Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 00:01

Banyu schreef:
In mijn mail zat vanochtend een online gift card, bleek die van mijn mama te zijn! <3 :D :D

Leuk, dat dat nu ook kon! Ze moest vandaag even in de stad zijn (kruidvat), en rituals was gewoon open, je kon aan zo'n "hokje" je bestelling doen, en dan kreeg je het buiten. Maar denk dan, hun zijn toch geen winkel net als bv kruidvat die dan wél open mogen blijven. Bedoel, action die moest ook gewoon dichtt?

Ja blijf het aparte regels vinden. Voor wat betreft de winkeliers snap ik het hoor, die proberen gewoon inkomsten te krijgen. Zag van het weekend ook hier in het centrum de bloemenwinkel buiten met kraampjes kerststukjes verkopen. Dat valt dan onder de noemer afhaal. Enige voordeel is dan dat je die mensen niet binnen hebt. Denk dat ze dit ook wel zullen gaan verbieden dan..

Edit; en wat een lieve mama! <3

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 09:49

DideH schreef:
Banyu schreef:
Maar denk dan, hun zijn toch geen winkel net als bv kruidvat die dan wél open mogen blijven. Bedoel, action die moest ook gewoon dichtt?

Ja blijf het aparte regels vinden.

:o https://nos.nl/artikel/2361585-grapperhaus-strenger-optreden-tegen-winkeliers-die-lockdown-omzeilen.html

Zo'n mama is wel heel gaaf! Wat ga je er voor moois van kopen?? (of wachten tot de sale?)

Zonet stond de postnl pakkettenman voor de deur met een grote doos van Ashleytjuhh. Super happy met de inhoud! (en hoe goed ze het had verpakt, daar zeg je "U" tegen!). Ontzettend bedankt, een uitermate geslaagde ruil weer! _/-\o_

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 09:55

Na de lockdown en als het verantwoord is, wil ik eens naar the house of Rituals gaan. Ben heel benieuwd, wil al een tijdje mijn eigen parfum daar laten samenstellen, maar die €130,- is een beetje veel := . Nu heb ik ondertussen al 3 cadeaubonnen gehad, dus gaat het tzt wat minder pijn doen. Alhoewel ik vrees dat ik niet alleen met het parfum naar buiten zal gaan lopen O:) :')

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:01

<3 <3 <3 <3 <3 <3
Twee prachtige Yalda fragrance sticks sets! Met originele verpakking zelfs!
En die waxmeltjes waar we het eerder over hadden in dit topic. :D
Muchos gracias Ashleytjuhh!
Afbeelding

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:13

Dallista schreef:
<3 <3 <3 <3 <3 <3
Twee prachtige Yalda fragrance sticks sets! Met originele verpakking zelfs!
En die waxmeltjes waar we het eerder over hadden in dit topic. :D
Muchos gracias Ashleytjuhh!
[ [url=m/8fahFR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jij ook bedankt *\o/* <3 <3 <3

Afbeelding

Urona447

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:23

Ik vind juist die parfum echt helemaal niks van Rituals , heb nu meerdere geuren gehad maar de geur vervliegt echt als een gek bij mij.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:24

Hahaha, heb je de washi tape en kartonnetjes voor verpakking er nog in/aan laten zitten? ;-)
Maar serieus, wat is dat plastic om die keukensetjes een ramp. Mogen ze bij de Rituals echt wel eens iets beters op verzinnen hoor, dat spul breekt terwijl je er naar kijkt...

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:38

Dallista schreef:
Hahaha, heb je de washi tape en kartonnetjes voor verpakking er nog in/aan laten zitten? ;-)
Maar serieus, wat is dat plastic om die keukensetjes een ramp. Mogen ze bij de Rituals echt wel eens iets beters op verzinnen hoor, dat spul breekt terwijl je er naar kijkt...

_O- Uiteraard zit dat er nog omheen :') iets met te lui en in de verleiding komen. ze liggen bij de rest va dan de Yalda lijn :+

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:41

Ashleytjuhh schreef:
iets met te lui en in de verleiding komen.

:D :D :D :D :D
Maar als je er drie hebt, mag je dan van jezelf er niet eentje openmaken met kerst en gebruiken? Of werkt dat niet zo? :o

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 12:52

Dallista schreef:
Ashleytjuhh schreef:
iets met te lui en in de verleiding komen.

:D :D :D :D :D
Maar als je er drie hebt, mag je dan van jezelf er niet eentje openmaken met kerst en gebruiken? Of werkt dat niet zo? :o

Nee ik heb met mijn zelf afgesproken dat ik mijn Yalda collectie pas mag gebruiken. als ik een huis heb :') _O- Dus over een jaar 5 ofzo heb ik nog een hele collectie _O-
Als ik mijn bed open maak waar het in ligt komt er ook zon hele yalda geur uit :9

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 18:54

Ashleytjuhh schreef:
Nee ik heb met mijn zelf afgesproken dat ik mijn Yalda collectie pas mag gebruiken. als ik een huis heb :') _O- Dus over een jaar 5 ofzo heb ik nog een hele collectie _O-

Hahahaha, over een jaar of vijf kan je gewoon een huis bekostigen met die verzameling! :D
Zal een pronkstuk in het huis zijn! <3

