Hey ladies! Meelezer hier. 
Ik ben 3 weken geleden geopereerd aan mijn kaken. Vrij zware operatie en sindsdien veel last van een onzuivere huid en wallen (en sinds gisteren een dik ontstoken oog, op de foto links). Ik heb nog een hoop zwelling in m'n gezicht zitten (bolle wangen). Ben daarom vandaag voor het eerst de douglas eens binnen gelopen en gevraagd of ze me konden helpen met het uitkiezen van een foundation. Uiteindelijk ben ik naar buiten gelopen met Dior 010, van Smashbox een concealer, groene primer - photo finish (heb altijd vrij veel/snel rood in m'n gezicht), perfecting powder, contour palette, en kwasten.
Als cadeautje een body lotion van Lady Million, Dior makeuptasje en twee bonnen voor de sauna. Ik was/ben best wel een make up leek, kon nooit de goede kleur foundation vinden.. Nu maar eens gaan oefenen op oog make up, verder dan een eyeliner en mascara kwam ik nooit. 
Ik moet ook nog flink oefenen met het contouren en ik wou absoluut geen volledig dekkende foundation. Deze vind ik precies goed! Op mijn wenkbrauwen moet ik ook nog wat verzinnen... Ze horen geen tweelingen te zijn zeggen ze, maar bij mij is er een geadopteerd volgens mij.

Is er een foundation die wat meer budget is en net zo licht is als deze van Dior en ook niet heel erg dekkend is?
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 25-03-16 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt