Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:03

Mooie schoenen zeg Gaucho!
Succes met hardlopen :).

Hier gaat het wel weer prima, afgelopen weekend ongezonder gegeten, maar wel super veel geklommen buiten.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:14

gaucho schreef:
Niet lekker Purny?

Nee helemaal niet. Ipv een zoete smaak vond ik hem zuur smaken.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:16

Ik vind ze juist zoet, kun je zien hoe smaken verschillen :') maar ik eet normaal ook naturel magere kwark.

Lunch <3

Afbeelding

kosseh

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:28

Purny welke had je?

Ik heb laatste die met citroen geprobeerd, die was echt veel te zoet.. normaal nooit skyrr of yoghurt ofzo met smaakje, allemaal zo zoet. Dacht nu met citroen dat het wel lekker fris zou zijn, helaas dus ook een tegen valler.

Mooie nieuwe schoenen Gaucho!
Grappige lunch, van alles wat.

Hier hard aan het hopen op een mooi resultaat zaterdag (mogelijk dan -5kg gehaald), alleen ben ik bang dat het niet gaat lukken. Vrijdag de hele dag op het circuit voor de F1 *\o/*. Gezond eten op het circuit gaat niet echt lukken denk ik. De rest van het weekend maar genoeg rondjes lopen door het dorp om de chaos te zien.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:43

De toffee.

Nu dus maar opzoek naar een ander tussendoortje met veel eiwitten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:18

Ik heb de kleine bakjes van Skyr gehaald. Cheesecake en crème brulee. Thuis vielen die dingen in de smaak :'). Wel ideaal, want ik ontbijt niet thuis, maar onderweg of op kantoor dus wel prima dan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:22

Ik heb ook weer ingeslagen! Ik vind het heerlijk.

Wat je ook kan proberen purny (gejat van insta):

Bak een paar stukjes appel, gooi die door de appel skyr. Ik ga hem van de week eens proberen. Klonk goed.

Officieel gewogen in de sportschool-6 in 7 weken. *\o/* gewoon zo doorgaan en blijven poepen dan maar!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:26

Roosch schreef:
Ik heb ook weer ingeslagen! Ik vind het heerlijk.

Wat je ook kan proberen purny (gejat van insta):

Bak een paar stukjes appel, gooi die door de appel skyr. Ik ga hem van de week eens proberen. Klonk goed.

Officieel gewogen in de sportschool-6 in 7 weken. *\o/* gewoon zo doorgaan en blijven poepen dan maar!

Prachtig resultaat
Gelukkig kan ik ook weer poepen, mijn darmen hebben een halve week stil gelegen...

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:41

Hier gaat het weer goed, de 2 kilo die er voor de vakantie af waren. Zijn er nu weer af. Rustig aan zo door.
Door dit topic heb ik ook net de skyr gehaald omdat ik zag dat het bonus was. Ben benieuwd.
En ik ben nu fanatieker aan het rijden als voorheen. Dus hoop dat dat ook een klein beetje helpt. Het helpt me in ieder geval al meer te bewegen. Ook het meer op stal zijn. En ik drink veel meer water. Pak zo een liter extra.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 13:48

Hier vandaag weer TRX gedaan met de PT, dus ben weer halfdood :')

Vrijdag eten we frietjes ( is vast bij ons de afsluiter van de week ) en zaterdag een verjaardag met bbq dus ik probeer deze week goed op te letten en goede keuzes te maken zodat ik mij niet schuldig ga voelen over vrijdag of zondag.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:52

zooo ik kwam net achter een ding! Ik zet mijn weegschaal ''ogenschijnlijk'' altijd op dezelfde plek neer om te wegen (op hetzelfde tijdstip 1x in de week). Mijn kamer loopt alleen schots en scheef, dus ik kwam er net achter dat het verplaatsen van enkele centimeters gewoon 1,5 kg verschil is :wow: En dan heb ik het echt over 2-3 cm :=

