Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:26

pffffff ik heb een belachelijk drukke dag gehad, nu nog koken en ook nog shredden, terwijl mn lichaam min of meer aangeeft dat het genoeg is geweest vorr vandaag :\

kortom, wie kan me een rotschop geven :+

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:35

Waarschijnlijk voel je je wat beter na een workout! Even wat eten, daarna shredden, warme douche en dan lekker naar bed :) ?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:39

Mars die vertelde mij over dit topic en over haar eerste keer shredden. Ik ga dit vrijdag ook eens proberen. Komende dagen echt geen tijd vanwege werktdrukte. Eens kijken of ik vriendje ook zo ver krijg om mee te doen :))

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 20:57

Ik heb na de tweede keer gemeten, en gisteren na dag zes ook. Was te nieuwsgierig of het al wat deed en gelukkig wel, dus motiveert goed :D

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 21:20

Ik heb nu via een andere website mijn BMR berekend, ditmaal op: http://hoewerktafvallen.nl/afvallen/je-bmr-berekenen/

En toen kwam ik dus op 1386 kcal! Dat is een heel verschil met gisteren! Het lijkt mij dat deze beter klopt?
Of is het juist veel te weinig?

Edit: deze formule is wel een beetje anders als die van gisteren. welke is nou goed?

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:15

Heb je wel rekening gehouden met je activiteits niveau?

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:56

Doubtless schreef:
LisErm94 schreef:
Ik heb net de killer abs en kickbox fastfix getest

Doe je dat naast de shred? En heb je misschien een link?

Nee, ik heb eerst de shred en ripped afgerond en doe nu elke
dag 1-2 verschillende Jillian workouts.
Maar kan prima naast de shred/andere workout, is namelijk maar 20-25 minuten (kickbox).
Killer abs 30 min.
Linkje zal ik morgen even plaatsen, zit nu op mijn mobiel :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:57

mn eten kwam er bijna weer uit, maar ik heb het weer gedaan := pff :o

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 22:59

LisErm94 schreef:
Linkje zal ik morgen even plaatsen, zit nu op mijn mobiel :)

Super, dankjewel!

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:00

Ariebombarie schreef:

:(:) knap dat je het toch gedaan hebt !

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:02

Ariebombarie schreef:

Zit op telefoon, geen idee hoe ik de klap smiley maken moet dus dan maar zo:
*klapt in handen, whoehoe!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:10

Als je linksonder even de zoekfunctie gebruik vind hem zelf ook wel , hij is hier al meerdere keren voorbij gekomen en anders wel met Google.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 09:20

Chessie schreef:
Heb je wel rekening gehouden met je activiteits niveau?

Ja, dus volgens mij klopt deze formule niet :P

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 10:19

Dag 3 van level 3 zit er weer op :) blijf hem zwaar vinden, maar wel steeds ietsje minder zwaar :o

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:36

Blijft die spierpijn 30 dagen aanhouden :Y) ?

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:42

Ik heb gisteren nogmaals de Banish Fat Boost Metabolism Complete workout gevolgd, en ditmaal tot het laaste circuit. Hier kreeg ik steek in mn zij waardoor ik alleen maar een beetje gejogged heb, maar alweer verder dan de dag ervoor hahahaha.
Vandaag even een kleine workout, denk ripped week 1 weer eens

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:03

Doubtless: nee joh ik had de 3e dag al geen spierpijn meer :o

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:06

Bij mij hield het wat langer aan, maar daarna heb ik ook nog wel spierpijn gehad in andere levels en ook wel doordat ik oefeningen steeds beter/zwaarder ging uitvoeren.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:07

Bij mij was het ook wel met 3 dagen weer te doen, heb gewoon 2 dagen raar gelopen, was blij dat het weekend was :')
Als je begint met ripped, dan zijn je bovenbenen aan de beurt :P

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:58

Jee dag 3 zit er op!
Nu even een groene smoothie met spinazie/sla/aardbei/verse bloedsinaasappel/kiwi om bij te komen :D

Ondanks de spierpijn gaat het toch best heel goed :j
Enkel die push ups krijg ik niet voor elkaar, zak gewoon door mn polsen. Die zijn ook heel zwak, kan er ook niet veel mee tillen, kracht zetten etc. Daar baal ik wel van, want ik wil graag alles meedoen. Wie weet gaat t ooit nog lukken.

