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 17:24

Mijn look:

Afbeelding

Afbeelding

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 17:24

Ben wel benieuwd naar die van clarins, dus als je eens een swatch hebt :)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 17:38

Marlon ik vind het veel frisser en opener zonder eyeliner!

Wat je ook kan doen is eerst eyeliner erop doen, dan wattenstaafje in olie of remover doen en dan mooie strakke lijnen maken. Zo doe ik t ook omdat ik m'n ene oog niet dicht kan doen. Daarna kan je voorzichtig de rest van je makeup doen :j

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 17:47

De onderste is de waterproof die heeft ook een anders sponsje aan het eind. De andere 2 hebben een soort borsteltje?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Friemel ze hebben mij idd ook geleerd bij z'n workshop dat de zachte oogpotloodjes eigenlijk bedoelt zijn voor onder je oogschaduw dus eerst de eyeliner aan brengen en daarna de oogschaduw zodat je hem zachter kunt blenden. Maar die zijn dus ook echt niet waterproof en kun je vrij makkelijk vegen/uitdunnen.

Met als gevolg dat ik na het aanbrengen vaak ook mijn onder ooglijn zwart heb doordat ik mijn ogen dicht heb met aanbrengen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 18:07

Die paarse is mooi!

Mooi trouwens Blingh!, zie nu pas dat ik over je heen had gelezen.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 18:32

Mooi blingh! Je haar is ook leuk zo!

Mooie eyeliner!

Mijn look van vandaag, gisteren ook een shoot gehad met dezelfde ooglook dus zal daar ook nog een fotootje van plaatsen :)
Let trouwens niet op die verschrikkelijke grote pukkel :')
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 18:44

Wow... Jouw ogen <3

Wederom bedankt voor jullie complimenten... echt een super groepje hier hoor :j Leer veel van jullie !

Gave kleuren Marlon.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 18:46

Mooie ogen donnar!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 19:15

Heel mooi donnar! Heb je samsung en gebruik je de frontcam? Je huid lijkt geblurd :=

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:19

marlonFloris schreef:
De onderste is de waterproof die heeft ook een anders sponsje aan het eind. De andere 2 hebben een soort borsteltje?

[ [url=m/auy0Ut.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jPbfWt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6JXfmS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8jGKrp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Friemel ze hebben mij idd ook geleerd bij z'n workshop dat de zachte oogpotloodjes eigenlijk bedoelt zijn voor onder je oogschaduw dus eerst de eyeliner aan brengen en daarna de oogschaduw zodat je hem zachter kunt blenden. Maar die zijn dus ook echt niet waterproof en kun je vrij makkelijk vegen/uitdunnen.

Met als gevolg dat ik na het aanbrengen vaak ook mijn onder ooglijn zwart heb doordat ik mijn ogen dicht heb met aanbrengen.

Bij makeup zijn er helemaal geen "regeltjes" (op het wassen van je kwasten na :') ) dus je moet echt doen wat jij t prettigst vind. Heb je al eens zo'n potje gel liner geprobeerd met zo'n schuin kwastje, zijn vaak waterproof en veel makkelijker dan een liquid! Ik vind de liquids maar ondingen, bovendien vind ik die gel liners mooier op drogen :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 20:46

Ik snap wat je bedoelt Marlonfloris! Vind zonder eyeliner ook heel mooi natuurlijk maar met is leuk voor een feestje oid :) verder gewoon goed oefenen op een gegeven moment gaat het steeds beter!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:15

Afbeelding
Eens lekker herfstige lipstick.
Beetje OTT misschien

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:55

donnar schreef:
Mooi blingh! Je haar is ook leuk zo!

Mooie eyeliner!

Mijn look van vandaag, gisteren ook een shoot gehad met dezelfde ooglook dus zal daar ook nog een fotootje van plaatsen :)
Let trouwens niet op die verschrikkelijke grote pukkel :')
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Totaal niet banketstaaf bedoeld, juist goed bedoeld: op die onderste foto komt jou knapheid zoveel meer tot zijn recht. Voortaan dus die selfie-cam skippen en je telefoon camera gebruiken. Want je make up valt mega weg en dat is sonde! Prachtige meid ben je en een goeie fotograaf.

Marlon, zonder eyeliner is inderdaad mooier vind ik. Of zoals suus wel eens doet, met een donkere eyeshadow een lijntje trekken (droog). Dat is zachter dan een liner, maar toch wat meer aangezet ipv niks.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:01

Ott?
Welk lipstick heb je op? Staat je goed!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:03

Over the top :P
Dit is dukes van colourpop

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:05

Avelien gaaf dat kleurtje !

