Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was ook niet eens snel. Deed ooit turnen, was ik baggerslecht in want niet lenig. Deed ooit karate, waren de anderen ook duidelijk veel beter in doordat ze leniger en sterker waren. Had veel pijndingetjes en vermoeidheid tot mijn 20ste wat lyme bleek te zijn. Daardoor zit nog steeds ergens de hardnekkige overtuiging dat ik niet goed ben in sport en mijn lichaam daar niet voor gemaakt is, terwijl dat de afgelopen twee jaar volledig de andere kant op is geslagen.
Super goed gedaan. En boeien wat ik doe. Juist super knap dat je de afgelopen tijd zoveel sneller bent gaan lopen terwijl je daar niet eens zo mee bezig bent én je ook nog allemaal lichamelijk gedoe gaande hebt. En dan ook nog gewoon tijdens een training, niet eens gericht mee bezig geweest om dat te doen toch? Lekker van genieten
.
Aangezien ik de 100km juist heb voorspeld ga ik ook een uitspraak doen over je Oslo Bergen poging.
Ik weet niet wanneer in het jaar deze word gehouden maar ik schat zomaar 2027 als dat in het najaar is. Jij gaat echt als een trein!
Echt heel blij mee. Na 10 maanden klooien, eindelijk de sleutel van het probleem gevonden. 
En daarna ben ik vanuit dat vakantiepark gaan hardlopen. Het was wel donker, maar toch andere omgeving. Ik ben op de fietspaden gebleven en echt helemaal niemand tegengekomen in die 8.8km die ik gelopen heb. Na zo'n 4km ga je wat van het meer weg en kom je in het bos en wat was het daar donker zeg. Het is dus zo'n 10km verder van de stad dan waar ik woon en dat merk je echt met de lichtvervuiling. Ik had wel een lamp bij me, maar het is daar echt donkerder. Toen ben ik dus omgedraaid.
maar ik deed verder niet heel veel geks met eten. Telkens als ik een beetje wilde opletten dat ik mijn eten iets beperkte om toch weer wat te zakken in gewicht kreeg ik enorme snaaibuien. Iets wat ik helemaal niet ken van mezelf (een reep chocola in 1 x opeten noem ik geen snaaibui maar normaal
). Linksom of rechtsom, ik kreeg zelf de juiste balans dus niet meer gevonden maar wilde wel weer graag weer terug naar mijn "normale" waardes. Daarom heb ik hulp ingeschakeld. Conclusie was dus dat ik iets te weinig at (100kcal op een dag gemiddeld) en te veel eiwitten/ te weinig koolhydraten. Ook moest ik eerder gaan ontbijten (ik deed dat vaak pas na 10-en) om mijn systeem minder stress te bezorgen en zo nog wat andere goede tips. Ik ben hier nu een maandje geleden mee begonnen en de eerste resultaten zijn dus goed EN ik heb geen honger.
Dus hopelijk zet deze trend zich lekker zo door en ben ik tegen de tijd dat ik de marathon van Madrid ga lopen weer terug op mijn oude gewicht/vetpercentage
.
Maar ik geniet er volop van in ieder geval! Maar wat top dat het je zusje ook zo goed af ging, die 100 km gaat haar dan vast ook wel lukken.
Fijn dat je wel lekker gelopen hebt ondanks de zorg voor je vader.
Hopelijk is het met een paar dagen weer weggetrokken en ben je weer als nieuw (of naja, met de standaard set vermoeide benen). 
maar ik vond het dus heel erg meevallen.
Ik heb het nog niet gezegd, komt wel.
Man, ik ga helemaal stuk en ik ben er echt moe van. Zo anders dan hardlopen, dan raak je buiten adem, je zweet. Hierbij vallen mijn spieren soms gewoon uit en ga ik door het branden heen. Ik moet er nog even aan wennen maar begin het te waarderen.
Jij bent echt niet te stoppen. Bijzonder he dat mensen zo op asfalt gesteld kunnen zijn. Hij heeft iig een goede training gehad denk ik dan maar. En een taartpauze is altijd een goed idee
Bij thuiskomst was ik echt slap van energie en heb dus het zakje pepernoten nog op gekauwd.
Super steady ook je hartslag, ik blijf me er steeds over verbazen hoe laag die van jou toch steeds is. Die Warande by night klinkt wel heel tof ook.
Ook die bodemdrang herken ik enorm.
Vandaag iets beter opgestaan qua knie?
Ik zou denk ik halverwege al op die trap zijn neergestort denk ik
Merk je al dat je iets minder last gaat krijgen? Wel bekende trap, mooie omgeving daar! Beetje jaloers hoor dat je daar zo dichtbij woont hihi. Ik ben trouwens in hoor voor een bokt meeting feestje. Foute party, Defqon, allemaal leuk
Jeeej voor je VO2 max een puntje omhoog! Knap van je zusje dat zij de uhut is gefinisht.
voor de 5 km onder het half uur, knap! Je zat er al zo lang tegenaan en nu is het gewoon gelukt, heel tof! Die 10 onder het uur gaat je ook wel lukken denk ik.

Ik kan niet anders zeggen dan dat. Wat onwijs goed gedaan! En dan heb je de 1e dag nog "niet lekker" gelopen ook! Kun je nagaan waar je allemaal toe in staat bent! Ik moest net als Leonie ook wel even lachen, "even" 20 km uitlopen en ruim 40 km fietsen, dat zou voor mij al extreme beweging zijn in 1 week.
Gister dan iets minder, maar ook die dagen zitten erbij. Training was wel gezellig en daar gaat het om toch 
Ik kan me nog niet voorstellen dat mij dat ooit zou lukken hoor hahaha. 
). Mijn VO2 max is vrij snel gestegen, binnen 2 jaar 7 punten. En het is maar net waar je jezelf mee vergelijkt. Ik denk soms dat de mijne laag is omdat ik anderen zie met hoge, maar er zijn zoveel meer mensen die veeeeeeel lager hebben. Ook veel lager dan jij. Reality check!
Ik zou me er dus vooral niet op vast pinnen.
)