Succes met hardlopen

Hier gaat het wel weer prima, afgelopen weekend ongezonder gegeten, maar wel super veel geklommen buiten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Ik heb ook weer ingeslagen! Ik vind het heerlijk.
Wat je ook kan proberen purny (gejat van insta):
Bak een paar stukjes appel, gooi die door de appel skyr. Ik ga hem van de week eens proberen. Klonk goed.
Officieel gewogen in de sportschool-6 in 7 weken.gewoon zo doorgaan en blijven poepen dan maar!
Snippergroen schreef:Ik weeg 1x in de maand 5 dagen lang (nu even niet dan, i.v.m. taille meten) en dan laat ik 'm de hele week op dezelfde plek staan. Ik herken bovenstaande namelijk ookHoogte punt was 2 meter verderop zetten met een verschil van 4 kilo. Toen dacht ik jaaaa hier trap ik niet meer in
Roosch schreef:Ik zou op zoek gaan naar het plekje in huis waar de weegschaal het laagst aangeeft.
Sharani schreef:Speedgoat trailrunners Gaucho? Hier ook Hoka fan, loop graag op de bondi’s en heb laatst een paar trail schoenen in de sale gescoord om als wandelschoenen te gebruiken.
De Isey skyr vind ik zoet en de karamel en crème brullee zelfs te zoet. Grappig dat smaakbeleving zo kan verschillen.
Verder weer mooie resultaten op de weegschaal in het topic. Lekker zo verder gaan!
gaucho schreef:Klinkt beide als heel verstandige keuzes
Hoeveelheid kcal doet mij iig een stuk bewuster besluiten of ik dat er echt voor over heb