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 18:59

Er zat een etagaire in kerstpakket, 1e reactie 'oh perfect for some rituals' :')

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:36

Dag 23, 3D advent kalender SPOILER

Spoiler:
Ah ha, dus dit was de "in dit huisje had iets anders moeten zitten" dag. :o

En verder zit ik nog volop te genieten van de prachtige Yalda geursticks die pontificaal naast mijn computerscherm staat. :D

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:50

Ik volg hier altijd op de achtergrond wat maar ik heb een vraagje voor de professionals hier :))

Ik mag iets uitzoeken voor kerstpakket en na uitbundig de site uitgeplozen te hebben ben ik direct terug gegaan naar de rituals sectie :+

Nu zijn mijn opties ofwel het pakket van Holi (maar dan hou ik punten over, die ik niet echt meer aan iets anders kan besteden), ofwel die van Sakura (25 bij betalen, op zich prima maar daar zit een kaars in, hoewel ik de kaarsen wel leuk vind wil ik daarvoor niet extra betalen) of het pakket van Ayurveda.

Nu staan er alleen 2 pakketen van Ayurveda op. Naar mijn idee heeft de eerste iets wat groter is (helemaal rechts) dan de witte maar geen idee wat en of dat hetzelfde is. Welke zouden jullie kiezen?

Afbeelding

Afbeelding

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:05

Jij mazzelaar :))

Zit het verschil ook niet in oude/nieuwe verpakking? De bovenste is in elk geval de oude verpakking en de onderste de nieuwe. Bijzonder eigenlijk dat ze de oude nog steeds hebben want die zijn er al zeker langer dan een jaar uit. Ik zou de nieuwe kiezen, alleen al vanwege de houdbaarheid van de producten.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:09

@lara Als ik de pakketten vergelijk zijn ze exact hetzelfde qua hoeveelheid. Alles wat in rood zit zit ook in wit en vice versa. Lijkt bijna alsof het alleen de kleur doos is (die veel mensen ook bewaren om andere spulletjes in op te bergen). Wel leuk zo'n kerstpakket! :D

Ik had zelf ook nog een vraagje:
Weet iemand of die glow dagcreme er ook in tube is? Ik had voorheen een keer die potjes van de dag en nachtcreme, maar ik vind dat niet echt fijn. Ik heb liever tubes creme.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:41

laraxXxemma schreef:
Ik volg hier altijd op de achtergrond wat maar ik heb een vraagje voor de professionals hier :))

Ik mag iets uitzoeken voor kerstpakket en na uitbundig de site uitgeplozen te hebben ben ik direct terug gegaan naar de rituals sectie :+

Nu zijn mijn opties ofwel het pakket van Holi (maar dan hou ik punten over, die ik niet echt meer aan iets anders kan besteden), ofwel die van Sakura (25 bij betalen, op zich prima maar daar zit een kaars in, hoewel ik de kaarsen wel leuk vind wil ik daarvoor niet extra betalen) of het pakket van Ayurveda.

Nu staan er alleen 2 pakketen van Ayurveda op. Naar mijn idee heeft de eerste iets wat groter is (helemaal rechts) dan de witte maar geen idee wat en of dat hetzelfde is. Welke zouden jullie kiezen?

[ [url=m/Xaccec.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TR6VOc.jpg]Afbeelding[/url] ]

De pot is de body creme of de scrub. Maar welke... dat weet ik even niet.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:46

De pot scrub staat van die pakketten helemaal rechts... ben ik achter.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 09:19

@Dideh,
Toevallig mezelf voor het eerst de nachtcrème cadeau gedaan, moet zeggen dat die heel anders is dan welke andere crème die ik tot nu gebruikt heb. Hopelijk met goed effect.
Maar in de winkel waren er geen tubes, wel heb je een tube met de glow essence, dus dat kun je altijd eens proberen? Of een lege tube vullen als er eentje is met een draaidop.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:33

Aria_zz schreef:
@Dideh,
Toevallig mezelf voor het eerst de nachtcrème cadeau gedaan, moet zeggen dat die heel anders is dan welke andere crème die ik tot nu gebruikt heb. Hopelijk met goed effect.
Maar in de winkel waren er geen tubes, wel heb je een tube met de glow essence, dus dat kun je altijd eens proberen? Of een lege tube vullen als er eentje is met een draaidop.

Ja in zo'n uitprobeersetje dat een kleintje in een tube er daarop reageert mijn huid eigenlijk heel goed (moeilijke huid..). Maar volgens mij is er in de grote verpakking inderdaad alleen het potje :(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-20 10:42

Snel zijn! In de app van Rituals staat de sale al live.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:50

Roosch schreef:
Snel zijn! In de app van Rituals staat de sale al live.

Meh, bijna gelijk aan de outlet..

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:57

Vind de dao toch wel spotprijsjes t.o.v. de outlet/voorgaande sale :D

Ik heb deo, grote foam, body spray en navulling bodycreme voor 25 euro :oo

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 10:59

Ik kan in de app niets aan m'n mandje toevoegen.

Misschien maar beter ook :=

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 11:06

Ik heb mijn bestelling ook weer gedaan :D
Afbeelding