Ik ga even opzoek naar een rechter plekje denk ik, want nu durf ik niet meer van een gewicht uit te gaan, aangezien ik niet weet waar ie de vorige keer stond :+

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:56

Ik weeg 1x in de maand 5 dagen lang (nu even niet dan, i.v.m. taille meten) en dan laat ik 'm de hele week op dezelfde plek staan. Ik herken bovenstaande namelijk ook := Hoogte punt was 2 meter verderop zetten met een verschil van 4 kilo. Toen dacht ik jaaaa hier trap ik niet meer in :+

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:59

Snippergroen schreef:
Ik weeg 1x in de maand 5 dagen lang (nu even niet dan, i.v.m. taille meten) en dan laat ik 'm de hele week op dezelfde plek staan. Ik herken bovenstaande namelijk ook := Hoogte punt was 2 meter verderop zetten met een verschil van 4 kilo. Toen dacht ik jaaaa hier trap ik niet meer in :+

ik had hem eerst op een vaste plek in de slaapkamer staan, maar daar is mijn vloer zo wobbelig (los liggende pvc rol) dat ie elke keer dat ik er op ga staan iets anders aangeeft (dus op en af stappen gaf al een verschillend gewicht aan). Dus ik dacht, zet hem in de woonkamer voor een zware kast (dan staat de vloer igg stil :') ), maar daar kan ie niet de hele week staan -O-

Nu weer opzoek naar een ander plekje hahaha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 14:59

Ik zou op zoek gaan naar het plekje in huis waar de weegschaal het laagst aangeeft. :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 15:02

Roosch schreef:
Ik zou op zoek gaan naar het plekje in huis waar de weegschaal het laagst aangeeft. :')

Hahaha... Nou inderdaad. Ik had ooit twee weegschalen (oude en nieuwe gekocht). Degene die het laagste aangaf die volgde ik die dag 8-) Uiteindelijk de oude toch maar weggedaan toen ik op een gewicht zat op de nieuwe wat ik kon accepteren :Y)

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 15:04

Ik zie nu zo voor me dat iedereen hier met z’n weegschaal door het huis heen rent :')

Ik heb hem op een vaste plek in de badkamer, en verplaats hem om deze reden dus ook niet

moi22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 15:53

Wow wat zijn jullie weer hard gegaan zeg. Weer mooie resultaten en goed bezig allemaal.

Afgelopen dagen flink lange dagen gewerkt en vooral gewerkt gegeten en geslapen :o. Gelukkig nu een dagje vrij en de rest van de week nog halve dagen.

Hier vanochtend weer een halve kg kwijt en zit nu op -12,6 *\o/* Ben daarmee ook van overwicht klasse 2 naar 1 gegaan dus het gaat de goede kant op. Daarna nog bij de huisarts gewogen om te bepalen of ik door mag gaan met de Saxenda en zoals ik al wist met vlag en wimpel geslaagd.
Gelijk over die dna test begonnen. Zij heeft er zo haar twijfels bij. Kende het niet en vraagt zich af of dit echt wetenschappelijk bewezen is. Ga er dus maar meer info over vragen en dan wil ze er met me naar kijken. Tot die tijd ga ik het dus niet doen. Vind 240 euro daar wel veel voor.

Wij bestellen onze boodschappen altijd bij appie en m’n digitale karretje ligt vol met alle smaken om te proberen. De witte choco en aardbei kende ik al en die is heel Lekker. Net even groente voor vanavond gehaald en alvast de crème brûlée meegenomen en geprobeerd. Verwachte op de een of andere manier meer vla smaak dus vond m eerst wat zuur. Eenmaal omgeschakeld was hij wel heel lekker.