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:01

Ik heb even een pauze ingelast. Nadat ik maandag bijna neer ging tijdens de workout ga ik me nu eerst even lichamelijk laten onderzoeken. Daarna hoop ik weer gezellig mee te kunnen doen.
Ik blijf wel meelezen zodat ik gemotiveerd blijf ;)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:24

Zo erg.. Ik heb vanaf 23 maart zitten skippen. Dus al 4 dagen! Maar ik was het hele weekend bij vrienden, dik gefeest. Dus zaterdag geskipped. Zondag was ik kapot.. En daarna kon ik maandag en dinsdag wel doen, maar op één of andere manier heb ik het niet gedaan. Ja, maandag weer begonnen, maar halverwege uit gezet. Ik kon niet meer.

Ik heb teveel gesport en te weinig gegeten, shred, kickboxen, hapkido, fitness, zumba. Lukt op zich wel, maar dan moet je wel goed eten. Als ik kijk naar mijn grafiek op valtaf.nl, ik heb dagen van 200kcal er tussen zitten en mijn top is iets over de 1000kcal.. Terwijl ik per dag meer dan 1600 kcal verlies.. Ben dan ook 1,5 kilo afgevallen, in een week tijd.. Maar niet op de goede manier! Het was sport, sport, sport en mijn zorgvuldig samengestelde eetschema's heb ik niet gevolgd.

Maandag en dinsdag ben ik dus even bijgekomen.. En ik ben aan het leren koken, zodat ik wel goede dingen binnen krijg, maar ook zin in eten krijg, door allerlei verschillende lekkere dingen.

Ik moet een schema in mijn eten krijgen, of in ieder geval zorgen dat ik genoeg binnen krijg, anders kan ik toch echt niet zoveel sporten..

Vandaag ook weer, maar één broodje gehad... Maar ik heb echt geen trek in meer.. Zit echt vol. Maar goed, nu al wel weer geshred, dus het weinige kcal van dat broodje is alweer verdwenen. Vanavond zou ik ook sporten, maar dat skip ik eerst maar. Ik houd het even bij shred (ik was bij dag 8, maar ik pik het bij dag 6 op, dus nog 4 dagen voordat ik bij level 2 kom) en de rest komt er dan wel bij als ik een goed eetschema heb. Behalve hapkido, want dat was zo gaaf, dat wil ik elke week doen :P

Heb vandaag trouwens mijn record push-ups gebroken! Dag 1 kon er net 2 doen en dat werd er steeds meer.. En vandaag heb ik er 17 gedaan! 17 echte push-ups, niet zoals die van Anita, die ik eerst telkens deed omdat ik de andere niet volhield. Nog steeds houd ik ze niet goed vol, maar er zit een stijgende lijn in.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:19

200 kcal? Wil je jezelf kapot maken?
Je woont bij je vader, krijg je 's avonds niet een fatsoenlijke maaltijd? Ik snap jou echt niet hoor. :r

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:25

Hoe minder je eet, hoe minder snel je honger krijgt en hoe sneller je vol zit hoor. Een beetje eetdiscipline kan echt geen kwaad.
Als je ziet dat je maar 200 kcal op hebt, ga je toch niet nog es een rondje sporten? >;)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:29

Nou Karin, dat mag ook minder cru worden neergezet. Ik wil mezelf zeker niet kapot maken. Maar ik heb gewoon nooit echt trek in eten en heb nooit bij gehouden hoeveel ik wel of niet eet, dus heb het nooit helemaal beseft. Ook omdat ik zeker niet te mager ben, gewoon een gezond gewicht (BMI van 22,6 was het geloof ik) heb en ook wel genoeg energie heb.

Nu ik ben begonnen met sporten (voor vorige week sportte ik nooit) en dat allemaal eens invoer, besef ik me dat ik veeeel te weinig eet. En dat ik soms dagen er tussen heb dat ik wel veel eet, maar dan allemaal ongezond. En dat is niet vol te houden, als ik intensief wil sporten, heb ik gemerkt deze week.. Dat probeer ik dus nu te veranderen, door ook zelf te leren koken, want ik heb het niet zo met mijn vaders kookkunsten. Maar je veranderd een eet patroon niet zomaar 1.2.3.

@Bhriseis: Ik doe meestal de shred 's ochtends als ik wakker word, als ik nog niets op heb, duik dan onder de douche, kleed me om en ga dan pas eten. Dat moet ik dus ook omdraaien :)
Laatst bijgewerkt door ElineS op 27-03-13 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt