Edit: Oja, de stairmaster

Ja jaimy, maar omdat je detox zei? Lijkt me niet handig op een wedstrijddag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Ik vind sowieso dat zware krachttraining meer resultaat geeftMaar ik let momenteel heel streng op m'n macro's en doe inderdaad ook een halfuur per dag (250 calorieën) cardio
jaimy10 schreef:Hoi! Gezellig, altijd leuk. Welkom
Wat is je doel? Zo op eerste aanzicht best weinig kcal?
Lauura schreef:Waarin zouden jullie dan de kcal omhoog brengen? Ik ben gewend aan 2x shake overdag dus dit is sowieso al wennen.. daarbij heb ik actieve baan en tussen O en L niet echt "tijd".
jaimy10 schreef:Palingworst, mm wat is dat? Zelfde als paling of??
Klinkt lekker! Je avondeten
Laura82 schreef:Dat wordt bij de sportschool ook altijd vrolijk geroepen... Iemand die aangekomen is: ja maar je sport ook hard he, spieren wegen zwaarder dan vet, dus logisch dat je aangekomen bent
jaimy10 schreef:Ik train:
Maandag: Benen Billen Schouders
Dinsdag: Cardio + biceps en rug
Woensdag: Cardio + triceps en borst
Donderdag: Benen Billen Buik + uurtje spinning
Vrijdag: Cardio (+ groepsles geven waar k deels zelf aan mee doe)
Zaterdag: Benen Billen + groepsles geven
Zondag: Vrij tenzij ik gewoon zin heb, dan pak ik bovenlichaam borst, schouders, triceps, biceps en rug
Mijn bovenlichaam is ''groot'' genoeg dat is nu een kwestie van shapen dus 4x15 laag gewicht
Mijn onderlichaam is in verhouding ook genoeg, maar ik hou van extra vormen.. Dus die pak ik extra. En zwaar dus 5x6 op ze zwaarst
Annikoe schreef:jaimy10 schreef:Ik train:
Maandag: Benen Billen Schouders
Dinsdag: Cardio + biceps en rug
Woensdag: Cardio + triceps en borst
Donderdag: Benen Billen Buik + uurtje spinning
Vrijdag: Cardio (+ groepsles geven waar k deels zelf aan mee doe)
Zaterdag: Benen Billen + groepsles geven
Zondag: Vrij tenzij ik gewoon zin heb, dan pak ik bovenlichaam borst, schouders, triceps, biceps en rug
Mijn bovenlichaam is ''groot'' genoeg dat is nu een kwestie van shapen dus 4x15 laag gewicht
Mijn onderlichaam is in verhouding ook genoeg, maar ik hou van extra vormen.. Dus die pak ik extra. En zwaar dus 5x6 op ze zwaarst
Wow wat train jij veel![]()
En ik dacht dat ik al veel deed met mijn 3x per week haha.
Maar was jij nou ook nog bezig met afvallen of meer strak worden?