Hier staat de weegschaal onder bed. Schuif m steeds o
Zoveel mogelijk op dezelfde plek als ik hem gebruik maar weet gewoon niet waar ik m anders moet laten zonder dat hij in de weg staat. Merk dat schuiven ook we wat effect heeft maar zo lang er maar in het algemeen klassement en dalende lijn is ben ik al gelukkig

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:36

Speedgoat trailrunners Gaucho? Hier ook Hoka fan, loop graag op de bondi’s en heb laatst een paar trail schoenen in de sale gescoord om als wandelschoenen te gebruiken.

De Isey skyr vind ik zoet en de karamel en crème brullee zelfs te zoet. Grappig dat smaakbeleving zo kan verschillen.

Verder weer mooie resultaten op de weegschaal in het topic +:)+ . Lekker zo verder gaan!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:40

Sharani schreef:
Speedgoat trailrunners Gaucho? Hier ook Hoka fan, loop graag op de bondi’s en heb laatst een paar trail schoenen in de sale gescoord om als wandelschoenen te gebruiken.

De Isey skyr vind ik zoet en de karamel en crème brullee zelfs te zoet. Grappig dat smaakbeleving zo kan verschillen.

Verder weer mooie resultaten op de weegschaal in het topic +:)+ . Lekker zo verder gaan!

Yes, speedgoat 5 :D Voorheen altijd Asics, heb ik nu ook nog voor op de weg. De oude trailrun schoenen ga ik nog ff als wandelschoenen gebruiken maar vind ik te weinig demping hebben voor rennen.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:00

We zouden vandaag even lekker makkelijk broodje hamburger eten, kwam ik erachter dat deze broodjes 200 kcal per stuk zijn en de hamburgers ook.

Toen heb ik voor mezelf mooi een hele courgette gesneden en samen met pakje babymais gebakken, beetje peper en zout en een hamburger erbij. Heerlijk gegeten en propvol voor 500 kcal(door de vloeibare margarine en zonnebloemolie, anders had het 340 geweest).

Voorheen zou ik 2 broodjes hamburger genomen hebben, met saus tik je dan bijna de 1000 kcal aan :=

Edit, nog even terugkomen op mijn vorige vraag. Ik had inderdaad wat weinig vet en eiwit die dag binnen maar heb even naar mijn weekgemiddelde gekeken en dan kwam ik gewoon prima uit dus heb nog heerlijk van een handje maltesers genoten en het verder zo gelaten.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:14

Klinkt beide als heel verstandige keuzes :j

Hoeveelheid kcal doet mij iig een stuk bewuster besluiten of ik dat er echt voor over heb :j

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 19:38

gaucho schreef:
Klinkt beide als heel verstandige keuzes :j

Hoeveelheid kcal doet mij iig een stuk bewuster besluiten of ik dat er echt voor over heb :j

Mee eens. Ik kan dan ook wel eens denken, nou dan eet ik wel even wat anders. Of dan laat ik dat ene wel even weg bij de maaltijd.

Ik had hier vanavond wel een broodje hamburger @Corine. Maar dan wel een grote meergranen bol (die ik het wel waard vond), niet zo'n sompig wit bolletje.. :')

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:10

Goede oplossing Corine. Broodjes zijn inderdaad vaak flink veel calorieën :j , ik heb het voor een heerlijke meergranen vol met pitjes wel over om er ééntje te nemen.

Vandaag ook niet bijster gezond gegeten, een halve pizza omdat ik laat thuis was en een half bakje Skyr gebakken appel als toetje :9. Was in totaal 554 kcal, dus best prima. Vandaag ook nog 12,5 km gewandeld, dus met de beweging zit het ook wel goed.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:38

Zo. Legday in de sportschool en wederom nieuwe PR's gezet :D was gewoon zenuwachtig van te voren :') nu mega trots en mega zure benen :D

Merken de andere sportschoolgangers ook dat het ineens zoveel drukker is? De september goede voornemens zijn duidelijk begonnen :D

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 20:46

Ooh jak, hoop niet dat het zo druk is op de sportschool.
Ik ga altijd al expres wat later.
Nou ga het wel zien zo