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:21

Thanks!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 01:27

Niets over de top aan hoor ;)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 09:32

Avelienvd schreef:
[ [url=m/sk7L1b.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eens lekker herfstige lipstick.
Beetje OTT misschien

Een knallende lipstick met verder een rustige make up is nooit over the top :j noem het maar een statement haha! Staat je gaaf.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 11:14

Jullie gaan zo hard in t topic, ik heb echt geen tijd om elke keer op iedereen te reageren :')
Zag wel wat toffe Halloween looks voorbij komen, gaaf gedaan dames! Stuk voor stuk skills! Avelien gaaf kleurtje hoor!
Blingh mooie look! En donnar wauw jij bent knap! Mooie foto die onderste!
Marlonfloris zonder eyeliner inderdaad heel open, maar met heeft net dat beetje extra. Heb ik zelf ook, dus ik wissel daar lekker mee af. jij komt ook uit Winterswijk toch? :+

Hier onder mijn look van gisteren. Andere poeder gebruikt, had de verkeerde kleur gekocht maar deze blijkt een stuk beter te passen! Verder had ik best veel blush/bronzer op maar dat zie je niet op de foto.. Zo jammer! En ben een beetje benieuwd wat jullie van de lipstick vinden <<)
Afbeelding

Afbeelding

Vandaag naar dorp denk ik, misschien wat oogschaduw op de kop tikken want ik wil dat toch eens wat meer uitproberen!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 11:24

Mooi die laatste foto donnar, goed scherp.

@Marlon Zonder eyeliner is je blik wel wat opener indd, misschien een dunner lijntje proberen te zetten? Evt met wing, al is dat wel lastiger :))

Nachtje met bephanten.... Kom er met zalf nog slechter af dan zonder :+ iemand die dit ook heeft? En tips?
Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 11:30

Leuk kleurtje hoor :j

En die droge lippen...hier ook erg last van. Dus ik kijk ook even mee voor tips

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 11:35

Oei dat ziet er niet echt fijn uit Ikwashier! Ik heb zelf het geluk dat ik eigenlijk best wel makkelijke lippen heb, gebruik altijd een random lippenbalsem ofzo die ik voorhanden heb. Heb nu van die ei-dingen van Eos, vind ik wel fijn spul :j ik doe wel regelmatig scrubben met zo'n kant en klaar ding van E.L.F of met suiker en een beetje olijfolie ofzo. En dan lekker dik insmeren.

Gave lipstick MerleSimone! Welke is het?

Friem welke gel liner en vooral welk kwastje heb jij? Ik blijf ze rottig vinden maar heb ook het idee dat m'n kwastjes te flexibel ofzo zijn. Liner zetten gaat me steeds makkelijker af maar met gel, wat ik juist zo mooi vind, lukt het nieeeet. ^)

Avelienvd ik houd wel van een knallende/statement/donkere lipstick hoor! Niks OTT aan, wel lekker herfstig!

Mooi donnar! Krijg wel een slag in m'n nek van je foto's haha maar op de laatste fotos is je make-up ook mooi te zien. Mooie lipkleur ook :j

Eight ik vind ze juist mooi! Hoe vul je ze in? Zie er echt niks raars aan, misschien als ze breder waren geweest dat ze erg aanwezig zouden zijn maar vind ik nu helemaal niet!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 11:59

Ikwashier schreef:
Mooi die laatste foto donnar, goed scherp.

@Marlon Zonder eyeliner is je blik wel wat opener indd, misschien een dunner lijntje proberen te zetten? Evt met wing, al is dat wel lastiger :))

Nachtje met bephanten.... Kom er met zalf nog slechter af dan zonder :+ iemand die dit ook heeft? En tips?
[ [url=m/L1mFSm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit heb ik precies zo met bephanten. Ik gebruik nu voortaan of de Essential oils van mac, of pure argan oli. Sindsdien gaat het beter en minder vellerig! Ook voor mijn droge mondhoeken.

Merle, hele gave kleur! Ik hou echt van oranje lippies. Daar mag de eyeliner wel meer gezien bij worden hoor! Wat meer wing :j

Vandaag voor mac een metallic eyelook moeten maken die ook draagbaar is.

Afbeelding

Afbeelding

Edit: ik moet wel plukken zie ik haha... Close ups :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 12:04

Donnar, ik blijf zeggen dat je op Jac Jagaciak lijkt. :) Een Pools model.

Afbeelding

Marlon, zou wel is willen zien hoe een ooglook je staat zonder een harde eyeliner. Je wenkbrauwen wat meer aanzetten zou denk ik ook mooi staan. :)

Elke. <3